• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.


    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    50k

    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    50k

    CrazyChicken - CrazyChicken- Superhelden
    50k

    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    50k

    Lillium - LadyMoirae - Remembrance
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    50k

    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille - Mists of spirits
    Emrys - Taraluis - Long road home
    50k

    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.



    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 11:31 ]


    Ex astris, sciencia

    En ik loop 3K achter. Ik haat suprises, ben er drie uur aan bezig geweest en dan heb ik er pas een, nog twee te gaan.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    En ik loop 3K achter. Ik haat suprises, ben er drie uur aan bezig geweest en dan heb ik er pas een, nog twee te gaan.


    Ik ben echt blij dat ik geen surprise hoef te maken. Ik moet alleen een gedichtje schrijven - wel in het Duits, trouwens, wat nog wel eens een beetje lastiger zou kunnen worden. :/

    Maar ik heb vandaag ook nog geen woord kunnen typen. Huiswerk, bah. Oh well, misschien dat ik dat verslag maar gewoon maandag inlever. Er stond toch geen duidelijke deadline op. (krul)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:52 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En toen lag ik een dag achter. Stom huiswerk. >.< Serieus, wie verzint het nu om een test te geven van 40 pagina's, twee weken voor de examens? --' Leerkrachten zijn verschrikkelijke boemannen. Dez volgende keer dat ik tot elf uur moet studeren, klaag ik hen aan, en dat meen ik. (Gedragswetenschappen en geschiedenis zijn EVIL.) Teachers, you'd better watch your steps from now, 'cause I've got Foyet. Sorry dat ik je gif steel mulford. ^.^


    Anyway, hoe staat het bij jullie allemaal? Nog steeds een beetje op schema? [:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 11:50 ]


    comfort in c h a o s

    Nope. Ik loop ook 3K achter en tumblr is te interessant en nieuwe ships en omg, waarom?
    Zijn er ook al mensen onder ons die klaar zijn eigenlijk?


    Felix

    Ik had gelukkig een erg ruime voorsprong, dus ik lig nog zo'n 6k voor, zelfs al heb ik de afgelopen paar dagen steeds erg weinig gedaan. Ik zit nu op 44,6k, dus ik ga proberen dit weekend de 50.000 te halen.


    En aan iedereen die nog achterligt; je kunt het wel. Hup, aan het werk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm. Ik kan het verzinnen van een zaak nu toch echt niet blijven uitstellen. Ik weet dat de moorden rond het gedicht Annabel Lee gaan moeten draaien, maar ik weet nog niet hoe ik het verder ga laten uitdraaien qua UnSub enzo. Anyone ideas?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 17:42 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Hmm. Ik kan het verzinnen van een zaak nu toch echt niet blijven uitstellen. Ik weet dat de moorden rond het gedicht Annabel Lee gaan moeten draaien, maar ik weet nog niet hoe ik het verder ga laten uitdraaien qua UnSub enzo. Anyone ideas?


    Meisje ontvoerd en opgesloten in een sepulchre en daarna vermoord en in de zee gegooid? (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Het is de laatste tijd zo stil, hoe zit het met jullie NaNo?


    Ex astris, sciencia

    Ik loop meer dan 5k achter. Dat word lekker elke dag om 6 uur opstaan om het toch maar te gaan halen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb het idee dat het wel goed gaat! Het is alleen zo'n raar idee dat november over vijf dagen al weer is afgelopen :'D Bij jou?


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Emrys schreef:
    Ik loop meer dan 5k achter. Dat word lekker elke dag om 6 uur opstaan om het toch maar te gaan halen.


    Ex astris, sciencia

    Mylintis schreef:
    Ik heb het idee dat het wel goed gaat! Het is alleen zo'n raar idee dat november over vijf dagen al weer is afgelopen :'D Bij jou?

    Ik heb nu zo'n 41k, maar is het nog maar 5 dagen? Dat had ik nog niet door.


    Ex astris, sciencia

    Ik wil zo'n aap.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    De certificaten zien er echt veel leuker uit dan vorig jaar! :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Thornfield schreef:
    De certificaten zien er echt veel leuker uit dan vorig jaar! :Y)

    Ja? (: Heb je overigens een aantal dagen geen internet gehad of heb je echt zo veel woorden op één dag geschreven? 0.o

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 16:28 ]


    comfort in c h a o s