• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik legde mijn hoofd tegen zijn borst en luisterde naar zijn hart, terwijl ik nadacht.
    "Hmm, misschien kan het gewoon op verschillende manieren gezien worden. Je hebt een klein hartje, maar wanneer iemand zich een plekje in je hart heeft kunnen bemachtigen, is het groot en knus en gezellig en veilig." glimlachte ik. Ik draaide mijn hoofd een kwartslag en drukte mijn lippen op zijn huid, vlak bij zijn hart.
    Mijn ogen had ik nog steeds gesloten.


    Sam
    Ze legt haar hoofd neer en zegt dat het op verschillende manieren gezien kan worden. 'Hm, oké ik snap het wel als je het zo bedoelt,' zeg ik dan. Niemand komt mijn hart in. Helemaal niemand, en dat doe ik met een klein beetje opzet. Ik voel haar lippen dan op mij huid. Mijn hand breng ik omhoog en strijk ermee over haar haren. 'Zullen we zo teruggaan naar de ziekenzaal?' Vraag ik haar dan. 'Misschien dat Aireal een nieuw shirt voor me kan bemachtigen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ok." mompelde ik zacht en zuchtte lichtjes.
    Ik had echt geen zin om weer de werkelijkheid in te stappen. Om deze fijne bubbel van warmte en veiligheid uit te stappen om weer blind rond te gaan lopen...
    Ik hief mijn hoofd op, maar opende mijn ogen nog steeds niet.

    {hmm, heeft Sam haar mooie ogen niet al te lang gemist? xD *subtiel eh*}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [LOL IK DACHT ER NOG AAN HÈ!

    Ik dacht, hm, ze gaat er automatisch van uit dat ze niet meer kan zien en opent daarom haar ogen niet. Zou dat een toespeling zijn van Femke? Hm, vast niet xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {wel dus xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik zie dat ze haar ogen nog steeds gesloten heeft. 'Nala, lief, waar zijn je mooie bruine ogen gebleven?' Vraag ik haar dan. 'Ik zie nu alleen maar ooglid en wimpers.' Misschien dat ze haar zicht al weer terug heeft. Misschien ook niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Naoomi? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik bloosde licht en deed dan heel langzaam mijn ogen open.
    Een gilletje verliet mijn lippen, toen ik wel degelijk wat zag. Ok, nog vaag en wazig, maar... "Oh my-"
    Ik voelde met mijn vingertoppen over zijn gezicht, want deze keer zag ik het. Ik zag mijn vingers, nog een beetje wazig, maar ik zag ze de willekeurige lijnen over zijn huid volgen.
    Tranen van blijdschap schoten in mijn ogen en ik vloog Sam om de hals.
    "Ik zie! Ik zie weer!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik zie dat ze haar ogen open en dan ineens o my zegt. Wat ik ook zie is dat ze niet die lege blik in haar ogen heeft. Ze gaat met haar vingertoppen langs mijn gezicht en ik zie dan tranen in haar ogen. Even ben ik bang dat ze niets ziet nog steeds, maar dan vliegt ze me om de hals en zegt dan dat ze weer ziet.
    'Ik ben trots op je, ik wist wel dat je het kon,' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [What-The-Fuck. Ik heb dus gewoon anderhalf topic gemist! Kan ik ergens heen met Eleadora? c: ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Nala
    Ik grijnsde en hield mijn armen om hem heen geslagen.
    "Ik hou van je!" jubelde ik blij en drukte plots en per ongeluk ietsje harder dan bedoeld mijn lippen op de zijne.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik weet niet... Nala en Sam zijn nu in de danszaal, hiphop, als je wilt kan je daar komen?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Of naar Julio ^v^
    Hij is overal waar je hem hebben wil, hopeloos op Eleadora aan het wachten :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam
    Haar armen zijn een beetje strak om me heen waardoor ik pijn voel, maar ik zeg er niets van. Ze is zo blij. Ze drukt dan hard haar lippen op die van mij en ik glimlach en leg mijn hand weleens tegen haar wang en kus haar gewillig terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Naooomi? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik kuste hem even vurig verder en liet toen mijn greep wat verslappen.
    Ik trok me zachtjes terug.
    "Ik zie je." fluisterde ik zacht, blij.


    “To live will be an awfully big adventure.”