• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    Als ze het flesje pakt glimlach ik even, nu snel drinken dan kon ik sneller doorrijden naar Engeland. Ik zie dat ze zenuwachtig is, komt waarschijnlijk ook omdat we nu vlakbij de rand van de stad zijn. Expres neem ik een kleine omweg zodat we wat langer over doen om bij de stadsrand te komen. 'Je verpest helemaal niet m'n avond.' zegt ze en ik glimlach even. 'Nou volgens mij ben jij nu echt niet in een kroeg hé' zeg ik lachend en kijk er aan. 'Je mag er wel van drinken hoor' zeg ik lachend als ik zie dat ze nog steeds niet gedronken heeft. Drink nou snel leeg! Ik wil opschieten, straks kom ik weer als laatste met een meisje aan. Niet dat dat heel erg was maar toch, ik wou gewoon een beetje snel daar zijn.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik knik en grijns en schrik dan even als hij plots mijn pols vast pakt en me meesleurde een zijstraten in, dit kan nooit iets goed betekenen. 'Maar wij gaan ook eten halen, alleen eerst gaan we naar mijn vrienden toe, want die kunnen we ook niet langer laten wachten' zegt hij dan een stuk minder vrolijk, haast serieus, het beangtigd me eigenlijk best, hoe hij opeens zo veranderde, dit klopt gewoon niet. 'Ik kan ook wel zelf lopen.' mompel ik dan ook weer serieus en trek wat aan mijn pols, maar hij heeft me te strak vast en ik blijf trekken. 'Laat me los! Waar breng je me naartoe!' zeg ik dan streng, dit kan nooit de weg zijn naar een hotel, dit kleine zijstraatje, zo donker, afgelegen, het geeft me alleen maar de rillingen en ik kijk dan Louis weer aan en lichte angst is in mijn ogen te zien.


    [Wist niks goed, maar was eten, maar ben er nu weer!]


    [LouLou? (A)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nyan schreef:
    Juliet Fiore
    'Daar kom je later wel achter en dat is niet aan mij om het je te vertellen.'zei hij rustig en stond op.'Wat is je naam eigenlijk?'vroeg hij ik keek hem even aan.De blik in zijn ogen leken betrouwbaar ,mar dat waren ze vast niet."Juliet."zei ik zonder er echt er bij na te denken.Ik kon mezelf wel op mijn hoofd slaan."En wat is jou naam?"vroeg ik hem dan.

    Zayn Javadd Malik
    'Julliet.' Zegt ze, maar blijkbaar was het eruit gefloept en kan ze haarwel voor haar kop slaan waardoor ik kort grinnik. "En wat is jou naam?" Ik kijk haar aan. 'Malik.' Begin ik een beetje James Bond achtig. 'Zayn Malik.' Zeg ik daarna grinnikend. Ik kijk haar aan. Volgens mij kwam ze uit italie en het was een erg mooi meisje. Liam had het goed gedaan. 'Maar rust nu maar uit of ga slapen.' Zeg ik wat serieuzer terwijl ik me omdraai en weg wil lopen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Juliet Fiore
    Hij grinnikte eerst toen hij ook doorhad dat het niet mijn bedoeling was mijn naam te zeggen.
    "Malik,Zayn Malik" antwoorde hij grinnikend.Het was een beetje James bond achtig.'maar rust nu uit of ga slapen.'zei hij nu serieuser en draaide zich om ,om weg te lopen.Ik weet niet waarom ,maar die naam komt me echt bekend voor."Zayn!"zei ik nog om hem iets te vragen."Heb je ook iemand ontvoerd zoals Liam met mij deed?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson

    Ik merk dat ze doorheeft dat mijn humeur weer een keer veranderd, maar deze keer trek ik me er niet heel veel van aan. Het verbaast me eigenlijk zelf ook wel hoe het steeds weer omslaat. 'Ik weet dat je dat kan, maar zo krijg je ook de kans om ineens weg te lopen' zeg ik zacht en grijns dan. Voor het geval je je afwacht waarom is het antwoord simpel. Hard praten heb ik geen zin in en heb ook geen zin dat mensen ons kunnen horen. 'Het gaat je toch niet lukken, dus geef maar op en ook als je geen zin hebt in pijn' zeg ik dan en op dit moment was mijn vrolijkheid echt verdwenen. Dit is iets wat ik moest doen en niets zou het kunnen verpesten. Het is een kwestie van de knop omzetten. 'Nee ik laat je niet los en we gaan naar mijn vrienden toe..Dat had ik toch al gezegd?' vraag ik met een lichtelijk verwarde ondertoon. Ondertussen zijn we aangekomen bij het busje en doe de deur open. 'Werk je gewoon mee of moeten we het toch maar eens op de moeilijke manier doen? De keuze is aan jou.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sorry, moet nu echt eten. Reageer zometeen heel snel!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik merk dat ze doorheeft dat mijn humeur weer een keer veranderd, maar deze keer trek ik me er niet heel veel van aan. Het verbaast me eigenlijk zelf ook wel hoe het steeds weer omslaat. 'Ik weet dat je dat kan, maar zo krijg je ook de kans om ineens weg te lopen' zeg ik zacht en grijns dan. Voor het geval je je afwacht waarom is het antwoord simpel. Hard praten heb ik geen zin in en heb ook geen zin dat mensen ons kunnen horen. 'Het gaat je toch niet lukken, dus geef maar op en ook als je geen zin hebt in pijn' zeg ik dan en op dit moment was mijn vrolijkheid echt verdwenen. Dit is iets wat ik moest doen en niets zou het kunnen verpesten. Het is een kwestie van de knop omzetten. 'Nee ik laat je niet los en we gaan naar mijn vrienden toe..Dat had ik toch al gezegd?' vraag ik met een lichtelijk verwarde ondertoon. Ondertussen zijn we aangekomen bij het busje en doe de deur open. 'Werk je gewoon mee of moeten we het toch maar eens op de moeilijke manier doen? De keuze is aan jou.'


    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik frons even, als hij me zou loslaten zou ik inderdaad zo snel mogelijk weg rennen, maar met de hakken die ik nu aanheb zou ik niet veel kans maken, maar zo snel geef ik nog niet op, niemand neemt mij gewoon zomaar mee of wat dan ook, wie denkt hij wel niet dat hij is en hij zomaar het recht heeft dit te doen. Als ik echt niet los kom kan ik het altijd nog op het gillen zetten, niet dat iemand het zou horen, maar toch, niet geschoten is altijd mis. 'Zo makkelijk geef ik niet op.' sis ik dan naar hem. 'En ik hoef je vrienden al niet meer te ontmoeten, laat me gewoon los en gaan!' schreeuw ik dan terwijl ik nog steeds hardnekkig mijn pols probeer los te krijgen, maar het leek niet veel baat te hebben. Ondertussen zijn we aangekomen bij een busje en kijk dan naar Louis met grote ogen. 'No way dat ik daar in ga, laat me nu gewoon godverdomme gaan!' sis ik dan terwijl ik hem nu een harde duw geef met mijn andere hand en probeer weer los te komen, want een eikel, hoe kon ik nou zo makkelijk met hem meegaan, hoe onnozel van mezelf, hoe had ik zo stom kunnen zijn, ik had hem niet moeten vertrouwen. Maar dat is natuurlijk allemaal achteraf. Ik kijk hem dan weer aan en mijn blik is woedend, hij moet me gewoon laten gaan, creep. En zoals ik al zei, ik laat me niet zo makkelijk meesleuren.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oke, mijn telefoon was even dood, maar nu ben ik er weer, lang leve de oplader. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar aan en ze hoef eigenlijk nog geeneens meer te zeggen wat ze denkt, want dat is ondertussen al duidelijk. Ik herken sommige dingen ondertussen al en daarbij zou ikzelf ook zo denken in deze situatie. 'Je doet je best maar' zeg als ze zegt dat ze niet gemakkelijk opgeeft. 'Mijn vrienden ga je ontmoeten of je het nu wilt of niet, ik laat je niet los en gaan' zeg ik en grinnik als ze haar pols probeert los te krijgen. Het zou haar toch niet lukken, maar daar zou ze zelf wel achter komen. Als ze me met grote ogen aankijkt haal ik mijn schouders op. 'Blijkbaar heb je je keuze gemaakt, alleen de verkeerde keus als je het mij vraagt' zeg ik. Als ze me een harde duw geeft en weer probeert los te komen moet ik moeite doen om haar vast te houden, maar uiteindelijk lukt te toch. Ik zet nog een paar stappen naar haar toe om haar vervolgens op te tillen en op de bijrijdersstoel te zetten. Van de andere stoel pak ik een stuk touw en bind dat om haar polsen. 'Sorry, maar ik had je gewaarschuwd en wie niet wil luisteren..tsja daar moet je wat anders voor verzinnen' zeg ik grijnzend en haal nog een rol tape tevoorschijn waarvan ik een stuk op haar mond plak. Ik had geen zin om de hele tijd het gezeur aan te horen. Daarna doe ik de deur dicht en neem plaats achter het stuur. Op naar Londen en de rest.

    ( Let niet op spelfouten of rare zinnen of iets in die richting. Mijn telefoon heeft problemen xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik kijk haar aan en ze hoef eigenlijk nog geeneens meer te zeggen wat ze denkt, want dat is ondertussen al duidelijk. Ik herken sommige dingen ondertussen al en daarbij zou ikzelf ook zo denken in deze situatie. 'Je doet je best maar' zeg als ze zegt dat ze niet gemakkelijk opgeeft. 'Mijn vrienden ga je ontmoeten of je het nu wilt of niet, ik laat je niet los en gaan' zeg ik en grinnik als ze haar pols probeert los te krijgen. Het zou haar toch niet lukken, maar daar zou ze zelf wel achter komen. Als ze me met grote ogen aankijkt haal ik mijn schouders op. 'Blijkbaar heb je je keuze gemaakt, alleen de verkeerde keus als je het mij vraagt' zeg ik. Als ze me een harde duw geeft en weer probeert los te komen moet ik moeite doen om haar vast te houden, maar uiteindelijk lukt te toch. Ik zet nog een paar stappen naar haar toe om haar vervolgens op te tillen en op de bijrijdersstoel te zetten. Van de andere stoel pak ik een stuk touw en bind dat om haar polsen. 'Sorry, maar ik had je gewaarschuwd en wie niet wil luisteren..tsja daar moet je wat anders voor verzinnen' zeg ik grijnzend en haal nog een rol tape tevoorschijn waarvan ik een stuk op haar mond plak. Ik had geen zin om de hele tijd het gezeur aan te horen. Daarna doe ik de deur dicht en neem plaats achter het stuur. Op naar Londen en de rest.

    ( Let niet op spelfouten of rare zinnen of iets in die richting. Mijn telefoon heeft problemen xD)


    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    'Dat doe ik zeker.' sis ik dan en rol met mijn ogen en blijf trekken, ik zou en moest los komen. 'Waarom, wat willen je van me en je "vrienden"? Waarom moeten ze me ontmoeten en wat ga je met me doen?!' sis ik dan weer ik was echt woest, ik wil dit niet. Als hij dan ook nog grinnikt kan ik wel zijn kop afrukken, dit is niet grappig. 'Verkeerde keuze, wat ga je nu doen, me vermoorden, verkrachten.' sis ik dan weer en frons weer. Nadat ik hem dan de harde duw geef voel ik zijn greep om mijn pols zwakker worden en ik kan bijna los komen, maar net voordat ik los ben heeft hij me weer stevig vast en krijg ik mezelf niet meer los. Hij loopt dan een paar stappen naar mijn toe en even is de angst in mijn ogen te zien. Hij tilt me dan op en ik spartel wilt, proberend los te komen. 'Laat me los! Zet me neer!' schreeuw ik dan, vanalles verlaat mijn mond, scheldwoorden, zowel in het engels, maar ook ik het Spaans. Uiteindelijk lukt het hem toch me in de bijrijdersstoel te zetten en voor ik het weet zitten mijn polsen vast met een touw. Net voordat dan weer een riedel scheldwoorden mijn mond wiltverlaten wordt er een stuk tape op mijn mond geplakt. What the fuck, nu kon ik ech niks meer doen. Hij doet het portier dicht en gaat dan aan de berijderskant zitten. Ik kijk hem woest aan en probeer nog steeds los te komen, maar na een tijdje besef ik dat dit toch geen enkel nut heeft, de touwen zaten te strak. Ik laat me wat onderuit zakken in de stoel kijk nog even naar de jongen Louis en dan naar buiten waar het landschap aan me voorbij flits, het Spaanse landschap. Maar al snel heb ik door dat zijn vrienden niet in Spanje zitten, maar veel verder weg, waar zou hij me naartoe brengen?! Zou ik ooit nog terug komen?! Zoveel vragen spoken door mijn hoofd, maar allemaal blijven ze onbeantwoord voor me. Ik leg dan mijn hoofd tegen het koude raam van de auto aan en kijk naar buiten en sluit even mijn ogen, waarom ik?!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    quin98 schreef:
    Niall Horan

    Als ze het flesje pakt glimlach ik even, nu snel drinken dan kon ik sneller doorrijden naar Engeland. Ik zie dat ze zenuwachtig is, komt waarschijnlijk ook omdat we nu vlakbij de rand van de stad zijn. Expres neem ik een kleine omweg zodat we wat langer over doen om bij de stadsrand te komen. 'Je verpest helemaal niet m'n avond.' zegt ze en ik glimlach even. 'Nou volgens mij ben jij nu echt niet in een kroeg hé' zeg ik lachend en kijk er aan. 'Je mag er wel van drinken hoor' zeg ik lachend als ik zie dat ze nog steeds niet gedronken heeft. Drink nou snel leeg! Ik wil opschieten, straks kom ik weer als laatste met een meisje aan. Niet dat dat heel erg was maar toch, ik wou gewoon een beetje snel daar zijn.


    Florianne De Ruiter
    'Nou volgens mij ben jij nu echt niet in een kroeg hé,' antwoord hij lachend.
    'Dat is waar, maar elke weekend naar dezelfde plaats gaat ook vervelen.' Ik zie hoe hij afslaat. Niet de stad uit dus. Weer ontspan ik me een beetje, maar houd nog wel steeds mijn hand op de deur.
    'Je mag er wel van drinken hoor.' Om beleefd te zijn doe ik wat hij vraagt. Alcohol is op het moment wel welkom, dus ik doe het niet eens heel erg tegen m'n zin. Alleen zij mijn gevoel dat ik wat alerter hoor te zijn, maar dat is het niet echt. Ik kan niet zo goed tegen te veel alcohol, een paar glaasjes had al het effect wat bij andere pas opkwam na een stuk of 8-9 glazen en van 1 a 2 was ik dus al wat lichter en onoplettender. Ik draai de dop van het flesje en zet het tegen mijn mond, om een slok te nemen. Daarna kijk ik Niall lachend aan.
    'Had ik al gezegd dat je mooie ogen hebt?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Louis William Tomlinson

    'Het is nutteloos en daar kom je toch nog el achter' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Daar kan ik op dit moment nog niet veel over zeggen en daar kom je nog wel een keer achter als we er zijn' antwoord ik en negeer eigenlijk alle scheldwoorden of de manier waarop ze het zei. Mijn gegrinnik gaat over in gelach als ik haar reactie zie en hoor. 'Natuurlijk ga ik je niet vermoorden of verkrachten, zo er ben ik nu ook weer niet' zeg ik serieus. Dat vind ik toch wel te ver gaan en ik zie wel wat er allemaal gaat gebeuren. 'Dat gaat niet gebeuren en dat kan ook niet.' Als ik de angst in haar ogen zie bijt ik op mijn lip. Ik negeer haar woeste blik als ik zelf aan de berijderskant zit en trap het gaspedaal in . Ik kijk even naar Isabella voor ik mijn blik op de weg richt. 'De onbeantwoorde vragen zullen straks allemaal beantwoord worden' zeg ik en na die woorden kan je een speld horen vallen. Niet dat het erg is, maar toch is het vreemd. Na een lange tijd komen we eindelijk in Londen bij de bouwval aan. Het verbaast me dat ik het zonder problemen heb kunnen vinden aangezien de laatste keer zo goed als verdwaald was. Ja ik ben hier vaker geweest om een keer te kijken waar we precies door moeten brengen. maar om terug te komen op de reis. Het duurde waarschijnlijk een stuk langer dan het eigenlijk is, omdat ik gewoon moe was en toch ook wel nieuwsgierig ben of de andere er al zijn. Ik stap het busje uit en open de deur aan de bijrijderskant. 'Stap uit en zeg maar eens hallo tegen je nieuwe verblijfplaats. Als het tenminste lukt om wat te zeggen' zeg ik met eens grijns tegen Isabella.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Nog steeds zit ik in de auto geen idee hoe lang al, maar al heel lang, in Spanje waren we al helemaal niet meer. Het touw om mijn polsen begon inmiddels ook al te knellen en pijn te doen, ondanks ik me zo stil mogelijk probeerde te houden en zo weinig mogelijk probeerde te bewegen bleef het touw toch pijnlijk langs mijn huid schuren en de tape op mijn mond begon ook al te irriteren. Ik negeer ook Louis, van hem moed ik nu echt niks meer hebben. Ik zie dan dat we een terrein op rijden en ik kijk op. Een groot pakhuis verscheen voor mijn ogen, geen raam of iets was er te bekennen, het geheel vond ik er maar somber uitzien. Ik kijk dan naar Louis die uitstapt en mijn kant oploopt en het portier opent en ik kijk hem aan met een neutrale blik, de reis had me wel duidelijk moe gemaakt, het was een lange zit. Als hij dan zijn volgende uitspraak doet rol ik met mijn ogen. Echt grappig hallo zeggen tegen je nieuwe verblijfplaats als je tape op je mond hebt, tuurlijk kan ik niet praten, duh. Hij grijnst ook nog en ik wend mijn hoofd af, schend hem geen blik waardig meer en bleef roerloos zitten. Maar dan dringt me iets door. Nieuwe verblijfplaats?! Ik moest hier blijven! Wie weet hoelang.. Ik slik even en kijk weer met grote ogen naar het pakhuis en schud mijn hoofd en wend dan mijn hoods weer af en sla mijn ogen neer. Ik wil dit niet, maar het leek erop dat ik geen keus had. Nog steeds kijk ik Louis niet aan en blijf roerloos zitten, niet aan plan iets te gaan doen.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 20:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall Horan

    'Dat is waar, maar elke weekend naar dezelfde plaats gaat ook vervelen.' zegt ze en ik knik even. 'Dat is ook weer waar' zeg ik lachend en glimlach even als ze drinkt. Alsjeblieft laat dat spul snel werken! Dan was ik tenminste klaar en hoefde ik hier nog een beetje rond te rijden. Ik kijk naar Florianne,'Had ik al gezegd dat je mooie ogen hebt?' vraagt ze en ik schud lachend mijn hoofd. 'Nee, maar bedankt' zeg ik met een glimlach en kijk daarna even de andere kant op waar ik even op mijn lip bijt. Hopelijk viel ze zo inslaap van dat spul, ik vond het nou niet echt leuk om hier zo te blijven rondhangen maar hier zet ik er later nog wel betaalt voor.

    [Zitten Niall en Florianne ook al in de auto en zijn ze er bijna? XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp