• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    'Wat er prachtig aan jouw is?' Ik kijk haar fronsend aan. Vroeg ze me dat nou serieus. Dan kijk ik haar aan. 'Ik zie er ook niet uit. Je kan er hier niet op je best zijn Naomi. Iedereen is vermagerd, iedereen heeft wallen. Je bent niet de enige. Kijk maar naar mij, maar wat er prachtig aan jouw is. Ik zag je toen je binnen kwam. Alles aan je sprak me aan, je uiterlijk, maar ook je innerlijk. Je ogen zijn zo mooi dat ik er uren naar kan staren,' zeg ik en voel mijn wangen ietsje rood worden, maar ik sprak de waarheid en ik wilde niet dat ze onzeker werd. 'Je haren passen perfect bij je gezicht en ik ben dan wel geen kapper, maar het staat je ontzettend leuk. Je lippen, tja wat kan ik daar over zeggen?' Ik grijns even en druk een kus op haar lippen. 'Die zijn heerlijk om te zoenen,' fluister ik. 'Nou, je tanden staan gewoon kaarsrecht. Je huid is gekleurd en je bent dus niet spierwit. Dat vind ik ook mooi. Verder is je figuur geweldig, al ben je natuurlijk wat magerder geworden, maar zoals ik al zei, dat zijn we allemaal. En anders gaan we je zo toch vol proppen? Dan breken we in in de keuken en pakken daar chocola, croissantjes en alles.' Ik glimlach en kijk haar aan. 'Dus dat alles maakt jouw uiterlijk prachtig. Verder houd ik van je karakter. Je bent koppig, speels, lief, ondeugend en...' Ik kijk haar even aan. 'Misschien zijn er nog dingen waar ik achter moet komen. Maar Naomi... ik wil je nooit meer kwijt, oké? Geloof me alsjeblieft als ik zeg dat je prachtig bent.' Ik kijk haar doordringend aan en geef haar een kus op het puntje van haar neus.


    Naomi Micheal
    Naarmate hij vertelt verschijnt er een steeds bredere glimlach op mijn lippen. Alles wat hij zei liet me blozen en mijn wangen werden roder en roder. Ik grinnik dan even zacht. 'Je weet niet hoeveel dit voor me betekent.' zeg ik dan zacht en glimlach en druk een kusje op zijn lippen. 'Dat vol proppen klinkt best goed en jij kan dat ook wel gebruiken.' zeg ik dan grijnzend. 'En laat ik maar niet over jou beginnen, dan zitten we hier nog wel even.' zeg ik dan even grijnzend. 'En er zijn nog genoeg dingen waar je achter kan komen.' zeg ik dan geheimzinnig. 'Ik wil je ook nooit meer kwijt en ik geloof me.' zeg ik dan zacht met blosjes op mijn wangen, het is raar om dit ook zo over mezelf te zeggen, maar Ian liet me goed voelen en ik druk nog een kusje op zijn lippen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben even tandenpoetsen en alles, brb!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Nala
    "Ok." glimlachte ik ben sprong op. Ik keek naar hem en de rolstoel.
    "Hmm, hoe gaan we dat doen?" vroeg ik toen, met nog steeds een glimlach om mijn lippen.


    Sam Jason Night
    'Het is me gelukt om je op te tillen vanaf de grond en in mijn rolstoel te gaan zitten toen je..' Ik maak mijn zin niet af. Toen ze zichzelf sneed. Ik wil haar daar niet aan herinneren voordat ze het weer gaat doen. 'In ieder geval, het moet wel gaan lukken.' En ik kom dan voorzichtig overeind. Het doet wel pijn, maar dragelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga nu echt slapen! Weltrusten!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Slaap lekker :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer! (doeg)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Heuujj :3 Joslie? ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Waar is Joslie? XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Leslie is weg gegaan bij de badkamer en ging naar buiten :3 kwam Marcell tegen en is sinds net weer binnen ^.^]]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Joshua is gwn in de slaapzaal en ligt op zijn bed wat te niksen... Begin jij maar! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik ben weer binnen en wrijf over mijn armen om het wat warmer te krijgen. Ik besluit maar om gewoon terug te gaan naar de slaapzaal. Daar heb ik ook de grootste kans dat ik Josh tegen kom en dat heb ik nu even nodig. De herinnering aan mijn vader zit namelijk heel dicht aan de oppervlakte nu. En dat wil ik niet, dat haat ik. Ik kom de slaapzaal binnen en zie dan inderdaad Josh op zijn bed liggen. Ik loop naar hem toe en zeg dan, 'hi,' tegen hem met een glimlachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben nu bij mijn moeder en fiets even terug naar mijn pa en reageer dan!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Sam Jason Night
    'Het is me gelukt om je op te tillen vanaf de grond en in mijn rolstoel te gaan zitten toen je..' Ik maak mijn zin niet af. Toen ze zichzelf sneed. Ik wil haar daar niet aan herinneren voordat ze het weer gaat doen. 'In ieder geval, het moet wel gaan lukken.' En ik kom dan voorzichtig overeind. Het doet wel pijn, maar dragelijk.

    Nala
    Ik beet even op mijn lip, toen ik zijn zin in mijn hoofd afmaakte. Toen ik mezelf sneed.
    Dat was nog een bewijs geweest van hoe compleet gestoord ik eigenlijk was. Het was me plots allemaal duidelijk. Het snijden, het feit dat ik me verbeeld niets te kunnen zien... Waar was dat voor? Aandacht?
    Was dat wat ik wou? Nou, dan was ik nog gestoorder dan ik dacht. Ik verachtte mezelf erom, maar een klein stemmetje zei me dat ik niet gestoord wou zijn.
    Ik wou niet in een gesticht thuis horen. Misschien was het tijd om mijn leven te veranderen?
    Al het slechte achter me te laten. Ik zou niet meer aan het verleden denken, nee, alleen het heden telt nog. Genieten van ieder moment, zonder herinneringen of onzekerheden. Ik zou een betere, sterkere, dapperdere versie van mezelf worden.
    U kijkt nu naar mijn wedergeboorte!
    Ik keek Sam plots recht aan.
    "Ik zal dat nooit meer doen. Nooit meer. Ik beloof het." mijn nieuwe koers was begonnen met deze belofte. Nu moest ik mezelf alleen nog op het juiste pad houden. Het heden was alles wat telde, en alles wat me gelukkig kon maken. Het enige wat ik dus moest doen was glimlachen.
    En dat deed ik dan ook. Want wat was het leven zonder een lach? Zonder wat vrolijkheid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik grijns en ben opgelucht dat ze me geloofd. Dan pak ik onze kleren en geef haar haar stapeltje. Zelf trek ik vlug mijn eigen kleren aan en haal even een hand door mijn natte haren, die over mijn rug druipen. ik trek mijn shirt maar weer uit, aangezien mijn shirt anders nat wordt door mijn haren. Eigenlijk zou ik wel weer naar de kapper willen, mijn haar werd te lang. Ik bijt op mijn lip en kijk om me heen. Dan wacht ik tot ze aan gekleed is en pak haar hand vast. Ik loop met haar richting de keuken en kijk om me heen. Ik voel aan de deur, maar die is tuurlijk dicht. 'Zin om een tocht door de luchtschachten te maken,' vraag ik Naomi en loop al naar zo'n luchtrooster achtig ding. Ik bijt op mijn lip en druk een kus op haar voorhoofd.

    [Ian is getransformeerd naar ander uiterlijk :) Werd even gek van het idee dat hij er uitzag als Justin Bieber. Whaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oeeehhh! I Like Ian! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp