• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.


    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    50k

    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    50k

    CrazyChicken - CrazyChicken- Superhelden
    50k

    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    50k

    Lillium - LadyMoirae - Remembrance
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    50k

    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille - Mists of spirits
    Emrys - Taraluis - Long road home
    50k

    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.



    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 11:31 ]


    Ex astris, sciencia

    Square schreef:
    (...)

    Hah, dat zou ik nooit halen. Ik ben veel te lief voor mijn personages. (no_chears)

    Ik ook niet, eigenlijk. Maar het zou wel leuk zijn, dat soort doelen.
    50K woorden.
    50 moorden.
    50 steden. (Ik schrijf een reis, vandaar.)
    50 shades of grey.
    50 Katherines.
    50 liedjes.
    50 huwelijken. (Als in die ene film waarvan ik de naam kwijt ben, maar dan heel extreem.)
    50 kleuren. (Kan op van alles van toepassing zijn.)
    50 jaren.
    50 ships.
    50 versies van één verhaal.
    Oh, zoveel mogelijkheden! Nu komen ineens plot konijntjes mijn kamer in gehopst.


    Felix

    Mijn lerares Muziek blijkt het leuk te vinden me ook nog een liedje te laten schrijven. Die binnen twee weken af moet zijn. Laat het nou net zo zijn dat ik bagger ben in iets wat ook nog maar op een liedje moet lijken en dat het ook nog mee gaat tellen als punt. Iemand hier die toevallig zin heeft om me te helpen met het schrijven van een liedje?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Mijn lerares Muziek blijkt het leuk te vinden me ook nog een liedje te laten schrijven. Die binnen twee weken af moet zijn. Laat het nou net zo zijn dat ik bagger ben in iets wat ook nog maar op een liedje moet lijken en dat het ook nog mee gaat tellen als punt. Iemand hier die toevallig zin heeft om me te helpen met het schrijven van een liedje?

    God, liedjes. Sorry daar kan ik je echt niet mee helpen, daar ben ik echt bagger in.


    Ex astris, sciencia

    Emrys schreef:
    Mijn lerares Muziek blijkt het leuk te vinden me ook nog een liedje te laten schrijven. Die binnen twee weken af moet zijn. Laat het nou net zo zijn dat ik bagger ben in iets wat ook nog maar op een liedje moet lijken en dat het ook nog mee gaat tellen als punt. Iemand hier die toevallig zin heeft om me te helpen met het schrijven van een liedje?

    I'm not really good at that, sorry. ;s


    comfort in c h a o s

    Emrys schreef:
    Mijn lerares Muziek blijkt het leuk te vinden me ook nog een liedje te laten schrijven. Die binnen twee weken af moet zijn. Laat het nou net zo zijn dat ik bagger ben in iets wat ook nog maar op een liedje moet lijken en dat het ook nog mee gaat tellen als punt. Iemand hier die toevallig zin heeft om me te helpen met het schrijven van een liedje?

    OMG JA! (:
    Als er iets is dat ik nog leuker vind dan verhalen schrijven, is het liedjes schrijven. Dus kom maar op. (:
    Wat is de precieze opdracht? Heb je ook 'beperkingen' opgekregen of is het gewoon zo van 'schrijf een liedje'? Hoe moet je het inleveren? Moet het met tekst of instrumentaal? Heeft het nog een bepaald thema? Moet je er bepaalde instrumenten bij betrekken?
    Ik word veel te enthousiast hierover (:


    Felix

    Awesome! We hebben een beperking gekregen en dat is dat je het zelf moet maken. Maar dat gaat me toch nooit lukken.
    Het hoeft alleen de songtekst te zijn, met twee coupletten en een refrein. Mag ook meer coupletten of een bridge. En dan moet er ook nog bij wat voor soort muziek dat je erachter ziet staan. en het beste is misschien als het niet een al te zoetsappig liefdesliedje word aangezien het er een beetje op moet lijken dat ik er iets aan gedaan heb. Maar als je wilt helpen graag dus.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Awesome! We hebben een beperking gekregen en dat is dat je het zelf moet maken. Maar dat gaat me toch nooit lukken.
    Het hoeft alleen de songtekst te zijn, met twee coupletten en een refrein. Mag ook meer coupletten of een bridge. En dan moet er ook nog bij wat voor soort muziek dat je erachter ziet staan. en het beste is misschien als het niet een al te zoetsappig liefdesliedje word aangezien het er een beetje op moet lijken dat ik er iets aan gedaan heb. Maar als je wilt helpen graag dus.

    Zeg jij maar waarover het moet gaan. (Ik zou ook in Mijn Grote Doos Met Liedjes kunnen graven, maar dan wordt het wel heel erg 'mij' en heel weinig 'jou'.)
    Zullen we anders gb'en of pb'en ofzo? Anders is het zo zielig voor alle mensen die een abo hebben op dit topic x)


    Felix

    Heb je misschien Skype? Dat lijkt me ietsje handiger als te pb'en :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Heb je misschien Skype? Dat lijkt me ietsje handiger als te pb'en :3

    Ja, maar ik heb geen headsetachtig gebeuren, maar we kunnen gewoon de skypechat gebruiken. Ik moet trouwens wel weer even in mijn computer duiken om het te zoeken. Bovendien ben ik mijn wachtwoord vergeten. Of anders misschien msn, hoewel dat ook vervelend is.
    Sorry voor het late antwoord. Ik was even aan het eten ;]
    Wat is je skype?


    Felix

    Ik heb gisteren maar 447 woorden geschreven. Nu heb ik één oranje vakje op mijn egaal groene kalender. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat oranje vakje springt er wel uit ;( Ik geloof dat ik wel heel wat meer van die oranje vakjes heb x'D


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Taraluisje is de naam :3 Msn zou inderdaad ook nog kunnen maar dan moet ik het wel eerst op deze laptop gaan zetten dus Skype is dan iets handiger.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    30k, guys. Ik heb gewoon, soort van, de 8k die ik ervoor had bijgeteld. Maar die heb ik ook in drie-vier dagen geschreven, dus op zich. I know it's cheating, just. It's time to kill some words.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 20:39 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    30k, guys. Ik heb gewoon, soort van, de 8k die ik ervoor had bijgeteld. Maar die heb ik ook in drie-vier dagen geschreven, dus op zich. I know it's cheating, just. It's time to kill some words.


    Ah joh, regels zijn er om te breken, dus cheating mag x)
    (En ik zou geen woorden vermoorden. Dan komen hun soortgenoten in opstand en probeer maar eens een boek te schrijven als je midden in een oorlog zit met woorden. Ze zeggen altijd wel dat woorden geen pijn doen, maar dat is een leugen. Woorden zijn keihard en ze hebben een geheim wapen en ze zijn niet bang om dat te gebruiken. Dus ik zou ze altijd te vriend houden.)


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Ah joh, regels zijn er om te breken, dus cheating mag x)
    (En ik zou geen woorden vermoorden. Dan komen hun soortgenoten in opstand en probeer maar eens een boek te schrijven als je midden in een oorlog zit met woorden. Ze zeggen altijd wel dat woorden geen pijn doen, maar dat is een leugen. Woorden zijn keihard en ze hebben een geheim wapen en ze zijn niet bang om dat te gebruiken. Dus ik zou ze altijd te vriend houden.)

    Dat is dan ook weer waar, hmm. Dan zal ik ze vriendelijk gebieden om in mijn document te springen.

    34k! Ik ga nog op schema raken.


    Ex astris, sciencia