• Mijn zus en ik waren er vanmiddag over bezig. Wat zou ons vak zijn op Zweinstein?
    Aangezien zij chemie studeert, kwamen wij uit op Toverdranken voor haar.
    Toen wij over mij aan het nadenken waren, waren mijn opties niet al te groot en besloten we uiteindelijk dat Dreuzelkunde het beste zou zijn voor mij.
    Wat zou jij geven, bekeken van je kwaliteiten en skills, mocht je een professor zijn aan Zweinstein?
    Als je, net zoals ik, geen linken kunt leggen, mag je zeggen wat je dan graag zou willen geven.


    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 16:12 ]

    Hmm, moeilijke.
    Aangezien ik redelijk creatief ben, graag iets weet over geschiedenis en graag lees.
    Dus ik zou gaan voor geschiedenis van de toverkunst.
    Hoewel ik ook wel graag verweer tegen de zwarte kunsten zou geven.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben altijd erg geïnteresseerd naar verhalen achter personen en gebeurtenissen. Op de middelbare school was Geschiedenis mijn lievelingsvak, dus ik denk dat ik Geschiedenis van de Toverkunst zou geven (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Weet je dan toevallig waar ik uit kan kiezen? :'D


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Weet je dan toevallig waar ik uit kan kiezen? :'D

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:schoolvak_uit_Harry_Potter

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 16:10 ]

    CURLYMONSTER schreef:
    Weet je dan toevallig waar ik uit kan kiezen? :'D


    Astronomie, Toverdranken, Verzorging van Fabeldieren, Waarzeggerij, Bezweringen, Kruidenkunde, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Geschiedenis van de Toverkunst, Dreuzelkunde, Voorspellend Rekenen, Leer der Oude Runen en Gedaanteverwisseling.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel



    Gedaanteverwisseling :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Madonna schreef:
    (...)

    Astronomie, Toverdranken, Verzorging van Fabeldieren, Waarzeggerij, Bezweringen, Kruidenkunde, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Geschiedenis van de Toverkunst, Dreuzelkunde, Voorspellend Rekenen, Leer der Oude Runen en Gedaanteverwisseling.


    En wat doen die leraren ! ;"D ?


    Pretty is just a pretty word.

    Bezweringen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Geschiedenis van de Toverkunst.


    If we had not a soul, music would have created it.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    En wat doen die leraren ! ;"D ?


    De leraren geven les in die vakken. Lijkt me nogal logisch.
    Ik zie dat de link naar Wikipedia nu ook in de beginpost staat. Als je op de schoolvakken klikt kun je zien wat ze inhouden, hoewel de meeste voor zich spreken, geloof ik.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Dreuzelkunde

    Verweer tegen de Zwarte Kunsten.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Voorspellend rekenen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ástronomie..

    Ookal lijkt verzorging van fabel dieren me ook wel iets


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik denk of:
    - Verweer tegen de Zwarte Kunsten
    - Gedaanteverwisselingen

    En anders denk ik Toverdranken of Verzorging van Fabeldieren.


    Tijd voor koffie.