• LOS ANGELES - Justin Bieber denkt dat hij en Selena Gomez gewoon weer bij elkaar komen.

    Foto: Wenn Dat vertellen ingewijden aan TMZ.

    Zaterdag week was de showbizzwereld in rep en roer door de breuk tussen Bieber en Gomez. De Canadese tienerster zou zijn gedumpt omdat de tortelduifjes elkaar te weinig zagen en de zangeres het moeilijk vond om hem te vertrouwen.

    Ook ging het gerucht dat de Canadees de bloemetjes buiten had gezet met een Victoria's Secret-model. Anonieme bronnen verklappen dat van dat laatste verhaal in ieder geval niets klopt. Er zijn inderdaad foto's opgedoken van Bieber en het model, maar er speelt niets tussen de twee.


    Niet de eerste keer

    Verder onthult een insider dat de zanger zijn ex graag terug wil en hij heeft er ook alle vertrouwen in dat dat gaat gebeuren. Het zou al vaker uit zijn gegaan tussen hem en Gomez en dus maakt Bieber zich eigenlijk geen zorgen over de toekomst.

    Bieber (18) en Gomez (20) maakten begin vorig jaar bekend een relatie te hebben. Sindsdien lieten ze geen gelegenheid onbenut om hun liefde voor elkaar uit te dragen.

    Who cares.


    -

    Was het uit dan?


    Tijd voor koffie.

    Hm, ik wist niet dat het ui was. Ik zou wel blij zijn als ik mijn naam niet meer als geshipte vorm zag staan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tsubaki schreef:
    Was het uit dan?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Las ergens dat het uit is maar het boeit mij niet zo. Elke dag gaan er wel mensen uit elkaar. So waht.

    Goed nieuws (oke voor mij dan) Justin Bieber en Selena Gomez zijn weer bij elkaar <3 (yeah)

    Blergh blergh blergh, kut koppel.


    Pretty is just a pretty word.

    Vagebond schreef:
    Blergh blergh blergh, kut koppel.


    Hahahah xD tja ik vind ze leuk :$

    Ik snap sommige mensen niet.
    Het gaat niets voor niets uit.(cat)
    Wel ja, leuk voor hen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Hahahah xD tja ik vind ze leuk :$


    Haha, dat had ik door ja. Ik heb gewoon niets met Selena.


    Pretty is just a pretty word.

    Memoria schreef:
    Ik snap sommige mensen niet.
    Het gaat niets voor niets uit.(cat)
    Wel ja, leuk voor hen.


    MEDIASTUNT? D': Who knows.


    Pretty is just a pretty word.

    Vagebond schreef:
    (...)

    Haha, dat had ik door ja. Ik heb gewoon niets met Selena.


    Oww.. op die manier ik dacht dat je Justin niet mocht ofzo :$ hihihi soms kan Selena wel een bitch zijn zeg ik eerlijk, maar verder is ze wel oke :)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 18:00 ]

    Memoria schreef:
    Ik snap sommige mensen niet.
    Het gaat niets voor niets uit.(cat)
    Wel ja, leuk voor hen.


    Het ging uit door Selena, ze hadden het te druk (volgens Selena) zij is bezig met haar carriere als actrice, en Justin bezig met hem carriere als zanger. En ze hadden ook ruzie. Nadat ze weer aan het daten waren is het nu aan :) ze hebben een knipperlichtrelatie

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Oww.. op die manier ik dacht dat je Justin niet mocht ofzo :$ hihihi soms kan Selena wel een bitch zijn zeg ik eerlijk, maar verder is ze wel oke :)


    Haha, ik mag Jussie echt wel :'D.

    BABY BABY BABY OOOHHH. *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Let maar niet op mij,ben echt ongelovelijk misselijk dus ik kraai allemaal rare dingen uit.
    Justin is meer dan oké. Selena is oké.(:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 18:06 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."