• LOS ANGELES - Justin Bieber denkt dat hij en Selena Gomez gewoon weer bij elkaar komen.

    Foto: Wenn Dat vertellen ingewijden aan TMZ.

    Zaterdag week was de showbizzwereld in rep en roer door de breuk tussen Bieber en Gomez. De Canadese tienerster zou zijn gedumpt omdat de tortelduifjes elkaar te weinig zagen en de zangeres het moeilijk vond om hem te vertrouwen.

    Ook ging het gerucht dat de Canadees de bloemetjes buiten had gezet met een Victoria's Secret-model. Anonieme bronnen verklappen dat van dat laatste verhaal in ieder geval niets klopt. Er zijn inderdaad foto's opgedoken van Bieber en het model, maar er speelt niets tussen de twee.


    Niet de eerste keer

    Verder onthult een insider dat de zanger zijn ex graag terug wil en hij heeft er ook alle vertrouwen in dat dat gaat gebeuren. Het zou al vaker uit zijn gegaan tussen hem en Gomez en dus maakt Bieber zich eigenlijk geen zorgen over de toekomst.

    Bieber (18) en Gomez (20) maakten begin vorig jaar bekend een relatie te hebben. Sindsdien lieten ze geen gelegenheid onbenut om hun liefde voor elkaar uit te dragen.

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    hahahah jhaaa Jelenator forever<3 Justin bleef Selena maar stalken xD gekkie Jussie<3


    Nou dan hebben ze allebei weer wat ze willen.


    Physics is awesome

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    hahahah jhaaa Jelenator forever<3 Justin bleef Selena maar stalken xD gekkie Jussie<3


    haahaa, gekke lieve justin <33


    What's meant to be will always find a way.

    Crew schreef:
    (...)

    haahaa, gekke lieve justin <33


    hahahahah hij was zo overtuigend dat ze weer bij elkaar komen. En hij heeft dus gelijk<3


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    OMGGG Selena Gomez en Justin Bieber zijn weer bij elkaar (yeah) (dance) (hoera) *Le-me-dancing* Ik ben echt blij :)

    Echt?(;


    •*• Lululu •*•

    1DRockMe schreef:
    OMGGG Selena Gomez en Justin Bieber zijn weer bij elkaar (yeah) (dance) (hoera) *Le-me-dancing* Ik ben echt blij :)

    ..
    Waarom? Wat heeft dat voor impact op jou verder..?


    ars moriendi


    26 - 02 - '16

    Mallory schreef:
    Echt?(;


    Jaaa waarom anders ben ik hier vrolijk aan het huppelen? hahahah ;) Selena Gomez zou weer terug naar Bieber gaan en ik ben blij :) because i like Jelena en Justin was echt ongelukkig dat zelfs zijn fans hem het "gevoel" die hij verloor niet terug kon geven. En als Jussie gelukkig is ben ik dat ook. Alhoewel ik de laatste tijd behoorlijk Directioner achtig ben x'D

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    ..
    Waarom? Wat heeft dat voor impact op jou verder..?


    Ik ben zoals ik al eerder zei: Een Jelena shipper. Ik ben gewoon blij dat ze weer bij elkaar zijn omdat 1: Justin dan gelukkig is en 2: Ik dan gelukkig ben :) (Begrijp me niet verkeerd ofzo)

    Devourer schreef:

    ]

    hahahahah ook "Hoi" xD

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    ..
    Waarom? Wat heeft dat voor impact op jou verder..?


    Sommige mensen leven via andere mensen.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Sommige mensen leven via andere mensen.


    hahahhaah je hebt mij door ^^

    Haha :'D
    Is het eigenlijk weer officieel?


    •*• Lululu •*•

    NU IS HET WEER UIT OFFICIEEL!!! VOOR ALTIJD!!! Selena wilt niets meer met Justin te maken hebben :8:8