• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.


    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    50k

    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    50k

    CrazyChicken - CrazyChicken- Superhelden
    50k

    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    50k

    Lillium - LadyMoirae - Remembrance
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    50k

    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille - Mists of spirits
    Emrys - Taraluis - Long road home
    50k

    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.



    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 11:31 ]


    Ex astris, sciencia




    Ex astris, sciencia

    Ja, trouwens, ik heb al gewonnen.
    Maar ik moet nog ergens een stukje over Slowakije tussen schrijven en dat wil ik morgen doen, dus ik ben nog niet echt klaar. :]


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Ja, trouwens, ik heb al gewonnen.
    Maar ik moet nog ergens een stukje over Slowakije tussen schrijven en dat wil ik morgen doen, dus ik ben nog niet echt klaar. :]

    Het staat erbij.

    En Gefeli!

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:36 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Het staat erbij.

    En Gefeli!

    Jij ook! Oh, ik zie die 50K dingen nu pas. Mhihi <3


    Felix

    Eigenlijk zijn er al best veel mensen klaar! (: Hoe zit het bij de rest?


    comfort in c h a o s

    En toen had ook ik 50k. :'D


    comfort in c h a o s

    Gefeliciteerd!!!!!
    Wel, ik was even een aantal dagen weg, maar ik had tog al heel ver vooruit geschreven. Als ik nu dit hoofdstuk afmaak zit ik er ook over heen(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Heb het dus gehaald(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Gefeliciteerd nog iedereen die het nu heeft gehaald.
    Ik ben trouwens inmiddels ook weer bij. Ik heb vanaf mijn 6k achterstand zo hard bezig geweest vandaag en gisteren dat ik nu al 7 woorden voorloop (nerd)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Felicitaties voor iedereen die nog meer klaar is(A) Ik ben er nu ook bijna (:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 21:17 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik dacht dat ik dit even moest mededelen maar ik heb binnen 3 dagen 10K geschreven ;D Dat is voor mij echt heel erg wow dus ik ben even blij.
    Oké ik heb de drie dagen daarvoor wel niks gedaan maar ach...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gefeliciteerd iedereen! (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Gefeliciteerd aan iedereen die heeft gewonnen en hup, hup, hup aan de mensen die nog even door moeten gaan. *O*





    Emrys schreef:
    Pfoeh het is echt geen leuke dag vandaag. NaNo gaat verneukt de helft van men vrienden hebben ruzie met elkaar en ik hoorde net dat dit het laatste seizoen is van Merlin. Al is dat laatste wel het ergste toch is het allemaal niet leuk D:
    En dan daarbovenop ook nog dat ik me totaal niet kan concentreren vandaag.


    Merlin! Ugh, ik ben hier ook zo niet blij mee. Nog maar een stuk of vijf afleveringen, dan is het voor goed afgelopen. D:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 22:04 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Gefeliciteerd aan iedereen die heeft gewonnen en hup, hup, hup aan de mensen die nog even door moeten gaan. *O*





    (...)

    Merlin! Ugh, ik ben hier ook zo niet blij mee. Nog maar een stuk of vijf afleveringen, dan is het voor goed afgelopen. D:

    Inderdaad D; Dan moet ik dus Merlin gewoon weer opnieuw gaan kijken als het stopt.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nog maar 381 woorden Ö Nooit gedacht dat dit moment echt ging komen :'D


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."