• Life Changed
    Na 2 en een half jaar gezongen te hebben vonden de jongens van One Direction het zingen niet meer zo leuk. Ook doordat ze ze steeds vaker ruzie krijgen. Na hun album Take me Home en de wereldtour stoppen ze. Zayn had in een interview gezegd: ''We Stoppen op ons hoogtepunt.'' Heel veel Directioners waren teleurgesteld. Maar ze bleven ze steunen. Als het hun keuze was dan was dat het maar. De jongens zelf gaan ook allemaal een ander beroep doen, die ze helemaal zelf kiezen. Van een saai kantoor baantje tot model. De paparazzi zal toch wel achter hun aan blijven zitten. 5 andere meiden die de jongens van One Direction totaal niet kennen, doen, net als hun, apart auditie voor X-Factor en worden later in een groep geplaatst. Simon Cowell word de coach voor deze meidengroep (naam moeten ze nog bedenken). Hij wil dat de jongens van 1D hun ontmoeten en vertellen wat hun hebben meegemaakt. Om de meiden net zo succesvol als One Direction ooit was geweest is. En misschien wel nog meer. Kunnen de jongens het volhouden zonder elkaar? Het zingen missen?
    (Slecht begin, maar dan heb je vast een idee)

    Lijkt deze RPG je wat? Vul dan dit lijstje in:
    Rol:
    Volledige Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk [het liefst met foto]:
    Extra:


    Rollen:
    Jongens:
    - Liam Payne ~ Silvanaa
    - Niall Horan ~Novembre
    - Zayn Malik ~ Depay
    - Harry Styles ~ 230710
    - Louis Tomlinson ~ xHazzaStyles


    Meiden:
    - Aylina Flora Evi Sarah Benson ~ xElounor
    - Emma Grace Moore ~ xSunshineee
    - Alizée Eloise de la Abenière ~ Dinaggo
    - Aurora Catherin Jones ~ xClove
    - Paigelyn Calliophe Watson ~ Rider


    Regels
    ~ Minimaal 5 regels
    ~ OOC tussen haakjes: ( { [ / \ |
    ~ 16+ mag maar houd het netjes
    ~ Naamsveranderingen doorgeven
    ~ Geen perfecte personage's, niemand is perfect!
    ~ Alleen je eigen personage besturen
    ~ 1 perso per quizletter
    ~ Alleen ik (AgentP) open nieuwe topics, tenzij ik iemand aanwijs
    ~ Have Fun (:



    Als ik iets vergeten ben meld het me dan even (A)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:35 ]


    Do what people say you can't.

    (mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (mijn topics)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rider schreef:
    (mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mes topics]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    [Wat moet er in de beginpost? Want dan kan ik die gaan maken :)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Mijn topics (hoera)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {One Direction: gaan zich klaar maken voor hun aller laatste optreden, maar dat weten de fans nog niet. Eerst wilden ze het wel vertellen maar gaan het toch niet doen. De meiden: Gaan richting X-factor voor hun auditie}


    Do what people say you can't.

    Zayn Malik
    Ik haal mijn handen door mijn haar en kijk even verdrietig uit het raar. Het allerlaatste optreden, de allerlaatste keer het gegil van de fans, en de warmte en steun van hen voelen, de allerlaatste keer van mijn 4 beste vrienden op het podium. Ja, ruzie was er weleens, maar ze bleven mijn beste vrienden, ondanks alles wat er is gebeurt. Ik maak het bovenste knoopje van mijn jasje vast, zoals ik altijd doe, alleen het bovenste knoopje. Ik draai me om naar de jongens. De hele dag hebben we weinig tegen elkaar gezegd, geen woorden kunnen beschrijven hoe moeilijk het is om One Direction achter me te laten en verder te gaan als Zayn Malik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Aurora Catherin Jones
    Terwijl mijn blik op de grond gericht blijft loop ik naar binnen, naar de hal van het gebouw waar x-factor opgenomen zou worden. Ik hield de band van de tas van mijn gitaar krampachtig vast en keek voorzichtig door mijn wimpers naar de anderen. O mijn god, waarom is iedereen zo goed? Waarom had Laura me opgegeven? Daar liep ik dan, zielsalleen. Laura kon niet mee, en mijn ouders hadden het te druk. Oftewel: ze hadden geen zin. Zuchtend nam ik plaats op een krukje, en er stormde een camera-ploeg op me af. Ik keek naar de grond en probeerde ze te negeren, wat niet bepaald lukte.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emma Grace Moore
    Met heel veel zenuwen loop ik het grote gebouw binnen voor mijn auditie voor X-Factor. Mijn twee jaar oudere zus is met me meegekomen, zij was altijd zo zeker over mijn talent, terwijl ik dat nooit echt was. Zij was dan ook degene die mij stiekem opgaf voor X-Factor, ik was enorm kwaad op haar toen ik het hoorde en heb haar toen een weekend lang genegeerd, maar ze betekent gewoon te veel voor me om haar te blijven negeren. Ik kijk meteen rond in het grote gebouw en zie al een heleboel andere mensen, de meeste van hun zijn aan het oefenen en ik hoor veel te goede dingen die mij weer onzekerder maken. Met een zucht plof ik naast mijn zus neer op een stoel. Nu is het wachten ...


    16 - 09 - '17

    [mijn topics]
    [sorry, late reactie. zie nu pas dat we eindelijk kunnen beginnen ^^]


    "We accept the love we think we deserve."

    Rider schreef:
    (mijn topics)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aylina Flora Evi Sarah Benson
    Vrolijk spring ik uit de auto van mijn ouders. ''Aylina, wacht even.'' Hoor ik mijn moeder nog zeggen. Ik grijp naar m'n tas die tussen Yannick, mijn broertje, en mij lag op de achterbank. Het lijkt uren te duren voordat mijn ouders eindelijk de auto uit komen. Zo snel als ik kan ren ik door de deur naar binnen. Het is al behoorlijk druk. Ik zit allang ergens als ik Yannick en mijn ouders eindelijk aan zie komen lopen. ''Je kan er ook overdreven lang over doen he?'' vraag ik quasi boos. Yannick ploft naar mij neer op een stoel. ''Ja dat jou nou zo overdreven snel bent.'' antwoordt hij. Ik lach even en kijk dan om mij heen. Opeens was mijn vrolijke stemming weg. Al die mensen hier zijn vast zó beter! Ik zucht.


    Do what people say you can't.

    Alizée de la Abenière.
    Met mijn ogen gericht op de handen van mij en Jayson, mijn twee jaar oudere vriend, liepen we hand in hand het X-Factor gebouw binnen. Waar Jayson me uiteindelijk toch voor had opgegeven, ik had het hem verboden, maar hij wilde niet luisteren. Het voelde ergens toch wel goed, misschien kon ik toch mijn droom waar maken, mijn vaders droom. Hij had altijd gezegd dat hij het geweldig zou vinden als ik een zangeres zou worden, dus wie weet. Zenuwachtig ging ik zitten op een van de stoelen die er speciaal voor stonden, en Jayson nam naast mij plaats. 'Het komt allemaal wel goed, schat, iedereen zal beseffen hoe fantastisch je bent,' fluisterde hij in mijn oor waarneer hij een zacht kusje op m'n slaap drukte. Ik glimlachte licht. Ik hoopte het maar. Ik hoopte echt dat het goed zou komen.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 17:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Mijn vrolijke kinderlijke gedrag is op dit moment ver te zoeken en had plaats gemaakt voor tranen. Ik kan het gewoon niet geloven dat dit echt ons allerlaatste optreden is, maar het moeilijkste zal toch zijn dat onze wegen hierna scheiden. De andere vier zijn echt mijn beste vrienden geworden in de afgelopen jaren. One Direction is beter gezegd een deel van mijn leven geworden en het zal moeilijk zijn om het achter me te laten. Gelukkig bestaan er nog dingen als herinneringen, want dit zo ik echt nooit willen vergeten. Ik haal mijn telefoon uit mijn zak om nog een laatste video te maken. Voor de eerste keer vandaag besluit ik mijn mond te openen. 'Een laatste keer?' vraag ik zacht. Ik verbaas me om mijn eigen stem of beter gezegd de angstige ondertoon die duidelijk te horen is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer