• Paddo schreef:
    Jaren lang leefde magie en mens samen, de mens leerde van verschillende bronnen hoe ze magisch konden worden.
    Jaren lang ging het goed tussen mens die het normale leven hadden verkozen en de mens die voor magie hadden gekozen,
    TOT er op een dag een ongeluk gebeurde met de bron der magie.
    De bron explodeerde en de mens die een was met magie kregen de schuld.
    Jagers stonden op en brachten een belofte naar de mens uit om de mens die een is met de magie op te jagen en uit te roeien.
    Jaren gingen voorbij en nog maar een paar mensen die een waren met de magie leefde nog.
    Ze wisten dat hun broeders waren uitgeroeid en hun magie was opgezogen door de "Machine"
    Nu, in het jaar 1756, proberen de mens die een is met de magie nog steeds te overleven en uit de handen van de jagers te blijven.


    Wereld:


    De omgeving is meer en deels bos, bewoond door de mens die eens is met de magie.


    De stad, vervallen en oud, maar flink bewoond door de mens. De mens probeert de stad weer leven in te blazen en opnieuw op te bouwen.


    Regels!!!
    ~ 2 Personages max!
    ~ 16+ toegestaan
    ~ Schelden toegestaan alleen in RPG, niet in OOC!!
    ~ Afwezig langer dan 3 dagen? Mag je vermoord worden/gevangen genomen worden!!
    ~ Blijf netjes en aardig tegen elkaar!!
    ~ Vragen? VRAAG ZE DAN!!!
    ~ Iets overleggen met iemand? STUUR ZE EEN PM!!!!



    Personages:

    Naam:
    Jager/Magier:
    Level Kracht/Magie: (Word aangevraagd bij mij!!)
    Leeftijd:
    Wapen/Magie:
    Karakter:
    Pic:
    Extra:



    Jagers:
    Mijn broeders, wij zijn verraden door hun, de vieze mens der magie! Zij denken dat hun magie beter is, dat ze voor ons kunnen ontsnappen!!
    Maar wij zullen zegen vieren! Wij zullen ze allemaal te grazen nemen en deze wereld reden met hun kracht! Wij zullen de "Machine" gebruiken en hun krachten wegnemen!
    Wij zien de toekomst, wij zien hoe de wereld weer tot leven komt, wij zien hoe de wereld voor altijd weer van ons zal worden, de mens, de gene die deze wereld opgebouwd heeft!
    Onze woede zal over hun heen gaan en wij zullen ze laten voelen wat ze hebben gedaan met deze wereld! Hun magie was een vloek, een ziekte, een ziekte die deze wereld heeft vernietigd!!!

    High ~ Kaitlin Mary Linnet ~ Leader
    High ~ Jade Maysilee Ruby
    Medium ~ Bredyn Nuallan Wood
    Medium ~ Derek Tersan
    ~ Gereserveerd
    Medium ~ Farrell Clarkson
    ~
    ~
    ~

    Magiers:
    Jaren lang verbergen wij ons, onze broeders waren zwak, waren te sloom. Ze waren niet goed genoeg. De jagers zitten ons op de hielen, ze willen onze krachten, ze willen het gebruiken om de wereld weer "Beter" te maken, maar dat kan niet. De mens heeft zelf het ongeluk veroorzaakt, niet wij.
    Maar wat weet de mens, wat weten zij van magie, wat weten zij van onze kracht.
    Mijn broeders, luister en huiver, wij zijn de laatste van onze soort, wij moeten de magie in leven houden, maar krijgen de jagers onze kracht, dan is de wereld voor goed verloren.

    High ~ Maya Tersan ~ Leader
    Medium ~ Isabella Revears
    Medium ~ Cosette Cheryss Shadow
    Medium ~ Carmen June Maer
    Weak ~ Lily Maron
    Weak ~ Pandora 'Pan' Karamakov




    Reserveren?! Kan!! Na 2 dagen word die weggehaald als het nog niet ingevuld is!!!


    Creators: Paddo & Stuttgart

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 23:00 ]

    Maya Tersan

    Ik glimlach even,
    Maar wist dat het niet zou gebeuren,
    Geen enkele man zou werkelijk op deze meid vallen,
    De duisternis die in mij zit word door het licht in balans gehouden,
    Maar als de nacht valt, dan komt de duisternis vrij, net alsof een beest zijn kettingen breekt.
    Ik zuchtte even,
    'Misschien heb je wel gelijk Kaitlin, Misschien ooit, op een dag, dat ik het geluk kan toe lachen' ik glimlach even,
    Hoewel ik het fakete,
    Voor een magier die verboden magie gebruikt is er geen terugkeer meer,
    Mijn vader had verteld waar de scrollen lagen door zijn herinneringen te delen,
    Als die dat niet gedaan had, was ik misschien net zoals hem opgejaagd geweest en zelfs vermoord,
    Ik glimlach even, misschien was het toch het beste wat mij al overkomen was,
    Elke soort magie kennen die er maar is.
    'Kaitlin, jij wilt zelf bij mij komen als ik in gevaar ben, neem de speld aan, dan heb je te minste de snelste weg om bij mij te komen' ik glimlach weer even waarna ik de speld opnieuw op dr pantser doe.
    'Als je het echt niet wilt, dat is aan jouw, dan zal ik de speld vernietigen' ik kijk dr even aan,
    Misschien dat ze werkelijk het niet wilde, dat ze een magier zou beschermen.

    Kaitlin Mary Linnet

    'Nee.' Ik legde mijn hand beschermend op de speld. Ik keek haar met een geniepig grijnsje aan. 'Je weet niet waar je aan begonnen bent. Nu kan ik verschijnen wanneer ik maar wil.'
    Hoewel ik mezelf altijd in toom porbeerde te houden, wist ik nu al dat ik er waarschijnlijk misbruik van zou maken en op de meest random momenten zou opduiken, vooral dan als ik me verveelde. Ik grinnikte.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Maya Tersan

    Ik glimlach even,
    'Ach, je vergeet wel een ding he, het is mijn magie dat je gebruikt op dat moment' ik glimlach even,
    'Maar ik vind het niet erg als je opeens uit het niets te voorschijn komt' ik glimlach weer,
    Misschien was dit echt het begin van een goeie vriendschap,
    Ik kon niet stoppen met glimlachen merkte ik aan mijzelf,
    Ik doe mijn hand voor mijn mond,
    Soms merkte ik wel dat ik te veel glimlachte,
    Ik vond het leven ook aardig mooi om op te geven.

    Kaitlin Mary Linnet

    'Als je het erg zou vinden heb je waarschijnlijk toch pech.'
    Maya sloeg haar hand voor haar mond, al had ik geen idee waarom. 'Zelfkennis is het begin van alle wijsheid, zei mijn vader altijd en je komt vast wel iemand tegen die van je houdt. Mijn moeder is tenslotte ook aan een man geraakt.'
    Ze wist niet half wat voor een bitch mijn moeder kon zijn. Ze was soms drie keer zo erg zoals Maya vanmorgen. En dat was dan ook de enige eigenschap die ik van haar had geërfd. Voor de rest was ik twee druppels water mijn vader. Ik had dezelfde naïeviteit, de zelfde ogen en dezelfde kuiltjes in mijn wangen als ik lachte.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Maya Tersan

    Ik haal mijn hand weg waarna ik Kaitlin even aankijk,
    'Erg vind ik het niet hoor Kaitlin' ik lach even,
    Waarschijnlijk zou het zelfs een keer voorkomen dat ze plots te voorschijn komt wanneer de magiers net in een vergadering zitten,
    Dan heb ik zelf aardig wat uit te leggen aan de rest,
    Ik begin te lachen bij de gedachtes,
    Kaitlin die opeens plots tussen magiers staat,
    Hoe zou dat eindigen,
    Ik begin erger te lachen waarna ik even naar Kaitlin kijk,
    'Misschien is het toch het slimst als ik er een soort vergrendeling opzet voor als ik in een vergadering zit' ik lach eventjes,
    'Het zou een beetje raar zijn als jij opeens tussen allemaal magiers staat' ik lach weer even.

    Kaitlin Mary Linnet

    'Zou toch een gezellig theepartijtje kunnen worden?' Ik probeerde zo onschuldig mogelijk te kijken, maar dat was nu niet bepaald simpel omdat haar lach zo aanstekelijk was.
    Het zou ook niet handig als ze opeens tussen de jagers zou verschijnen, volgens mij zou het zelfs gevaarlijk zijn aangezien ik dan weer zou moeten vechen - dat werd van me verwacht - en dat wilde ik liever niet als de rest toekeek.
    Ik haalde de speld van mijn harnas af en gaf hem haar.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Maya Tersan

    Ik glimlach even,
    waarna ik de speld aanpak,
    Ik mompel wat woordjes waarna de speld eventjes gloeit,
    'Als de speld deze gloed maakt, dan ben ik in gevaar, als die normaal blijft, dan is er niks aan de hand' ik glimlach even,
    'En wil je dan alsnog op bezoek komen, druk er twee keer op zodat ik het weet, dan kan ik snel even ergens anders heen gaan als er magiers zijn' ik glimlach weer,
    Ik doe de speld weer op dr pantser waarna ik dr even aankijk,
    Voor elk probleem was er wel een oplossing,

    Kaitlin Mary Linnet

    Waarschijnlijk zou ik straks al vergeten zijn wat wat was, maar zolang ik maar onthoudde dat hij gloeide als ze in gevaar was, was het goed.
    'Bedankt.' Alles was voor magiërs zo veel makkelijker, of ja, alles leek voor hun zo veel makkelijker te gaan, maar dat wilde nog niets zeggen.
    Mijn vingers gleden nog steeds dood Kai's korte vacht. Zonder waarschuwing stond hij recht en sprong een struik in.
    Na wat gegrom kwam hij terug met een konijn in zijn bek.
    Ik glimlachte. Nu hadden we eten voor straks én morgen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Maya Tersan

    Ik kijk even naar Kai dit met een konijn terug komt,
    Ik zucht even en fluister wat woorden,
    Ergens in het bos zou nu een nieuw konijn tot leven komen,
    Ik glimlach even naar Kaitlin,
    'Als je echt wat dieren nodig hebt, vraag het, dan kan ik die voor je laten verschijnen zodat je genoeg kan eten' ik glimlach weer even,
    Het was de taak van de leider om te zorgen voor zijn mensen,
    Maar bij mij kwam ook nog is de taak om de natuur in leven te houden,
    Elk dier dat vermoord zou worden, moest een nieuwe voor komen,
    Elke boom die omgekapt zou worden, moest een nieuwe voor groeien,
    Ik kijk even naar het water, het was rustig en kalm,
    'Kaitlin, als het werkelijk niet opgelost kan worden, dan wil ik dat je mijn leven neemt, zolang mijn mensen maar veilig zijn' ik glimlach even aar dr,

    Kaitlin Mary Linnet

    "Nee dat hoeft niet, ik jaag liever." Het gebeurde wel eens dat ik geen eten had, maar dat maakte me niet uit, dat was het leven.
    "Kaitlin, als het werkelijk niet opgelost kan worden, dan wil ik dat je mijn leven neemt, zolang mijn mensen maar veilig zijn," zei ze kort glimlachend.
    Ik schudde vastberaden mijn hoofd. "Dat kan ik niet. Zeker niet nu ik je mag, als je het vanmorgen gevraagd had, had ik het met veel plezier gedaan, maar nu wil ik het niet." Ik zou nogal een last op mijn schouders halen mocht ik dat op mijn geweten hebben. Ik kon niet voor mijn volk zorgen én voor het hare. Wat als alles niet zou lopen zoals we nu denken? Ik was geen vrede bewaarder, dit was mijn taak niet.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    (Morrowind -> Ortelius)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Waar kan ik inspringen of zo?:)]


    ~

    [Wat ben je? Jager of Magier??]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    [Je kan ook plots opdagen bij Maya en Kaitlin, dat maakt het wat spannender 8D]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Ik ben een magier. En waar zijn Maya en Kaitlin?]


    ~