• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Malino
    Quinn Fabray: Leannan

    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Jake Puckerman: MissStoran
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Malino

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Paintball
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Malino
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza: Insano
    -Tyler Jay Delaino : Malino
    - Logan Hudson : Paintball
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Malino
    - Savannah Rose Lopez : Malino
    - Damian Furioso : Paintball
    - Jeffrey Michelo Desousa : Malino
    - Lizz Sanchez: MissStoran

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 19:31 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Sure' zeg ik.
    Ik sta ook op, 'Gaat ie wel?'


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik liet het gewoon ondergaan en sloot genietend mijn ogen, terwjl Kurt lekker masseerden op mijn hoofd. Na een tijdje was hij klaar en spoelde hij mijn haren uit. Ik glimlachte lief en sloeg mijn armen weer om Kurt heen en drukte tegen me aan. Ik gaf een kus op zijn lippen en streelde zijn wang zachtjes. 'Ik hou van je, Kurt. Niemand komt meer aan jou, alleen ik' zeg ik lief en gemeend. En ergens was de laatste zin toch ergens ontdeugend en zag je een kleine twinkeling. Ik streelden nu met mijn handen over zijn lichaam, zodat hij Steven's handen niet meer op zijn lichaam voelden maar alleen die van mij. Dit deed mij ook heel eerlijk goed. Het heerlijke warme bad, onze liefde en elkaars lichaam. Dit deden mijn spieren ook goed, aangezien ik gerend heb met Kurt in mijn armen en dat was echt zwaar. Ik ging nog wat onderuit zitten en legde mijn hoofd op de badrand en genoot even. Ik draaide Kurt zo om, dat hij met zijn gezicht naar mij keek en hij legde zijn hoofd op mijn borst. Ik streel zachtjes zijn rug en probeerde hem helemaal gerust te stellen. 'Het komt helemaal goed tussen ons. We gaan dalijk prachtig trouwen en zoveel seks als je dat wilt. Kinderen adopteren, samen oud worden' fluister ik lief en gemeend in Kurt's oor. Ik was echt niet meer boos meer en wou gewoon dat Kurt gelukkig was. Ik had ook zoveel fouten gemaakt, waarom hij niet? Ik vergaf hem en wou gewoon dat we beiden gelukkig waren. Ik sloot even mijn ogen om alles even goed door te dringen en te genieten.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Al zijn woorden herhaalde elke keer in mijn hoofd, dat ik er gewoon doodsbang van werd. Ik stribbelde elke keer tegen en opeens zag ik dat Damian zijn hand in een vuist maakte en mijn buik wou gaan slaan. Ik voelde me gelijk misselijk en werd gewoon stijf van angst. Angstig sloot ik mijn ogen en hoopte op het beste. Opeens voelde ik geen lichaam op mijn lichaam en maakte mezelf snel een bolletje. Ik hoorde nog slagen en gekreun van pin, blijbaar was Finn en Damian aan het vechten. Maar als nog hield ik mijn ogen stijf dicht. Uiteindelijk werd alles stil en je hoorde mijn gesnik alleen maar. Waterig opende ik mijn ogen en zag opeens Finn weer in de kamer komen. Hij knielde naast me en trok hem op zijn schoot, automatisch sloeg ik mijn armen om zijn hals en ik voelde dat hij mij dicht tegen zich aanhield. Ik hoorde wat hij zei en haperig ademde ik. 'Finn' snikte ik luid en nestelde dichter in zijn armen en bergde mijn gezicht in zijn nek. Alles deed zo'n pijn en ik was gewoon zo uitgeput, geestelijk zowel lichamelijk. Ik trilde letterlijk over mijn hele lichaam en tranen biggelden nog steeds over mijn wangen. 'H-het s-pijt me!' snikte ik gebroken. Ik schaamde en had zoveel spijt tegenover Finn. Als ik niet naar buiten was gerend naar de stad dan had ik Damian helemaal niet ontmoet en was dit allemaal niet gebeurd. Maar wat Damian allemaal zei spookten nog steeds door mijn hoofd. Dalijk wachtte hij ergens op me en vermoorde of ontvoerde hij me. Ik was gewoon gebroken en al die beelden van die ontvoering spookten ook door mijn hoofd. Ik had zoveel spijt en wou nu alleen maar Finn. Ik zou niet meer iets stoms doen en alleen bij Finn blijven. 'Het spijt me' snikte ik elke keer. DIt was misschien gewoon mijn verdiende loon, omdat ik niets was en een hoopje ellende.


    One Who Travels A Higher Path.

    lizz
    Ik knik "beetje pijnlijk maar t gaat wel" glimlach ik.
    Eigenlijk deed het meer pijn dan ik wou toe geven.
    SNel liepen we naar buiten en stond de taxi die ik gebeld had te wachten.
    Ik zeg snel mijn adres waar we heen rijden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik lach en al snel zijn we bij haar huis.
    Ik stap uit en kijk naar Lizz.
    'Dus..'


    El Diablo.

    Lizz
    Als we uitstappen draai ik de deur open en plof ik vermoeid op de bank.
    "drinken staat in de keuken in de koelkast, iets lekker in het linkerhoekkastje"leg ik uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik lach en plof naast haar neer.
    'Hoeft niet; zeg ik..


    El Diablo.

    Lizz
    "ik grinnik even "ach mocht je dus dorst krijgen en ik ben te lui om te lopen dan weet je het te vinden. Dus hoe gaat het met voetbal"
    Nieuwsgierig keek ik hem aan. Ineens bedenk ik me wat.
    "?fock" roep ik door het huis.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Gaat wel goed' zeg ik.
    'Wat?' lach ik..


    El Diablo.

    Lizz
    "voor we naar het strand gingen en alles mis ging had ik een poster gekocht. Fuckzooi dat was er een die ik nog niet had" zuchtte ik met een pruillip.
    Daarna heriner ik me dat mijn spujllen er allemaal lagen dus misschien hadden ze eht meegenomen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Aan gedacht' lach ik, en gooi een rugzak naar haar toe.
    Ik rol de poster open, 'damn, i look hot' grijns ik..


    El Diablo.

    Lizz
    "je bent mijn reddende engel" lach ik dramatisch.
    "kom eens mee" grijnzend trek ik hem mee naar mijn kamer en laat hem de mega muur zien.
    Die vol met poster hangt. Heel weinig van de hele club of van een ander maar bijna alleen van Damon

    [ff beneden]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Van zijn strelingen genoot ik heerlijk en langzaam voelde ik de huiveringen wegebben en vergat ik Steven een beetje. Ik lachte zachtjes en drukte een kus op zijn kaak. 'Het spijt me echt, Blaine.' zei ik meteen weer spijtig waarna ik douchegel pakte en Blaine's gespierde bovenlichaam inzeepte, wat ik leuk vond om te doen. 'Ik deed het omdat ik me onzeker voelde, op dat moment dacht ik dat ik zelfverzekerder werd als iemand met me flirtte. Maar dat is natuurlijk onzin, als ik me al zelfverzekerd voel, komt dat door jou. Dat realiseerde ik me later pas.' zei ik waarna ik even zuchtte. 'Ik had half niet door dat ik het deed en het was echt mijn bedoeling niet.' zei ik twijfelachtig. 'En gisteren wist ik niet echt wat ik allemaal zei.' gaf ik toe, doelend op dat hij zogenaamd vreemdging. 'Het spijt me echt.' zuchtte ik waarna ik hem weer afspoelde.

    Finn Hudson

    'Shhh, rustig maar.' suste ik haar terwijl ik haar lief knuffelde. Ik keek haar bezorgd aan en tilde haar op en liep met haar naar haar bed en zette haar op de rand van het bed. 'Ik ben zo terug, oké?' vroeg ik bezorgd waarna ik snel een glas pakte en die vulde met water. Vervolgens liep ik terug naar haar en gaf haar een kalmeringspil en het glas water. 'Doe maar rustig, ik laat niemand jou meer pijn doen en je hoeft al helemaal geen spijt te hebben.' zei ik lief, waarna ik een kus op haar voorhoofd drukte. 'Ik hou van je, Bella.' zei ik ni waarna ik haar rug streelde. Ik Wilde haar echt niet zo zien, ik wilde gewoon dat ze gelukkig was en helemaal zichElf was. Dt ze vrolijk kirde en gelukkig was. Ik zou ervoor zorgen dat niemand meer aan haar kwam. Ik zou evoor zorgen dat ze weer de oude werd, al was het het laatste wat ik zou doen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Kurt' zeg ik, nadat hij dat allemaal zei en kreeg tranen in mijn ogen. 'Het is goed, ik vergeef je. Ik mocht sowieso niet zo doen tegen jou. Jij vergeeft mij elke keer van mijn stomme fouten, maar andersom kan dat niet. Het spijt mij ook, ik moest gewoon vragen aan je. Waarom je dat deed en niet zomaar weglopen.' zeg ik gemeend en drukte mijn lippen teder op de zijne. 'Het is goed' zeg ik, doelend op van gisteren. 'Waarom zou ik liegen tegen mijn schattige verloofde?' vroeg ik lief en genoot ervan dat hij mijn bovenlichaam inzeepte. 'Het is nu vergeven en vergeten. Het is weer goed tussen ons en we weten beiden dat dit gewoon niet is gebeurd' zeg ik gemeend en kijk hem doordringend aan. Ik pakte nu douchegel en zeepte hem heerlijk in. Mijn hand gleed naar zijn geslachtsdeel en begon daar hem te strelen, warnaar ik harsttochtelijk op zijn lippen zoen. 'Je bent toch zo onweerstaanbaar' zeg ik fluisterend in zijn oor en je hoorde dat het ontdeugend klonk.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ik hou ook van jou, Finn' snikte ik nog en nam trillend mijn glas aan met water. Ik nam even een slokje om tot rust te komen, maar nog steeds biggelde mijn tranen over mijn wangen. Ik nam de kalmeringspil en wat water en slikte het door. De rest van het water dronk ik ook op en zette het op het nachtkastje. Door zijn woorden werd ik een beetje rustig, maar niet helemaal. Natuurlijk was ik nog even in een shock en moest alles nog even laten binnendringen en nog alles goed samenvatten wat er nou was gebeurd. De vlagen van de ontvoering stopte, maar nog steeds voelde ik die pijn, misselijk en walgelijk dat zo'n iemand aan mij zat. Ik was echt naïf om zo'n iemand te vertrouwen en te geloven dat hij aardig en lief kon zijn. Nog steeds trillend stond ik op en ging op Finn's schoot zitten en nestelde dieper in zijn armen. 'Maar ik heb je pijn gedaan en je zo behandelt. Het was echt niet mijn bedoeling' zeg ik nu weer snikkend en legde vermoeid mijn hoofd op zijn schouder. Ik kon half niets meer zien door mijn make-up en door mijn tranen. Ik sloeg mijn armen om zijn hals en drukte mijn lippen teder op de zijne. Ik wou weer zijn meisje zijn en dat we beiden gelukkig waren. Ik hield ziels veel van Finn en hem wou ik alleen maar. En niemand anders.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Toen hij mijn geslachtsdeel streelde, voelde ik warme kriebels in mijn buik. Ik voelde een licht opgewonden gevoel en kreeg kippenvel door hem op een positieve manier. Ik wilde alles vergeten van Steven en er was maar één manier hoe ik dat kon vergeten. Ik wilde het ook alleen maar met Blaine. 'We vergeten het.' zei ik zachtjes, doelend op onze ruzie en natuurlijk alle andere dingen die we hadden meegemaakt. Ik streelde nu zijn borst en drukte mijn lippen in zijn zijn nek. Met mijn lippen streelde ik zijn warme huid in zijn nek. 'Ik hou zoveel van je.' mompelde ik tegen zijn huid aan. Ik wilde echt alleen maar seks hebben met hem, niemand anders.

    Finn Hudson

    'Iedereen maakt fouten, jij had het ook niet makkelijk, dat zie ik in.' zei ik waarna ik haar dicht tegen me aandrukte. 'Het maakt niet uit, zolang jij maar gelukkig en veilig bent. Dat is alles wat geldt voor me. Ik hou zoveel van je dat mezelf niets uitmaakt.' zei ik tegen haar. Ik legde haar nu voorzichtig op bed en sloeg mijm armen teder om haar heen, zodat ze zich wat veiliger voelde en ging naast haar liggen. 'Niemand doet jou meer pijn, ik bescherm je.' zei ik lief tegen haar. 'Je bent alles, Bella. Hij had geen gelijk, je bent prachtig vanbinnen en vanbuiten en zo kostbaar en bijzonder voor me. Je bent alles.' zei ik gemeend en naar waarheid. Dit meisje was alles voor me en ik zou alles voor haar doen zodat ze gelukkig werd. 'Heb je nog veel pijn?' vroeg ik bezorgd terwijl ik mijn lippen op de hare drukte. 'Als er iets is moet je et zeggen, goed?' vroeg ik bezorgd aan haar. Ik wilde echt niet dat ze iets opkropte, en ik liet haar geen seconde meer alleen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    MissStoran schreef:
    Lizz
    "je bent mijn reddende engel" lach ik dramatisch.
    "kom eens mee" grijnzend trek ik hem mee naar mijn kamer en laat hem de mega muur zien.
    Die vol met poster hangt. Heel weinig van de hele club of van een ander maar bijna alleen van Damon

    [ff beneden]


    Damon

    Ik kijk rond en knik goedkeurend.
    'I am freakin hot' mompel ik..


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    El Diablo.