• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Malino
    Quinn Fabray: Leannan

    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Jake Puckerman: MissStoran
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Malino

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Paintball
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Malino
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza: Insano
    -Tyler Jay Delaino : Malino
    - Logan Hudson : Paintball
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Malino
    - Savannah Rose Lopez : Malino
    - Damian Furioso : Paintball
    - Jeffrey Michelo Desousa : Malino
    - Lizz Sanchez: MissStoran

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 19:31 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Kurt Hummel

    Ik moest weer lachen om haar en schudde even lachend mijn hoofd. Ik kon Finn natuurlijk wel subtiele hints geven om Bella te vragen. 'Ik chanteer hem wel,' grapte ik, waarna ik even lachte. Het beste was dat Finn zelf op het idee kwam, dat was het mooiste. Toen ik Blaine ten huwelijk vroeg kwam ik er ook zelf op. De gedachten aan Blaine zorgden er meteen weer voor dat ik me weer rot voelde, maar ik wist het snel van me af te zetten. 'Ik weet een leuke naam voor een jongetje,' zei ik grinnikend waarna ik haar serieus aankeek. 'Kurt.' zei ik droogjes, waarna ik weer lachte dat het een grapje was. 'Je hebt nog negen maanden om namen te verzinnen, geef het wat tijd en de perfecte naam komt vanzelf.' zei ik weer serieus tegen haar. 'Ik moet je trouwens om een gunst vragen.' zei ik terwijl ik haar aankeek. 'Ik moet een portfolio maken als ik naar de modeacademie wil en aan de hand van die portfolio kijken ze of ik toegelaten word.' vertelde ik aan haar. Ik moest er natuurlijk nog goed over na denken, maar ik wilde sowieso een mode portfolio hebben. 'Dus mijn vraag is of jij mijn model wilt zijn.' zei ik glimlachend. Bella was een prachtig meisje, ook al zag ze dat zelf niet. En als haar buik dadelijk groter was, kon ik haar ook adviseren in zwangerschapskleding. Ik had er zin in!

    ( Is goed, hopelijk reageert er snel iemand/ En ik zal wel even een nieuwe topic maken.)


    (Inderdaad, niemand reageert op je vraag. D: )

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik moest ook lachen en schudde mijn hoofd van het lachen. Kurt was natuurlijk een mooie naam, maar het was net niet goed genoeg om het voor mijn kidnje te geven. En misschien was het wel een meisje. Kurt had gelijk, ik had nog negen maanden de tijd om een goede naam te verzinnen en natuurlijk zou Kurt en Blaine ook helpen met namen verzinnen en Finn natuurlijk. Ik vond het goed dat Kurt Finn chanteerde maar ik wou toch ergens het liefst dat hij het uit zichzelf dat vroeg en niet uit iemand anders. Omdat het even moest van die persoon. Ik wou dat Finn het zelf wou en er ook voor achterstond, als hij echt van mij houd, dan zal het heus wel gebeuren. Intussen wachtte ik gewoon geduldig af hoe het gaat verlopen en wat voor geslacht het is en wie de vader werd. De echte biologische vader. Vervolgens luisterde ik weer verder naar Kurt en kijk hem ook aan. Ik glimlachte zwak en dacht even na. Het zou onwijs leuk zijn als ik model was voor Kurt en dat zou ook weer een bedanje zijn tegenover hem. Dat hij zo lief was en dat hij me altijd steunde en me hielp. Ik knikte, dat het goed was en omhelsde hem. 'Natuurlijk wil ik je helpen, maar dan moet je dat wel snel doen, aangezien ik dalijk een buikje krijg. Misschien kan je heel veel foto's maken nu, terwijl ik dun ben en dalijk heel veel foto's als ik een buik krijg' stel ik voor en glimlach lief naar hem. Dan had hij beiden verschillende foto's en konden ze ook zien als er nou andere omstandigheden waren, hoe hij dan iemand kon adviseren. Dat zou al helemaal een winst zijn voor Kurt. Maar ik wou Kurt gewoon helpen en had er best zin in. 'Alleen ik kan niet echt poseren of iets' zeg ik beschaamd en deed mijn haar weer goed. Ik kijk hem aan en glimlachte zwak.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Dat komt helemaal goed,' zei ik lief tegen haar, ik had wel heel veel ideeën in mijn hoofd en het kwam allemaal wel. 'Dat maakt niets uit, we verzinnen er wel iets op. De foto's hoeven niet perfect te zijn, aangezien ze weten dat we geen verstand hebben van fotograferen of poseren.' stelde ik haar gerust. Ik had al een beetje rond gekeken op de site. Maar eerst zou ik er eens langs gaan voor meer informatie en een beetje rondkijken hoe het daar nu ging. Ik kon niet wachten tot ik er een kijkje mocht nemen, ik was er zo benieuwd naar. We konden misschien een keer een weekje naar New York gaan met zijn allen, als we terug kwamen uit Spanje. Bella had zo de gelegenheid om haar broer wat vaker te zien, en Blaine, Finn en ik konden een beetje rondkijken op de scholen daar, ook al wist ik niet wat Finn wilde gaan doen. Nu dacht ik wéér eens aan Blaine. Ik bleef maar aan hem denken en dacht nergens anders meer aan. Dat bewees maar eens wat voor een grote rol Blaine speelde ik mijn leven. Ik vroeg me af wanneer hij terug kwam en ik was benieuwd of hij het toe zou geven. Hij hoefde echt niet te gaan liegen tegen me, ik zag het meteen als hij loog. Ongemerkt zuchtte ik even en sloot ik even mijn ogen. 'Het liefste blijf ik de hele dag in bed liggen met een bak ijs en een goede jankfilm.' mompelde ik. Soms had ik van die momenten, zoals nu, dat ik mijn bed gewoon niet uit wilde komen en de hele dag naar zielige films keek met chocolade en ijs en een pak tissues. Nu had ik daar ook last van, omdat ik me nog rot voelde door Blaine.

    ( Nee inderdaad, ik heb het al twee keer gevraagd maar niemand reageert. -.- )


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hoorde wat hij zei en kijk hem bezorgd aan. Ik wist waarom hij dat zei, het ging natuurlijk over Blaine, 'Kurt' zeg ik bezorgd en streel zijn wang. Nu was het mijn beurt weer. We waren samen gewoon uitgeput van alles en vooral van onze emotie's. 'Het komt goed tussen jou en Blaine' zeg ik gemeend en kijk hem aan. Het kwam echt goed tussen die twee, ze moesten gewoon even goed met elkaar praten en dan kwam het goed. Blaine ging echt niet vreemd, ik geloofde nog steeds dat hij zijn lesje had geleerd. Waarom zou hij vreemdgaan? Hij zou het niet meer doen en hij hield teveel van Kurt om nog zo stom te zijn. 'Kurt, Blaine houdt van je. Waarom zou hij nog een keer vreemdgaan, hij heeft echt zijn lesje geleerd. Hij zal echt niet zo stom zijn om nog een tweede keer vreemd te gaan' zeg ik nog steeds bezorgd en rustig. 'Kurt, jij moet ook eens goed ontspannen en lekker met jezelf bezig zijn' zeg ik en ging een beetje van hem af. Ik had namelijk pijn en ging toch maar naast hem liggen. Ik kreeg pijn aan mijn rug om zo op Kurt te gaan liggen. Nu voelde het beter aan, maar nog steeds had ik mijn hoofd op zijn borst gelegd. 'Je weet dat hij van je houdt en wel bijdraait' zeg ik vervolgens en maakte rondjes op zijn buik. Ze zulln vast weer dalijk goed maken en dan komt alles weer goed. 'Jij bent ook maar een mens, iedereen kan fouten maken, dus jij ook. Dat moet Blaine inzien' zeg ik overtuigend mogelijk. Ergens werd ik tcoh wel zenuwachtig over het fhotoshoot, dalijk was ik niet mooi genoeg of was onwijs slecht. Misschien paste ik die kleren helemaal niet en stond het absoluut niet. Waarom had Kurt mij gekozen, ik was echt niet mooi hoor. Ik was gewoon normaal, net als iedereen.

    (Inderdaad. D: Trouwens als ik dalijk ga eten, dan kom ik daarna niet meer online. Ik heb zin om lekker dalijk te gaan douchen en film te gaan kijken. :3 Dus dan weet je dat en dan kom ik morgen gewoon weer online en reageer ik weer. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte zwak naar Bella, ze had misschien wel een punt. Ikzelf was ook moe van alles en was te bang om Blaine te verliezen. Misschien zag ik ook wel spoken en was er helemaal niets aan de hand. Ik wist het echt allemaal even niet meer. Ze ging nu van me af en ging naast me liggen, maar lag nog wel met haar hoofd op mijn borst en maakte rondjes op mijn buik. Om heel eerlijk te zijn, wist ik het allemaal echt niet meer. Ik vond het moeilijk om met mezelf bezig te zijn, zonder Blaine in de buurt. Ik hing gewoon te veel aan hem, ook al vond hij dat niet erg, hoopte ik. Maar ik probeerde hem in ieder geval niet te veel op te eisen, dat kon ik namelijk ook en dat was al helemaal niet goed voor hem. Bella en ik hadden gewoon te veel emoties op dit moment en daarom was het net een achtbaan waardoor we beiden ups en downs voelden. 'Ik weet het, en je hebt ook gelijk. Maar het is gewoon mijn karakter om me meteen zorgen te maken over alles.' zuchtte ik. Ik maakte me echt te snel druk over dingen. Misschien ging hij helemaal niet vreemd... Of misschien ook wel..? Wist ik maar wat hij op dit moment aan het doen was, het maakte me helemaal gek. Ik voelde me als een idioot op dit moment. Maar wat Bella zei, stelde me tenminste weer gerust. Ik probeerde mijn gedachten nu op nul te zetten, hoe moeilijk dat ook was. Ik had wel zin in de fotoshoot. Ik was er honderd procent zeker over dat Bella helemaal zou stralen en ik wist gewoon dat ik de beste beslissing had gemaakt om haar te kiezen.

    ( Is goed, dan weet ik dat!)


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik moet eten. :') Dan kom ik morgen weer online. ^^ Tot morgen en alvast slaaplekker. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    ( Smakelijk, slaap lekker en tot morgen! <3 )


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dewi
    "ehm oke dan vaag. Ze lijkt zo onzeker terwijl ze heus niet lelijk is" zeg ik pijnzend.
    Het leek me niet het meisje die over iets zou liegen dus ik twijfelde een beetje aan Jeffrey.
    Hij moest het me gewoon eerlijk zeggen.

    Brad
    Ik glimlach en strijk een plukje haar achter haar oren.
    "ehm ja we zitten met een probleempje I think. laten we het zo zeggen ik heb een shirt en broek van mezelf in de tas gedaan maar niet voor jou.
    Dus dacht ik als jij mijn shirt aan doet en ik mijn broek..... ik denk dat die lang genoeg voor je is" ik grinnik even.


    Jeffrey

    Ik kijk haar aan en trek haar op een bankje naast me.
    Ik kijk haar diep in haar ogen aan, 'wil je het hele verhaal?'

    Nora

    Ik grinnik, 'is goed' zeg ik.
    Ik trek mijn natte jurkje uit en wacht op zijn shirt..


    El Diablo.

    Dewi
    Ik knik "als je het niet erg vind" ik glimlach even ne pak zijn hand.
    Blij dat hij zijn verhaal aan mij ou vertellen.

    Brad
    IK glimlach en geef mijn shirt aan haar.
    Het was een shirt die bij haar over de kont zou vallen
    "niet verkeerd" glimlach ik als ze het aan heeft,.
    Daarna doe ik het zelfde en trek een broek aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nora

    Ik lach, en pak zijn hand.
    Ik loop van het strand en grinnik.
    'Wat gaan we doen?'

    Jeffrey

    Ik kijk weg, zodat het lijkt alsof ik me schaam.
    'Ik heb een paar dagen geleden een relatie met haar gehad, en het ging goed. Toen ging ik naar vrienden, waaronder ook wat vriendinnen. Gewoon normaal vriendinnen hoor.' zeg ik, en vertel verder. 'Toen had ze me dus blijkbaar bespioneert en toen dacht ze dat ik vreemdging dus.'.
    'Toen was ik gewoon weggegaan met Brad, die zag je ook net. Zonder haar gekust te hebben, dus toen dacht ze dat ik vreemdging. En heeft ze het uitgemaakt' zeg ik, en kijk met een pijnlijke blik weg..


    El Diablo.

    Dewi
    Ik knik en kijk hem medelevend aan.
    Mijn arm sla ik om zijn schouder "dat zou ik dus niet van haar verwacht hebben" zeg ik zacht.

    Brad
    Ik dacht even na "i have serieus no idea" mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik knik, en zucht even.
    'Maarja, het is over. En er is niks aan te doen' zeg ik, en kijk haar zwakglimlachend aan..


    El Diablo.

    Dewi
    "laten we iets leuks gaan doen, zoals eten" ik grinnik even.
    Ja ik hield van eten het was echt mijn ding. Ik at kei veel maar kwam amper aan.

    Lizz
    Met nieuwe schoenen en een jurkje in een tas liep ik rond door de stad.
    Ik voelde me slecht, omdat ik geschreeuwd had tegen Jeffrey.
    Ik wist dat ik het me niet moet aan trekken dat hij het niet waard is maar nog.
    Als het pesten weer verder zou gaan zou ik hem zien en hem niet kunnen aankijken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Is goed' zeg ik.
    Ik pak haar hand en loop verder..

    Damon

    Ik leun tegen mijn Lamborghini, en rek me even uit.
    Even zien, wat ga ik doen...


    El Diablo.

    Dewi
    Ik grinnik "love food" glimlachend trek ik hem mee naar een restaurantje.
    Goedkoop maar heerlijk kwaliteit.

    Lizz
    Zuchtend liep ik het laatste winkeltje in.
    Posterwinkel, hier had ik heel veel poster van mijn favoriete voetballer en club gekocht.
    Snel zoek ik rond en vind ik een poster van Real die ik nog niet had.
    Met een grijns loop ik ermee naar de kassa en betaal het.
    Nadenkend waar ik hem ga ophangen plof ik op een bankje en kijk even goedkeurend naar de poster


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik loop rond en kijk even om me heen.
    Opeens zie ik Lizz, en grijnzend plof ik naast haar..

    Jeffrey

    Ik lach, en kijk naar het restaurant.
    'Niks sjieks?'


    El Diablo.