• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    Ik glimlach tegen zijn lippen en haal dan na een tijdje mijn lippen van de Zijne en kijk hem nog steeds glimlachend aan. Hij zet dan de douche uit en zijn armen zaten nog steeds om me heen, hij loopt dan het douchehokje uit met mij nog in zijn armen. Dan pakt hij een handdoek en maakt die vast rond mijn lichaam, als een soort jurkje en ik grijns even en ik kijk hem aan. Hij pakt dan zelf ook een handdoek, droogt zijn haar en maakt hem dan vast rond zijn middel en ik grinnik even druk een kort kusje op zijn lippen en ga dan bij de wastafel staan en kijk weer in de spiegel en zucht. Ik had tegen mezelf gezegd niet meer in een spiegel te kijken, maar blijkbaar kon ik me daar ook niet aan houden. Dan zucht ik weer en sla even mijn ogen neer, maar kijk al snel weer op en bijt op mijn lip terwijl ik naar mijn spiegelbeeld kijk. Al zeg ik het zelf, ik zag er vrij slecht uit, flink vermagerd, wallen, gewoon in het geheel ellendig. In iedergeval zo zie ik het zelf, voel ik me.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 15:54 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er weer!! (doeg)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [*Stilte* XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hoi :3 bij NYC hebben ik en Noralie nog tegen je gepraat :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, zal eens kijken! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik begon met mijn vinger over zijn borstkas te tekenen.
    "Nou, daar heb je me." grijnsde ik en lachte toen. "Hmm, ja, inderdaad. Want ik weet dat je onder al die grote woorden, toch een klein hartje hebt." grinnikte ik weer en stak mijn tong even kort naar hem uit.
    Ik had mijn ogen al gesloten vanaf dat ik en Sam de ziekenzaal hadden verlaten. Ik zag liever met gesloten ogen niets, dan te weten dat mijn ogen geopend waren, dat ik ik normaal gezien alles zou moeten zien en toch alleen maar zwart om me heen te hebben


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [o ik ga reageren! ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk naar haar en glimlach even. Dan kijkt ze in de spiegel, weer weg en weer in de spiegel. Haar gezichtsuitdrukking zegt dat ze niet blij is met wat ze ziet. Ik ga achterhaar staan en sla mijn armen om haar heen. 'Je bent prachtig Naomi, echt waar,' fluister ik in haar oor en druk een kus in haar nek. Ze was veel magerder geworden, dan toen we hier kwamen en ik verliefd op haar werd, maar wat kan zij eraan doen? Ik was net zo. Ik zag er ook slechter uit dan normaal, ook ik had last van wallen, maar ik weet dat je dat haast niet kan veranderen. Het is nou eenmaal zo. Ik kijk haar aan via de spiegel en glimlach even. 'Echt Naomi. Je bent prachtig,' fluister ik weer. Ik draai haar om, zodat ze dicht tegen me aanstaat en ik echt in haar ogen kan kijken. Ik veeg wat haar uit haar gezicht en neem haar hoofd tussen mijn handen. 'Hoor je wat ik zeg? Jij.' Bij het woord jij geef ik een kus op haar wang. 'Bent,' kus op haar andere wang. 'Zo,' kus op haar voorhoofd. 'Fantastisch,' grijns ik en geef haar een kus op haar lippen. 'Probeer te lachen,' fluister ik en kijk haar aan. 'Dan ben je nog leuker, als dat al kan.' Ik kijk haar aan en veeg een plukje haar achter haar oor.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Haar vinger beweegt weer over mijn borstkas. 'Mijn kleine Picasso,' glimlach ik en druk een kusje op haar lippen. 'Weet je wat ik nooit aan die woorden snap. Een klein hartje hebben. Want vaak wordt dat gezegd in de context van mensen die veel om anderen geven. Maar hoe kan dat hart dan klein zijn als ze dat zoveel doen?' Sommige uitdrukkingen zijn gewoon zo raar. Mijn handen liggen op haar onder rug en strelen die.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik legde mijn hoofd tegen zijn borst en luisterde naar zijn hart, terwijl ik nadacht.
    "Hmm, misschien kan het gewoon op verschillende manieren gezien worden. Je hebt een klein hartje, maar wanneer iemand zich een plekje in je hart heeft kunnen bemachtigen, is het groot en knus en gezellig en veilig." glimlachte ik. Ik draaide mijn hoofd een kwartslag en drukte mijn lippen op zijn huid, vlak bij zijn hart.
    Mijn ogen had ik nog steeds gesloten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Jaimy?? (flower)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Naooomz :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk naar haar en glimlach even. Dan kijkt ze in de spiegel, weer weg en weer in de spiegel. Haar gezichtsuitdrukking zegt dat ze niet blij is met wat ze ziet. Ik ga achterhaar staan en sla mijn armen om haar heen. 'Je bent prachtig Naomi, echt waar,' fluister ik in haar oor en druk een kus in haar nek. Ze was veel magerder geworden, dan toen we hier kwamen en ik verliefd op haar werd, maar wat kan zij eraan doen? Ik was net zo. Ik zag er ook slechter uit dan normaal, ook ik had last van wallen, maar ik weet dat je dat haast niet kan veranderen. Het is nou eenmaal zo. Ik kijk haar aan via de spiegel en glimlach even. 'Echt Naomi. Je bent prachtig,' fluister ik weer. Ik draai haar om, zodat ze dicht tegen me aanstaat en ik echt in haar ogen kan kijken. Ik veeg wat haar uit haar gezicht en neem haar hoofd tussen mijn handen. 'Hoor je wat ik zeg? Jij.' Bij het woord jij geef ik een kus op haar wang. 'Bent,' kus op haar andere wang. 'Zo,' kus op haar voorhoofd. 'Fantastisch,' grijns ik en geef haar een kus op haar lippen. 'Probeer te lachen,' fluister ik en kijk haar aan. 'Dan ben je nog leuker, als dat al kan.' Ik kijk haar aan en veeg een plukje haar achter haar oor.


    Naomi Micheal
    Ik zie dan Ian achter me komen staan inde spiegel en voel zijn armen om me heen van achter en als hij dan zegt dat ik prachtig ben sla ik mijn ogen neer en zucht zacht. 'Wat is er nou prachtig aan mij?' vraag ik dan zacht en kijk dan weer op en kijk Ian aan via de spiegel en voel kort zijn lippen in mijn nek, sluit even mijn ogen en kijk hem dan weer aan. 'Maar ik zie het niet Ian.' zeg ik dan zacht als hij zijn eerste zijn weer herhaalt. Hij draait me dan om waardoor ik niet meer naar mezelf kan kijken en kijk Ian dan nu recht aan en niet via een spiegel. Ik voel dan zijn lippen op mijn wangen, voorhoofd en uiteindelijk op mijn lippen eenzijdig woorden laten me zwakjes glimlachen, maar al snel bijt ik weer op mijn lip en voel hoe hij een pluk haar achter mijn oor veegt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik legde mijn hoofd tegen zijn borst en luisterde naar zijn hart, terwijl ik nadacht.
    "Hmm, misschien kan het gewoon op verschillende manieren gezien worden. Je hebt een klein hartje, maar wanneer iemand zich een plekje in je hart heeft kunnen bemachtigen, is het groot en knus en gezellig en veilig." glimlachte ik. Ik draaide mijn hoofd een kwartslag en drukte mijn lippen op zijn huid, vlak bij zijn hart.
    Mijn ogen had ik nog steeds gesloten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    'Wat er prachtig aan jouw is?' Ik kijk haar fronsend aan. Vroeg ze me dat nou serieus. Dan kijk ik haar aan. 'Ik zie er ook niet uit. Je kan er hier niet op je best zijn Naomi. Iedereen is vermagerd, iedereen heeft wallen. Je bent niet de enige. Kijk maar naar mij, maar wat er prachtig aan jouw is. Ik zag je toen je binnen kwam. Alles aan je sprak me aan, je uiterlijk, maar ook je innerlijk. Je ogen zijn zo mooi dat ik er uren naar kan staren,' zeg ik en voel mijn wangen ietsje rood worden, maar ik sprak de waarheid en ik wilde niet dat ze onzeker werd. 'Je haren passen perfect bij je gezicht en ik ben dan wel geen kapper, maar het staat je ontzettend leuk. Je lippen, tja wat kan ik daar over zeggen?' Ik grijns even en druk een kus op haar lippen. 'Die zijn heerlijk om te zoenen,' fluister ik. 'Nou, je tanden staan gewoon kaarsrecht. Je huid is gekleurd en je bent dus niet spierwit. Dat vind ik ook mooi. Verder is je figuur geweldig, al ben je natuurlijk wat magerder geworden, maar zoals ik al zei, dat zijn we allemaal. En anders gaan we je zo toch vol proppen? Dan breken we in in de keuken en pakken daar chocola, croissantjes en alles.' Ik glimlach en kijk haar aan. 'Dus dat alles maakt jouw uiterlijk prachtig. Verder houd ik van je karakter. Je bent koppig, speels, lief, ondeugend en...' Ik kijk haar even aan. 'Misschien zijn er nog dingen waar ik achter moet komen. Maar Naomi... ik wil je nooit meer kwijt, oké? Geloof me alsjeblieft als ik zeg dat je prachtig bent.' Ik kijk haar doordringend aan en geef haar een kus op het puntje van haar neus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne