• Life Changed
    Na 2 en een half jaar gezongen te hebben vonden de jongens van One Direction het zingen niet meer zo leuk. Ook doordat ze ze steeds vaker ruzie krijgen. Na hun album Take me Home en de wereldtour stoppen ze. Zayn had in een interview gezegd: ''We Stoppen op ons hoogtepunt.'' Heel veel Directioners waren teleurgesteld. Maar ze bleven ze steunen. Als het hun keuze was dan was dat het maar. De jongens zelf gaan ook allemaal een ander beroep doen, die ze helemaal zelf kiezen. Van een saai kantoor baantje tot model. De paparazzi zal toch wel achter hun aan blijven zitten. 5 andere meiden die de jongens van One Direction totaal niet kennen, doen, net als hun, apart auditie voor X-Factor en worden later in een groep geplaatst. Simon Cowell word de coach voor deze meidengroep (naam moeten ze nog bedenken). Hij wil dat de jongens van 1D hun ontmoeten en vertellen wat hun hebben meegemaakt. Om de meiden net zo succesvol als One Direction ooit was geweest is. En misschien wel nog meer. Kunnen de jongens het volhouden zonder elkaar? Het zingen missen?
    (Slecht begin, maar dan heb je vast een idee)

    Lijkt deze RPG je wat? Vul dan dit lijstje in:
    Rol:
    Volledige Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk [het liefst met foto]:
    Extra:


    Rollen:
    Jongens:
    - Liam Payne ~ Silvanaa
    - Niall Horan ~Novembre
    - Zayn Malik ~ Depay
    - Harry Styles ~ 230710
    - Louis Tomlinson ~ xHazzaStyles


    Meiden:
    - Aylina Flora Evi Sarah Benson ~ xElounor
    - Emma Grace Moore ~ xSunshineee
    - Alizée Eloise de la Abenière ~ Dinaggo
    - Aurora Catherin Jones ~ xClove
    - Paigelyn Calliophe Watson ~ Rider


    Regels
    ~ Minimaal 5 regels
    ~ OOC tussen haakjes: ( { [ / \ |
    ~ 16+ mag maar houd het netjes
    ~ Naamsveranderingen doorgeven
    ~ Geen perfecte personage's, niemand is perfect!
    ~ Alleen je eigen personage besturen
    ~ 1 perso per quizletter
    ~ Alleen ik (AgentP) open nieuwe topics, tenzij ik iemand aanwijs
    ~ Have Fun (:



    Als ik iets vergeten ben meld het me dan even (A)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:35 ]


    Do what people say you can't.

    230710 schreef:
    (...)
    [Ik was serieus aan het janken toen ik het schreef.]


    (Dat klinkt heel erg bekend.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    (...)

    (Dat klinkt heel erg bekend.)


    [Ik dacht al dat ik de enige was. xd
    Vanaf ik de eerste zin schreef, had ik het al. ;O ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Louis Tomlinson

    'Het is graag gedaan en daarbij zie ik je graag glimlachen' zeg ik zacht en dat laatste voeg ik eraan toe als er ondanks alles toch een kleine glimlach om zijn lippen verschijnt. Het is fijn om te weten dat we elkaar na dit nog zien en leuke dingen kunnen doen. 'Ik wil jullie ook allemaal bedanken voor alles' zeg ik. 'Dit is gewoon het beste wat me ooit is overkomen' vervolg ik dan. Ik kijk even naar de andere en richt al snel mijn blik weer op Harry. 'Misschien is dat wel een goed idee.' een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht door zijn laatste woorden. 'Dat klinkt als een heel goed plan, maar alleen dat allerlaatste bevalt me nog steeds niet.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    230710 schreef:
    (...)

    [Ik dacht al dat ik de enige was. xd
    Vanaf ik de eerste zin schreef, had ik het al. ;O ]


    ( Je bent niet de enige. xd
    Ja klopt, maar het is ook vreemd om het te schrijven)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    Ik keek hem even vragend aan. Eerst zei hij dat ie het geweldig vond, en daarna dat m'n laatste woorden 'm niet bevielen..."Wat bedoel je?" vroeg ik.

    [Sorry voor de ene zin, maar ik moet heel dringen weg en ik wilde iets hebben om op te reageren als ik terug ben. c:]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    xHazzaStyles schreef:
    (...)

    ( Je bent niet de enige. xd
    Ja klopt, maar het is ook vreemd om het te schrijven)


    [Indeed. De dag dat ze stoppen is m'n leven gewoon over. D: ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    (...)

    [Indeed. De dag dat ze stoppen is m'n leven gewoon over. D: ]


    ( Op het eerst: Het maak niet uit en je zal iets hebben om straks op te reageren (:
    En op het tweede: Daar sluit ik me bij aan en laten we hopen dat dat nog lang niet gebeurd)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Sinds wanneer ben ik niet meer te begrijpen?' vraag ik en grinnik dan zacht door zijn vragend blik. Het komt niet heel vaak voor dat we elkaar niet begrijpen. 'Maar ik bedoel dat het is ook geweldig, alleen het bevalt me niet dat dit de allerlaatste keer is.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    (...)

    ( Op het eerst: Het maak niet uit en je zal iets hebben om straks op te reageren (:
    En op het tweede: Daar sluit ik me bij aan en laten we hopen dat dat nog lang niet gebeurd)


    [Yay, ik heb iets. *O*
    Dat hoop ik elke dag. c:
    Maar ooit komt de dag er en dan....dan ga ik sowieso huilen.]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Sinds wanneer ben ik niet meer te begrijpen?' vraag ik en grinnik dan zacht door zijn vragend blik. Het komt niet heel vaak voor dat we elkaar niet begrijpen. 'Maar ik bedoel dat het is ook geweldig, alleen het bevalt me niet dat dit de allerlaatste keer is.'


    Harry Styles
    "Zie je wel, het begint al: we begrijpen elkaar niet meer," ik zeg het eerder als grap bedoeld en hoop dat hij het ook zo opneemt. "Maar je hebt gelijk, ik ga het missen. Misschien dat we later nog eens eentje kunnen maken, maar dan gewoon voor de lol?" Ik kijk de jongens -en dan vooral Louis- bijna smekend aan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    (...)

    [Yay, ik heb iets. *O*
    Dat hoop ik elke dag. c:
    Maar ooit komt de dag er en dan....dan ga ik sowieso huilen.]


    [ Yay (:
    Klopt, maar voorlopig zal het nog wel goed gaan, want de tour en de film kunnen ze toch niet ineens afzeggen.
    Jammer genoeg wel en dan zit er hier nog iemand die sowieso ook gaat huilen.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson

    'Ik weet het niet meer, want het klopt allemaal niet meer,' Hij zei het misschien eerder als grap, maar het was toch alsof...ja verzin daar maar is de juiste woorden voor. De woorden precies beschrijven wat ik denk of hoe het voelt. 'Ik weet hoe je je voelt, want dit ga ik zeker ook missen. Dat is iets waar ik nu dan al naar uit kijk en dat zeg ik niet alleen, omdat ik niet tegen die smekende blik kan' antwoord ik met een kleine glimlach en kijk dan ook even naar de andere jongens.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    'Ik ga jullie allemaal stuk voor stuk missen.' zuchtte ik toen ik met betraande ogen naar de jongens keek. De jongens waren meer familie dan vrienden voor me geworden. Liam, die ik zag als mijn grote broer, die me altijd advies gaf en met wie ik misschien wel de beste band had binnen One Direction. Niall, die gekke blonde Ier die net zoals ik een moord doet voor lekker eten en waar ik altijd zo mee kon lachen maar waar ik ook serieus mee kon doen. Louis, de lolbroek van de groep, ik ging zijn grappen zo missen, zijn opmerkingen op momenten dat we serieus moesten doen waardoor iedereen weer de slappe lach had. En als laatste natuurlijk Harry, ik had zo'n goede band met hem opgebouwd in de afgelopen jaren. Als er iets was, kon ik naar hem toe, en vrolijkte hij me net zolang op totdat ik weer kon lachen. Ik hield van ze, zoals ik van mijn familie hield, en ik kon me mijn leven niet voorstellen zonder ze.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik reageer straks weer even, omdat ik nu dringend moet leren/huiswerk maken en de rest eerst ook even moet reageren. :3
    @xHazzaStyles, die film moet ik gewoon zien. abzsvgedvrhgfvgvfrty. <3]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Paigelyn Calliophe Watson

    Een beetje zenuwachtig frummelde ik aan de rand van mijn bloes. Ik was bijna aan de beurt en mijn vriendinnen waren door elkaar aan het praten tegen de vent die mij probeerde te interviewen. Gelukkig maar, want dan hoefde ik niks te zeggen. Vreemd dat ik dat vond, aangezien ik normaal graag praatte en gek deed. Nu was daar echter niks van terug te zien.
    Uiteindelijk moest ik dan toch echt in mijn eentje naar dat podium. Ik haalde diep adem en liep toen wat zekerder naar de jury toe.
    'Hallo,' hoorde ik de man rechts, ik geloof Simon, zeggen. 'Wat is je naam?' Hij keek mij een beetje onderzoekend aan. Ik vond het maar vervelend om hier in mijn eentje te moeten staan, maar daar viel nu niks meer aan te doen.
    'Paigelyn, maar iedereen noemt mij gewoon Paige,' zei ik zoals ik altijd deed. Nu klonk het alleen best wel vreemd. Had ik niet beter gewoon Paige kunnen zeggen? Ik hoorde wel wat gelach in de zaal, dus gelukkig vonden mensen het in ieder geval wel vermakelijk.
    'Oké Paige en wat ga je zingen?' Vroeg hij. Mijn ogen gingen even langs de andere juryleden. Ze zagen er naar mijn mening vriendelijker uit dan Simon.
    Ik rechtte mijn rug even. 'Chasing Pavements.' De jury knikte en spoorde mij aan om te beginnen. Langzaam hief ik de microfoon op, groef in alle emoties die ik in mij had en begon te zingen.


    Happy Birthday my Potter!