• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben er ook weer :3 met weer die verschrikkelijk krampen 8D ik heb daar altijd zo'n last van >.< maar ja :3 niet zo heel veel aan te doen ^.^ wat wel echt irriteert is mijn rug pijn >.<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb er gelukkig geen last van, nu.... Happy MKZ... Ugh.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan als ze komt grijns ik even en blijf door stoten. Het feit dat ze allemaal kusjes in mijn nek drukt en af en toe bijt en likt zorgt ervoor dat ik ook snel kom. Met een luide kreun kom ik ook klaar. Ik stoot nog even door en ga daar langzaam uit haar. Ik druk mijn lippen op haar lippen en kijk haar met een glimlach aan. Ik trek haar overeind en sluit mijn armen om haar heen. De stralen van de douche verwarmen ons. Ik kijk haar aan en druk kusjes overal op haar gezicht en grijns even. 'Ik houd van je,' fluister ik in haar oor en streel haar rug lichtjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Huaso schreef:
    Nala
    "Hoe kom je daar nu bij?" vroeg ik onschuldig, maar wist al lang dat ik een vreselijke leugenaar was.
    "Dat ik niet verstikt word door jouw ego." lachte ik.

    {dank je!!!!!!!}


    Sam
    'Ik kwam daarbij omdat je het zei alsof je verbaasd was dat er iemand tegen kietelen kan. En je bent daad alleen maar verbaasd over zijn als je zelf niet tegen kietelen kan,' grinnik ik. Ik lig nog steeds op de grond en ik heb geen idee hoe ik straks overeind kan komen. 'He, mijn ego is heel klein hoor,' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik begon met mijn vinger over zijn borstkas te tekenen.
    "Nou, daar heb je me." grijnsde ik en lachte toen. "Hmm, ja, inderdaad. Want ik weet dat je onder al die grote woorden, toch een klein hartje hebt." grinnikte ik weer en stak mijn tong even kort naar hem uit.
    Ik had mijn ogen al gesloten vanaf dat ik en Sam de ziekenzaal hadden verlaten. Ik zag liever met gesloten ogen niets, dan te weten dat mijn ogen geopend waren, dat ik ik normaal gezien alles zou moeten zien en toch alleen maar zwart om me heen te hebben.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan als ze komt grijns ik even en blijf door stoten. Het feit dat ze allemaal kusjes in mijn nek drukt en af en toe bijt en likt zorgt ervoor dat ik ook snel kom. Met een luide kreun kom ik ook klaar. Ik stoot nog even door en ga daar langzaam uit haar. Ik druk mijn lippen op haar lippen en kijk haar met een glimlach aan. Ik trek haar overeind en sluit mijn armen om haar heen. De stralen van de douche verwarmen ons. Ik kijk haar aan en druk kusjes overal op haar gezicht en grijns even. 'Ik houd van je,' fluister ik in haar oor en streel haar rug lichtjes.


    Naomi Micheal
    Hij stoot door en ik kreun nog eens zacht als hij ook komt, hij komt dan na een tijdje uit me. Hij drukt zijn lippen op de mijne en kijkt me dan glimlachend aan en ik kijk glimlachend terug. Hij trekt me overeind en ik leun zacht tegen hem aan en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas en voel ook zijn armen om me heen en ik sluit mijn ogen en voel de warme stralen van de douche over me heen glijden. Ik kijk hem dan weer aan en hij mij ook en hij drukt kusjes over mijn hele gezicht wat me laat grijnzen. 'Ik hou ook van jou, zo veel.' zeg ik dan zacht en druk dan weer zacht en liefdevol mijn lippen op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Iantje?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Moet heel erg leren aan rep Scheikunde en moet over kwartier weg. Heb nog niet eens de helft geleerd -___- ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke, noemen jullie dat rep, wij gewoon proefwerk of SO of een MO... XD Maar ik moet ook zo weg, uiteten.. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wij noemen dat Repetitie, die telt meestal 2 of 3 keer mee, we hebben een SO, telt 1 keer mee en we hebben een CP telt 4 of meer keer mee. En ik heb volgende week dus toetsweek, met allemaal CP's -__-]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wat is een CP? ;P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Centraal Proefwerk. Geloof ik:) Maar moet gaan. Bye x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Haha, ok. ByeBye!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik begon met mijn vinger over zijn borstkas te tekenen.
    "Nou, daar heb je me." grijnsde ik en lachte toen. "Hmm, ja, inderdaad. Want ik weet dat je onder al die grote woorden, toch een klein hartje hebt." grinnikte ik weer en stak mijn tong even kort naar hem uit.
    Ik had mijn ogen al gesloten vanaf dat ik en Sam de ziekenzaal hadden verlaten. Ik zag liever met gesloten ogen niets, dan te weten dat mijn ogen geopend waren, dat ik ik normaal gezien alles zou moeten zien en toch alleen maar zwart om me heen te hebben.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik zoen haar op dezelfde manier terug en glimlach dolgelukkig. Want dankzij alles, ik had een geweldige vriendin. Nu ik niet meer zo intiem met Naomi bezig was kwam die man terug in mijn hoofd. Ik draai de douche kraan uit. Mijn armen heb ik nog altijd om Naomi heen. Ik loop het douchehokje uit en heb Naomi nog altijd gevaren in mij armen. Ik pak een handdoek en sla die om haar heen. Nu laat ik haar wel los. De handdoek maak ik bij haar vast als een jurkje. Ik grijns en druk een kus op haar lippen. Dan pak ik mijn eigen handdoek, droog eerst even snel mijn haren en knoop die dan om mijn middel. Ik kijk naar Naomi en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne