• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ik voel haar grijnzen tegen mijn lippen aan. Wat zij kan, kan ik ook. Ik laat mijn vingertoppen zijdezacht over haar naakte huid gaan. Niet veel hoger dan haar onderrug, en ook uit de buurt van haar bh-sluiting. Onze tongen zijn speels en intens. En haar nagels krassen niet meer over mijn borst maar haar handen strelen die. Het is echt om te genieten.

    Nala
    Een nieuwe rilling liep over mijn rug. Zijn vingers lieten een spoor van kippenvel na.
    Ik liet mijn vingers over zijn sixpack glijden, terwijl de tongzoen intens en speels verder ging.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik voel weer een rilling over haar lichaam gaan en ik moet dan de geweldige tongzoen verbreken omdat ik moet lachen.
    Ze laat haar vingers over mijn sixpack glijden, ik ben er trots op.
    'En al aan mijn lichaam gewend?' fluister ik dan in haar oor waarna ik er een kusje op druk. 'Al genoeg gevoeld?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij vraagt hoezo dat. 'Man ben je doof ofzo?' vraag ik dan zuchtend. 'Zoals ik al zei, ze heeft blijkbaar iets traumatisch meegemaakt, weer, waardoor haar lichaam er gewoon gedeeltelijk mee gekapt is ofzo? Dat ze het niet meer hoefde te zien. En nu is het gewoon een kwestie van tijd volgens die Ariël dat ze weer gaat zien. En ze heeft geen idee hoe lang dat gaat duren.' Ik sta op en loop dan even heen en weer door de stal terwijl ik over mijn armen wrijf. 'Je ziet er trouwens beroerd uit Marcell,' merk ik op. Ik ben gewoon niet subtiel, maar daar word ik ook niet voor betaald. Hé, ik word helemaal niet betaald.


    Marcell
    Leslie doet weer gemeen tegen me en zegt daarna meteen waar het op staat. Maar ik kan het niet meer opbrengen om er tegenin te gaan of iets. "Zo voel ik me ook" Zeg ik daarom maar. Dat kan zij zelf ook wel bedenken - als ze zo goed weet hoe het voelt om gebroken te zijn. Maar kennelijk is ze doorgegaan met haar leven. En dat was ook wat ik deed. De eerste keer. Ik heb het nog dik 30 jaar volgehouden - zag hoe ik alles kwijtraakte, maar heb mezelf er doorheen gesleept. Ik wist alleen niet dat ik precies nu mijn breekpunt zou bereiken. Het punt waarop ik opnieuw inklap en me afvraag of ik het nog wel vol houd.


    Stop acting normal. It gets bored.

    DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal
    Hij zet me weer neer en ik grijns en voel al zijn lippen op de mijne en zijn handen onder mijn shirtje glijden en haal dan even kort mijn lippen van de zijne en kijk hem aan. 'Misschien heb ik het wel nog niet heel warm.' zeg ik dan grijnzend en trek dan met een snelle beweging zijn shirtje uit en gooi die ergens in de badkamer en kijk hem dan weer met een speelse grijns aan en druk dan weer mijn lippen kort op de zijne en dan op zijn kaak, nek, hals en zo langzaam omlaag, steeds verder terwijl ik hem blijf aankijken als ik bij zijn broeksrand ben grijns ik even uidagend, maar ga dan weer plagend omhoog en druk uiteindelijk mijn lippen weer in zijn nek en bijt en lik langs zijn huid en zet dan een zuigzoen en grijns even tegen zijn huid aan en druk dan weer een kusje op zijn kaak en dan weer op zijn lippen en mijn handen en nagels strelen nu zijn borstkas.


    Ian Silvas

    Ik grijns even. 'In dat geval,' fluister ik schor en uitdagend in haar oor. Ik druk een kus op haar oorschelp en volg haar met mijn ogen. Al die tijd kijkt ze mij ook aan. Een kreunt rolt over mijn lippen als ze vlak bij mijn broeksrand is. Als ze dan weer omhoog gaat kijk ik haar quasi verontwaardigd aan. Die actie net heeft er wel voor gezorgd dat ik opgewonden begin te raken. Ik duw haar weer tegen de muur, iets ruwer dan eerst, maar niet te hard. Ze hoort namelijk eigenlijk nog in die ziekenzaal te liggen. Ik druk mijn lippen op de hare, maar verbreek de kus weer door haar shirt over haar hoofd te trekken. Mijn handen glijden omhoog via haar zij. De ene laat ik dan naar haar rug glijden op de plek van haar bh bandje en de ander laat ik bij haar zij liggen. Ik durk mijn lippen in haar nek en bijt er speels in. Daarna kus ik haar lippen weer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ik voel weer een rilling over haar lichaam gaan en ik moet dan de geweldige tongzoen verbreken omdat ik moet lachen.
    Ze laat haar vingers over mijn sixpack glijden, ik ben er trots op.
    'En al aan mijn lichaam gewend?' fluister ik dan in haar oor waarna ik er een kusje op druk. 'Al genoeg gevoeld?'

    Nala
    Ik bloosde licht als ik hem hoorde lachen. Hij fluisterde in mijn oor en drukte er daarna een kus op.
    "Ja en nooit." antwoordde ik een tikkeltje hees. Die heesheid was een reactie op de kus op mijn oor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    (...)

    Ian Silvas

    Ik grijns even. 'In dat geval,' fluister ik schor en uitdagend in haar oor. Ik druk een kus op haar oorschelp en volg haar met mijn ogen. Al die tijd kijkt ze mij ook aan. Een kreunt rolt over mijn lippen als ze vlak bij mijn broeksrand is. Als ze dan weer omhoog gaat kijk ik haar quasi verontwaardigd aan. Die actie net heeft er wel voor gezorgd dat ik opgewonden begin te raken. Ik duw haar weer tegen de muur, iets ruwer dan eerst, maar niet te hard. Ze hoort namelijk eigenlijk nog in die ziekenzaal te liggen. Ik druk mijn lippen op de hare, maar verbreek de kus weer door haar shirt over haar hoofd te trekken. Mijn handen glijden omhoog via haar zij. De ene laat ik dan naar haar rug glijden op de plek van haar bh bandje en de ander laat ik bij haar zij liggen. Ik durk mijn lippen in haar nek en bijt er speels in. Daarna kus ik haar lippen weer.


    Naomi Micheal
    Ik ril even als hij in mijn oor fluisters er kort zijn lippen op mijn oorschelp drukt. Als hij me dan quasi verontwaardigd aankijkt grinnik ik even. 'Wil je soms meer?' fluister ik dan uitdagend in zijn oor en grijns. Naar voor ik het weet sta ik weer tegen de muur gedrukt en voel ik zijn lippen weer op de mijne en hij trekt dan ook mijn shirtje uit. Als ik dan zijn lippen weer in mijn nek voel kreun ik zacht, maar al snel verplaatsen zijn lippen zich weer naar de mijne en ik zoen hem gewillig terug. Zijn handen liggen op mijn zij en op mijn rug bij mijn bh bandje en ik grijns kort tegen zijn lippen. Mijn eigen handen strelen nog zijn borstkas met mijn nagels, maar soms later ik mijn nagels wat omlaag glijden, steeds verder tot ik bij zijn broeksrand ben, maar om hem nog meer te plagen laat ik ze dan steeds weer omhoog glijden.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 19:48 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Meer... Dat klinkt leuk,' fluisterik tegen haar lippen aan. ik kreun even als ze me de hele tijd plaagt. 'Naoomz. Als je iets doet doe het dan goed en niet half,' zeg ik met een klein lachje en kijk haar voor een seconde aan, voordat ik mijn lippen weer op de hare druk. 'Ik besef me nu weer iets,' mompel ik en druk een kus in haar nek. 'Jij had me nog iets beloofd een tijdje geleden,' zeg ik met een ondeugende toon in mijn stem. Ik plaats een zuigzoen op haar hals en druk kusjes op haar schouder. Ik zak even iets af, maar ze heeft haar bh nog aan. Dus ga ik weer naar boven en druk mijn lippen weer op de hare.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik grinnik even. 'Je wilt dus dat ik het goed doe.' zeg ik dan zwoel ik zijn oor en grijns. Ik kreun kort als hij overal kusjes drukt en een zuigzoen zet. Als hij dan begint over mijn belofte grijns ik, ik had al zo'n vermoeden wat hij bedoelt, maar ik hou me maar voor de domme. Ik grijns en laat mijn hand weer naar beneden glijden e mijn nagels krassen over zijn huid alleen stop ik nu niet en laat mijn hand zijn broek en boxer in glijden en streel hem langzaam en kijk hem met een speelse blik aan. 'Wat voor beloofte dan, ik weet het niet, vertel het me Ian.' zeg ik dan weer zwoel in zijn oor en bijt zacht in zijn oorlelletje terwijl ik hem nog steeds plagend langzaam streel. Ik deed het nu niet half, maar bleef hem wel nog steeds plagen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Naoomzz, kijk eens bij NYC ^^

    EN DE REACTIES KOMEN ERAAN _O_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dankuuuu.. Ik moet zo al afsluiten dus.. >.<]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Huaso schreef:
    (...)
    Nala
    Ik bloosde licht als ik hem hoorde lachen. Hij fluisterde in mijn oor en drukte er daarna een kus op.
    "Ja en nooit." antwoordde ik een tikkeltje hees. Die heesheid was een reactie op de kus op mijn oor.


    Sam Jason Night
    Ik zie dat ze licht bloost en strijk met mijn hand over haar wang. Haar stem is een tikkeltje hees.
    Ik breng weer mijn lippen naar haar oor,
    'Lieve nala, hoe komt het toch dat je stem zo hees is?' fluister ik erin.
    Ik plaats mijn lippen vlak onder haar oor voor een klein kusje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amor8 schreef:
    (...)

    Marcell
    Leslie doet weer gemeen tegen me en zegt daarna meteen waar het op staat. Maar ik kan het niet meer opbrengen om er tegenin te gaan of iets. "Zo voel ik me ook" Zeg ik daarom maar. Dat kan zij zelf ook wel bedenken - als ze zo goed weet hoe het voelt om gebroken te zijn. Maar kennelijk is ze doorgegaan met haar leven. En dat was ook wat ik deed. De eerste keer. Ik heb het nog dik 30 jaar volgehouden - zag hoe ik alles kwijtraakte, maar heb mezelf er doorheen gesleept. Ik wist alleen niet dat ik precies nu mijn breekpunt zou bereiken. Het punt waarop ik opnieuw inklap en me afvraag of ik het nog wel vol houd.


    Leslie Day
    Ik zucht een keer als hij zegt dat hij zich ook zo voelt. Ik ga weer naast hem zitten en ga met mijn hand door mijn haar en ril een keer van de kou. Ik ga zo echt naar binnen. 'Dan moet je ervoor zorgen dat je je niet meer zo voelt. En niet door het op te kroppen, dat helpt niet. Je moet het er een keer met iemand over praten. En niet met iemand die er ook mee te maken heeft. Want die zal toch alleen maar mee gaan janken.' Ik vertelde het aan Josh. En nu voelt het fijner. 'En de dood is geen oplossing, dat is een vlucht. En vluchten voor je problemen is iets wat je alleen doet in het allerslechtste geval als je wanhopig bent.' Ik kijk heel even naar hem. 'En wanhopige mensen die glimlachen nooit meer, en ik heb je twee keer zien glimlachen tijdens ons gesprek.' Ik sta weer op. 'Ik kom je nog wel tegen in deze gangen Marcell, ik ga weer naar binnen. Het is me te koud buiten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Hmm,' mompel ik. 'Ja goed.' Een rilling trekt over mijn hele lichaam als haar handen naar beneden glijden en dit keer stopt ze niet. Ik zet mijn handen naast haar hoofd tegen de muur om mezelf te ondersteunen. Kreunen komen over mijn lippen. Ik bijt op mijn lip en voel dat het daar beneden groter wordt. Ik kreun nog een keer en kijk recht in haar ogen die speels kijken. 'Uhm,' breng ik uit. Ik kon haast niks meer zeggen en druk dus maar mijn lippen in haar nek. Mijn ademhaling was versneld en ging verder. het verlangen naar haar werd groter en ik genoot van wat ze deed, al weet ik dat ze expres langzaam streelde om me te plagen en het werkte. Ik laat 1 hand naar haar rug gaan en maak haar bh gemakkelijk met een hand los. De ander laat ik naast haar hoofd staan. Mijn ademhaling was zwaar geworden en echt sneller gegaan. Haar hand brandde en ik trok haar dichter tegen me aan. Iets zeggen kon ik haast niet meer en ik had zo'n idee dat ze wel wist wat. 'De stripact,' fluister ik in haar oor en druk een kusje op het plekje onder haar oor en kijk haar aan. 'En je plaagt me nog steeds,' fluister ik, voordat ik mijn handen over haar lichaam laat glijden en laat stoppen bij haar borsten. Ik druk mijn lippen weer op de hare en bijt speels in haar onderlip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik grijns breed als ik zie dat hij geniet en zijn ademhaling ging al erg snel en kreunen bleven zijn mond verlaten, wat me zelf ook goed doet voelen, alsof ik nu de leiding heb en grijns weer. Ik voel zijn lippen ook weer in mijn nek en hij maakt mijn bh open die al snel op de grond ligt. Als hij dan in mijn oor zegt wat het is grijns ik even. 'Dat krijg je nog van me inderdaad, zeg maar wanneer en je krijgt het.' zeg ik dan weer zacht in zijn oor en kijk hem uitdagend aan. 'Ik plaag graag.' zeg ik dan grijnzend en trek dan zijn broek omlaag en ook zijn boxer en streek hem nu wat sneller, geef hem wat hij wilt. Dan voel ik zijn lippen weer op de mijne en geniet van alles en laat dan mijn hand weer wat sneller bewegen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik zucht een keer als hij zegt dat hij zich ook zo voelt. Ik ga weer naast hem zitten en ga met mijn hand door mijn haar en ril een keer van de kou. Ik ga zo echt naar binnen. 'Dan moet je ervoor zorgen dat je je niet meer zo voelt. En niet door het op te kroppen, dat helpt niet. Je moet het er een keer met iemand over praten. En niet met iemand die er ook mee te maken heeft. Want die zal toch alleen maar mee gaan janken.' Ik vertelde het aan Josh. En nu voelt het fijner. 'En de dood is geen oplossing, dat is een vlucht. En vluchten voor je problemen is iets wat je alleen doet in het allerslechtste geval als je wanhopig bent.' Ik kijk heel even naar hem. 'En wanhopige mensen die glimlachen nooit meer, en ik heb je twee keer zien glimlachen tijdens ons gesprek.' Ik sta weer op. 'Ik kom je nog wel tegen in deze gangen Marcell, ik ga weer naar binnen. Het is me te koud buiten.'


    Marcell
    "Leslie, wacht even.." Met wie moet ik dan praten? Niet met Leslie. Niet met Nala - niet met één van de dansers. Niet met een van de varkens, het personeel hier dus.. Al is er één iemand anders die hier werkt geen varken. Aireal. Voor zover ik nu kon beoordelen is ze geen varken, verre van dat zelfs. Misschien net een pas geboren biggetje. Je moet hier wel iets zijn in de varkensfamilie, anders word je niet eens aangenomen.. Hoe dan ook, ik weet niet of ik met haar kan praten. Al is ze waarschijnlijk wel de persoon waar ik binnen nu en het moment dat ik weer naar May ga wel degene waar ik het snelst, langst en best mee kan praten.. Ik bedenk me dan pas dat Leslie nog staat te wachten. "Bedankt" Zeg ik dan maar. Het is nog even stil. De wind slaat nogmaals in mijn gezicht. "Dat was het. Ga maar naar binnen, als je wil" Natuurlijk wil ze dat. Maar ik weet niet wat ik anders had moeten zeggen. En ik wacht tot ze weg is voor ik me verder terugtrek in de schuilstal. Om het hoekje is het vast warmer. Daar waait de wind op een heel andere manier in. Maar ik denk er niet aan om terug naar binnen te gaan. Als ik het koud krijg warm ik mijn handen wel op onder de manen van een van de paarden, en mijn sweater kan heel wat kou hebben.


    Stop acting normal. It gets bored.