• Mijn zus en ik waren er vanmiddag over bezig. Wat zou ons vak zijn op Zweinstein?
    Aangezien zij chemie studeert, kwamen wij uit op Toverdranken voor haar.
    Toen wij over mij aan het nadenken waren, waren mijn opties niet al te groot en besloten we uiteindelijk dat Dreuzelkunde het beste zou zijn voor mij.
    Wat zou jij geven, bekeken van je kwaliteiten en skills, mocht je een professor zijn aan Zweinstein?
    Als je, net zoals ik, geen linken kunt leggen, mag je zeggen wat je dan graag zou willen geven.


    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 16:12 ]

    Dreuzelkunde of Toverdranken, maar ik denk dat ik het liefst Dreuzelkunde zou doen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik denk verzorging van fabeldieren of dreuzelkunde.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Gedaanteverwisseling:Y)


    •*• Lululu •*•

    Toverdranken of
    Astronomie :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Verzorging van fabeldieren, of astronomie.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik denk Verweer tegen de Zwarte Kunsten en Voorspellend rekenen. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Verzorging van Fabeldieren (cat)(cat)(cat)


    dreams come true, nightmares to

    Waarzeggerij :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik zou verweer tegen de zwarte kunsten geven. Alleen dan de dooddoener versie: Zwarte kunsten. (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Verzorging van fabeldieren lijkt me wel wat. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Tsubaki schreef:
    Ik denk of:
    - Verweer tegen de Zwarte Kunsten
    - Gedaanteverwisselingen

    En anders denk ik Toverdranken of Verzorging van Fabeldieren.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Absoluut "Verzorging van Fabeldieren". Anders "Kruidenkunde"...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Yeah. Toverdranken of herbiology.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Moeilijk, ik denk dat ik er toch meerdere op moet noemen. Een er van is waarzeggerij, Verzorging van Fabeldieren klinkt ook leuk, Geschiedenis van de Toverkunst want ik ben best dol op geschiedenis, en vliegles want ik zou wel eens willen vliegen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Goh, ik denk dat dreuzelkunde, geschiedenis van de Toverkunst, bezweringen, en vliegles wel iets voor mij zouden zijn.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.