• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [mijn topics :x]

    [Awkward silence XD. RAFAEL GA SLAPEN XD OF REAGEREN OP CHARLY XD ik wil een volgende dag xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Iemand verveelt zich hier, net zoals ik meestal doe... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Zullen we ze laten slapen? Want wat moet ik reageren op een fucking No.? Hahahhaa]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ja, dat is waar. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Slaaaptijd XD]

    Noralie Anderson
    Ik heb mijn mobiel weggelegd en mijn licht uitgedaan en val al snel in een droomloze slaap.

    :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [gaan we naar de volgende dag?]

    [Ja :Y) ik vind dat dat wel mag xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Badumtss]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [bluuuh]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Volgende dag? 8D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja? Wat nou als jij even eerst begint :Y)]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Luiaard]

    Noralie Anderson
    Ik haat vroeg opstaan, en zeker als ik de avond ervoor zo laat ben gaan slapen. Maar dat was niet mijn schuld, maar die van Bentley. Ik moet hem echt uit mijn gedachten gaan zetten nu. Ik sla mijn wekker uit en kom half overeind terwijl ik in mijn ogen wrijf en gaap. Dan sta ik op om vervolgens richting de douche te slenteren, de beste manier om mij goed wakker te krijgen. Na een korte douche kijk ik in mijn kast wat ik aan ga trekken. Hm... Ik kies voor een spijkershortje en een witte tanktop. Over die tanktop draag ik een openhangend spijkerblouseje. Ik hoor geluiden door het huis ten teken dat mijn broers ook al wakker zijn, ach ja, ik heb gedoucht dus in ieder geval geen ochtendhumeur. Ik pak mijn mobiel van mijn nachtkastje en loop naar beneden. Ontbijttijd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Waarom is het nou weer Bentley's schuld? Noralie wilde zelf mee (cat)]

    Rafael Greywood

    Het gepiep van mijn wekker drong mijn oren binnen. Mijn ogen gingen langzaam open en ik rekte me uit. Ik drukte de wekker uit en ging op de rand van het bed zitten.
    Douchen of niet douchen?
    Ik besloot voor het eerste en slofte naar mijn aangrenzende badkamer.
    Na een snelle, warme douche stapte ik de badkamer uit en liep naar mijn kledingkast.
    Ik besloot een donkergroene maar toch felle korte broek aan te doen, waarbij ik het einde van de broekspijpen omsloeg.
    Daarna pakte ik een strak wit tshirt met een diepe V-hals. Ik stak nog een cognackleurige riem door mijn broek en stapte in mijn Hollister-teenslippers. Het was warm weer, dus dit kon wel.
    Ik pakte mijn witte ice-watch en pakte nog wat houten armbandjes.
    Ik liep terug naar de badkamer om mijn haar in model te brengen.
    Nog even ontbijten and I'm ready to go.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Gewoon :Y) hij bleef in haar gedachten zitten :3]

    Noralie Anderson
    Vlak voordat ik de keuken in loop bedenk ik me dat ik nog een stoorfactor niet heb weggewerkt. De zuigzoen. Ik ren weer naar boven en pak foundation. Ik moet het zo opdoen dat het niet op valt. Gelukkig heb ik de perfecte kleur. Ik klop het op mijn huid en ben erg tevreden over het resultaat. Ik loop weer terug naar beneden en zeg goedemorgen tegen mijn broers. Mijn moeder slaapt waarschijnlijk nog en mijn vader is al aan het werk. Ik pak cornflakes, en ga ermee naar de woonkamer. Ik zet de tv aan en eet gewoon mijn cornflakes op. Zelfs in de ochtend zijn mijn broers al druk dus dan zonder ik me altijd af. Als ik klaar ben ruim ik mijn spullen op en ga mijn school spullen pakken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.