• LOS ANGELES - Justin Bieber denkt dat hij en Selena Gomez gewoon weer bij elkaar komen.

    Foto: Wenn Dat vertellen ingewijden aan TMZ.

    Zaterdag week was de showbizzwereld in rep en roer door de breuk tussen Bieber en Gomez. De Canadese tienerster zou zijn gedumpt omdat de tortelduifjes elkaar te weinig zagen en de zangeres het moeilijk vond om hem te vertrouwen.

    Ook ging het gerucht dat de Canadees de bloemetjes buiten had gezet met een Victoria's Secret-model. Anonieme bronnen verklappen dat van dat laatste verhaal in ieder geval niets klopt. Er zijn inderdaad foto's opgedoken van Bieber en het model, maar er speelt niets tussen de twee.


    Niet de eerste keer

    Verder onthult een insider dat de zanger zijn ex graag terug wil en hij heeft er ook alle vertrouwen in dat dat gaat gebeuren. Het zou al vaker uit zijn gegaan tussen hem en Gomez en dus maakt Bieber zich eigenlijk geen zorgen over de toekomst.

    Bieber (18) en Gomez (20) maakten begin vorig jaar bekend een relatie te hebben. Sindsdien lieten ze geen gelegenheid onbenut om hun liefde voor elkaar uit te dragen.

    Ik had 't eigenlijk wel verwacht.


    26 - 02 - '16

    'I remember when we broke up the first time
    Saying this is it, I've had enough, 'cause like
    We haven't seen each other in a month
    When you, said you, needed space, what?'

    yeeaah xd


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    ^^ Dat is Taylor Swift hoor.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pygmalion schreef:
    ^^ Dat is Taylor Swift hoor.


    Vergeten bij te zeggen dat ik daar aan moest denken, hehe :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ook al zouden ze beide dood gaan, het zou me echt aan mijn kont roesten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ook al zouden ze beide dood gaan, het zou me echt aan mijn kont roesten.


    Fijn voor jou maar ik wel!

    1DRockMe schreef:
    (...)

    Fijn voor jou maar ik wel!

    Ja, maar mij niet en ik mag die mening rustig in dit topic zetten. Zoiets had je wel kunnen verwachten of niet? Of denk je dat iedereen hier op Q fan is van JB of Selena?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, maar mij niet en ik mag die mening rustig in dit topic zetten. Zoiets had je wel kunnen verwachten of niet? Of denk je dat iedereen hier op Q fan is van JB of Selena?


    Sorry je hebt gelijk $ Over de dood praten vind ik niet bepaald leuk. En toen je schreef dat het jou geen kont kan schelen als of Selena of Justin dood gaat heeft het mij wel geraakt. Maar idd je mag je mening hier rustig in dit topic zetten. :)

    dit nieuws komt van TMZ, TMZ versprijd altijd roddels nog nooit is iets wat hun over justin zijden waar geweest, niet geloven.


    Believe.

    swaggonyou schreef:
    dit nieuws komt van TMZ, TMZ versprijd altijd roddels nog nooit is iets wat hun over justin zijden waar geweest, niet geloven.

    En dat moet ik aannemen van iemand met swagg in haar naam? Jaaaaaaa, nee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil ook wel es wat! Een persoonlijke masseur en paddenstoelenrisotto om mee te beginnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat Selena alleen met Justin een relatie begon om de publiciteit en niet om de waren liefde maar zo denk ik erover x


    Don't tchange for other people, just stay youre self



    Oké, sorry moest even. Maar wáárom wordt er zoveel aandacht aan besteed? D:

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 18:36 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:



    Oké, sorry moest even. Maar wáárom wordt er zoveel aandacht aan besteed? D:

    Het zijn celebs = automatisch aandacht.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het zijn celebs = automatisch aandacht.


    True.


    Big girls cry when their hearts are breaking