• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [mijn topics]

    [Ik ben Liam :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ( Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Yeah, Lou is on, geen idee waarom ik zo vrolijk ben... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    MissStoran schreef:
    [hoi ik ben liam]xD


    [Liam is al bezet.]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    (...)

    [Liam is al bezet.]
    [ik las het, balen maarja. Mocht er iemand jullie ooit verlaten of nog een meisje willen om te ontvoeren ofzo laat het me weten..]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    xHazzaStyles schreef:
    ( Mijn topics)


    [Schrijf jij eerst wat met Louis, of moet ik eerst wat schrijven met Isabella?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    MissStoran schreef:
    [hoi ik ben liam]xD

    [Er is al een Liam? ]
    230710 schreef:
    Harry Edward Styles
    Zoals afgesproken liep ik nu in Parijs. Het stikte hier van de mooie meisjes, merkte ik op toen ik m'n blik langs alle voorbij komende meisjes liet gaan. Toch wilde ik er niet al te snel eentje uitkiezen, ik moest er immers de komende tijd mee doorbrengen. Ze moest er dus eerst en vooral heel aantrekkelijk uitzien en natuurlijk ook goed gelovig zijn. Het werd al laat en de meeste mensen keerden terug naar huis. Toch zag ik in de verte nog een meisje -ik schatte haar rond de 17- langs de kant van de weg staan. Toen ik haar naderde, merkte ik dat er redelijk bleek uitzag om in Frankrijk te wonen. Ze had mooi, zwarte haren die los hingen en ze zag er slank uit. Ik ging naast haar staan en vroeg: "Wat doet zo'n mooi meisje op dit uur nog alleen op straat?



    Camille Aurora Amadou
    Ik schrok best wel van de hese stem naast me, en toen ik me naar de eigenaar toe draaide zag ik dat hij behoorlijk knap was. Ik keek in zijn ogen, en besefte dat hij geen fransman was. Toch herkende ik hem ergens van, maar ik kon het niet thuisbrengen. 'Gewoon... Beetje staan en niks doen na een avond stappen.' zei ik met mijn accent, waar ik me behoorlijk aan irriteerde. Ik keek naar de Eiffeltoren, die in de verte lichtgevend opdoemde, als een of ander magisch iets. 'En wat doe jij hier?' Ik keek nog eens naar de jongen. Bruin, krullend haar, en ogen die alle kleuren door elkaar leken te hebben. Toch bestempelde ik het als groen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Schrijf jij eerst wat met Louis, of moet ik eerst wat schrijven met Isabella?]


    ( Het maak mij eigenlijk niet uit, maar moet eerst even eten)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    Ik haal mijn hand even in mijn haar en stop ze dan in mijn zakken. Ik had net nog even gauw bij mac donalds gegeten en daarna een biertje gedronken bij een café. Nu maar is opzoek naar een meisje zoals afgesproken. Ik kijk een beetje om me heen opzoek naar een meisje om mee te nemen. Mijn oog viel op een meisje wat over straat liep en net wat meer zichtbaar werd door het licht van de lantarenpaal die op haar scheen. Ze was mooi, ze had bruin haar en een goed lichaam. Die moest ik hebben! Rustig loop ik met mijn handen nog steeds in mijn zakken naar haar toe. 'Hello' zeg ik met een glimlach als ik bij er ben en ga naast er staan. 'En waarom ben jij alleen her" vraag ik haar en glimlach lief. Ja nu moest ik nog lief doen maar het was allemaal een act, anders kreeg ik der nooit mee. Dan moest ik het op een andere manier doen maar mijn eerste poging was deze.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 18:19 ]

    (Mijn topics^^ ik reageer zo wel)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Smakelijk, ik moet ook zo eten, maar dan kan je hier misschien dadelijk al iets mee doen... XD]

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik zucht en sta nog steeds thuis voor de spiegel, hoe laat was het al, geen idee, maar ik weet wel al dat het veel te laat was en mijn vriendinnen al lang weg waren, ze zouden toch niet op me wachten, dat werd dus lopen. Alles leek me vandaag wel tegen te werken. Mijn haren die ik niet stijl kreeg, waardoor ik weer opnieuw in de douche moest en ze dus nu als krullen langs mijn gezicht hangen en ik zucht weer. Snel begon ik dan maar aan mijn make-up en al snel ben ik klaar, meestal ben ik niet zo van veel make-up, alleen wat mascara, maar als ik op stap ga dan mag het altijd wel wat meer zijn, uitbundiger. Ik hou het uiteindelijk toch maar gewoon simpel, eyeliner, mascara en wat rode lippenstift, that's it, gewoon omdat ik niet veel tijd meer heb. Ik laat dan de handdoek dan van mijn lichaam glijden en spring dan vlug in mijn kleren en kijk nog een keer in de spiegel en als ik het dan goed vind haast ik me de badkamer uit, pak mijn tas zeg mijn ouders kort gedag en loop dan de deur uit het donker in. Naar alle clubs was zo'n 20minuten lopen, iets wat ik maar niet fijn vind zo in mijn eentje in het donker in al die nauwe kleine straatjes hier. Ik loop op een hoog tempo en je hoort mijn hakken tikken over de stenen en ik kijk om me heen of er niemand is en pak dan mijn telefoon en sms snel een van mijn vriendinnen dat ik er zo ben en loop dan verder en ben dan al snel bijna bij het publiekelijke gedeelte waar alle clubs, cafées enzovoort zijn.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 18:37 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 18:52 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    Ik liep rustig door de Italiaanse straten. Oh my.. Ik hield zo erg van pasta.. En nu ben ik in Italië , kan ik geen echte Italiaanse pasta eten. Er was ook een goeie rede ervoor. Dat wel natuurlijk , anders had ik wel wat pasta gegeten. Ik liep een pizza-tent binnen en keek rond. Aha , een mooi meisje. Bruin haar , bruine ogen. Perfect. Misschien ook nog jong. Dit kwam echt zo goed van pas. Ik ging naast haar zitten en glimlachte. Wat moest ze wel van me denken? ''Liam , en jij?'' zei ik kortaf. Ik moest mijn karweitje snel doen , anders moest ik nog iemand anders vinden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Julliet Fiore
    Ja ,hier zat ik dan.Verveeld in de pizza tent te baby sitten op mijn broer.Hij mocht nog niet alleen uit van mijn ouders ,dus ja.Ik zat wel aan een ander tafeltje natuurlijk. ''Liam , en jij?'' hoorde ik plots dicht bij me en ik kijk even geschrokken om,ik had niet door dat iemand naast me was komen zitten.Wel een knappe jongen,maar hij deed zo kortaf."En waarom wil jij dat weten?" vroeg ik hem dan met fronsende wenkbrouwen.Hij was te bleek om Italiaan te zijn en sprak ook anders dan ons.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH