• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    Camille Aurora Amadou
    Ik schrok best wel van de hese stem naast me, en toen ik me naar de eigenaar toe draaide zag ik dat hij behoorlijk knap was. Ik keek in zijn ogen, en besefte dat hij geen fransman was. Toch herkende ik hem ergens van, maar ik kon het niet thuisbrengen. 'Gewoon... Beetje staan en niks doen na een avond stappen.' zei ik met mijn accent, waar ik me behoorlijk aan irriteerde. Ik keek naar de Eiffeltoren, die in de verte lichtgevend opdoemde, als een of ander magisch iets. 'En wat doe jij hier?' Ik keek nog eens naar de jongen. Bruin, krullend haar, en ogen die alle kleuren door elkaar leken te hebben. Toch bestempelde ik het als groen.


    Harry Styles
    Ik keek recht in de ogen van het meisje voor me en zag een mengelmoes van blauwe en goudachtige kleuren. Ze was het perfecte meisje om mee te nemen. Ik besloot de aandacht niet te veel op mij te richten en beantwoordde haar vraag simpel met: "Hetzelfde."Ik dacht even na en voegde er toen aan toe: "Jij hebt prachtige ogen." Nu moest ik haar hier nog weg zien te krijgen. "Wil je misschien iets met me gaan drinken? Of heb je andere plannen?" vroeg ik, terwijl ik een plukje haar dar voor haar ogen hing, achter haar oor stak. Mijn blik bleef hangen op haar perfecte lippen. Als ik haar dadelijk meekreeg, zou ik er mijn lippen op kunnen drukken en misschien nog wel meer. Ik keek haar vragend aan en wachtte geduldig op haar antwoord.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [En sorry, ik was op training. xd]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zayn Javadd Malik
    Mijn haviksogen Keken alle kanten op. Ieder meisje had wel iets moois. Een mooie kont een lief gezichtje. Grote borsten lans benen. Een mooie glimlach. Ik kon niet kiezen, maar ik was dan ook niet kieskeurig. Ik zocht naar een mooi meisje. Iets wat lust in me naar boven brengt en dan zie ik het slachtoffer. Haar blauwe ogen en zwarte sluike haren die over haar schouders vallen. Haar borsten waren mooi net als haar kont en ze had prachtige lange benen. Ik lik langs Mijn lippen, maar ze heeft me niet gezien. Niet eens opgemerkt. Het was avond en heel rustig in deze straat. Ik grijns onzichtbaar en loop richting haar. 'Hallo. Wat doet zo een mooie jongedame helemaal alleen op straat op dit tijdstip.' Zeg ik met een vriendelijke glimlach op mijn gezicht. 'Zou je wat willen drinken?' Vraag ik haar wat onzeker. 'Sorry ik ben echt slecht in openingszinnen.' Zeg ik terwijl ik mijn hand schaamtelijk door mijn haar laat gaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Allison Holly Moore
    ik keek schitig om me heen. Ik was op elke situatie voorbereid. Nou jam bijna elke. Overal waar ik ging, overal waar ik liep ik zocht elke mogelijke uitweg, elk tussenpadje, elke verstop plaats.Zo wasik gewoon,dat was een waarschijnlijk slechte gewoonte. Ik was opmerkelijk rustig, alsof er iets ging gebeuren, maar ik negeerde het. Stug loiep ik door naar het huis van mijn vriendin. Ik lette heel even niet op, heel even was ik niet scherp genoeg geweest. Er liep een jongen naast mij. Ik schrok niet, ik staare hem alleen maar aan. Hij was knap, maar niet veel knapper dan demeeste jongens hier. Hij leek een strever, ijdel, vol van zichzelf, ondanks zijn onzekerheid van net en zijn lack aan goede openings zinnen, maar ik kon het mis hebben. "Geeft niet," Begon ik, "Je bent er nu al beter in dan de meeste jongens hier." Ik zuchtte en trok één wenkbrauw op terug denkend aan vorig jaar. "Ik moet ergens heen, of eigenlijk wil. En nee, nee dankje, ik krijg straks welwat te drinken." Zei ik rustig. Mijn hart klopte in mijn keel en het zweet stond op mijn voorhoofd, niet letterlijk, daar dronk ik niet genoeg voor. Ik liet niks van mijn angste merken en liep gewoon verder met een glimlach op mijn gezicht. Met een beetje geluk hadhij niks door en zou hij mij met rust laten.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 1:57 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nyan schreef:
    Juliet Fione
    Shit hij had het gehoord en haalde mijn gsm uit mijn broekzak en zette hem uit."Van hem zullen we geen last meer hebben" zei hij gemeen ik kon hem echt verrot slaan.Hij ging aan het bestuurderplaats zitten en drukte het gaspedaal in waardoor ik wat naar achteren rolde.Ik kreunde even zacht.Ik probeerde mijn polsen los te meken,maar ze zaten echt veel te strak.Weer ging mijn gsm af die Liam bijhad.


    Liam Payne
    Ik zuchtte en pakte de telefoon. ''Hallo , met wie spreek ik?'' zei ik dan maar. Ja , anders zou ik toch nooit van hem afkomen. ''Nee , Juliet is veilig bij mij. Wees maar gerust.'' na die zin deed ik de telefoon helemaal uit en gooide het op het dashboard. Ik draaide me om naar Juliet. ''Je gaat nog een leuk avontuurtje beleven.'' grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Javadd Malik
    "Geeft niet," Begon ze, "Je bent er nu al beter in dan de meeste jongens hier." Ze zuchte en trok haar mooie wenkbrauw op. "Ik moet ergens heen, of eigenlijk wil. En nee, nee dankje, ik krijg straks welwat te drinken." Ze was moeilijk, maar ik voelde dat ze nerveus was. Ze was namelijk een beetje aan het trillen. Ik had altijd nog een back-Up plan, maar dan moesten we dichterbij het busje zijn. Een doekje met een speciale stof erop. Als je het inademde werd het licht in je hoofd en viel je bewusteloos voor zeker een half uur. Dat was genoeg. Niet dat zij het kon weten. Aan haar lichaam te zien was ik sterker. Ik had genoeg getraind. Ik kijk haar met mijn bruine ogen smekend aan. Wat hield ik van acteren. '1 drankje.' Zeg ik met een pruillipje terwijl ik 1 vinger opsteek.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Allison Holly Moore
    Ik kon het huis van mijn vriendin al zien. Als ik daar zou kunnen komen was ik van hem af. dan was alles goed. Hij hadiets, ietswat mij vreselijk aantrok. Maar op hetzelfde moment kon ik niet ver genoeg bij hem vandaan zijn. Ik keek vanuit mijn ooghoeken naar de jongen. Van zijn top tot teen bekeek ik hem en goed. Ik kon hem niet, ik konhem niet vertrouwen. Iets in mij was dying om met hem mee te gaan, maar ik wilde niet toegeven. "1 Drankje." Zei hij met een pruillipje. Zijn bruine ogen keken mij smekend aan. Waarom had hij bruine ogen? Groen of blauw had ik beter tegen gekund. I had this thing for brown eyes. ko er niks aan doen. een beetje twijfelend kijk ik van het huis vanmijn vriendin, aan het einde van de straat naar de tegels onder mij. "Oke, denk ik. 1 Drankje." Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en keek hem geniepig aan. "Maar geen bij bedoelingen of wat dan ook en we gaan lopend, door drukke straten." Het laatste zei ik met een glimlach. Alsofer ietskon gebeuren, hij leek een vrij aardige jongen. Mijn angst had ik even verbannen, alwas die er nog wel, ik voelde het niet, het was niet te zien. Vrolijk keek ik voor het eerst ect in zijn ogen. "Wat is je naam?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Camille Aurora Amadou
    Ik was van nature sceptisch, en keek hem dan ook wantrouwend aan. Shit, zijn ogen. Die vervloekte ogen trokken me aan, en ik kon er niks aan doen. 'Ik was niet echt iets van plan, nee. Maar ik was ook niet echt van plan om met een wildvreemde jongen mee te gaan. Dat hoor ik vaker, en daar heb ik niet fantastische ervaring mee of zo.' Ik rolde met mijn ogen. Geen enkele jongen zou mij meer mee kunnen krijgen, tenzij hij me over zijn schouder gooide, of me in brandweergreep vast zou houden of iets dergelijks. Ik plukte wat aan mijn hemdje, die niet super warm was in de avond. 'Ik ben trouwens Camille.' ik kon me wel voor mijn kop slaan. Het was automatisme, me voorstellen in een gesprek. Maar bij een wildvreemde niet de slimste actie ooit. Ik beet op mijn lip en keek naar hem, aangezien hij mij ook bekeek. Het stoorde me dat zijn blik steeds bleef haken bij mijn lippen, en het allerliefst zou ik hem een harde klap in zijn gezicht geven. Maar dat doe je niet bij een wildvreemde, toch? One night stand. Schoot door mijn hoofd. Hier had ik wel eens over gehoord, maar daar was ik het persoon niet echt voor. Maar dat leek wel het meest voor de hand liggende aan zijn gedrag te zien.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 13:23 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Javadd Malik
    "Oke, denk ik. 1 Drankje." Ze kneep haar ogen tot spleetjes en keek me geniepig aan.. "Maar geen bij bedoelingen of wat dan ook en we gaan lopend, door drukke straten." Ik glimlach en knik. Als ik haar terug zou brengen naar hier of waar ze ook heen zou moeten zou ik haar verdoven en in de auto slepen of haar simpwelweg over mijn schouder gooien. "Wat is je naam?" Vraagt ze dan. dat ze het uberhaupt niet had opgemerkt dat ik Zayn Javadd Malik was. "Zayn. Malik.' Zeg ik vriendelijk tegen haar. 'En wat is jou naam?' Vraag ik haar terwijl ik om me heen kijk. 'Ik ben het trouwens met je eens. we kunnen beter in drukke straten gaan lopen. Staks komen we van die creeps tegen en dat willen we niet.' Zeg ik met een charmante glimlach. Helaas voor haar was ze die onbetrouwbare allang tegen gekomen, maar daar was ze nog niet achter.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Haai! Ik ben bored... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [IUgh , ik nu ook -__-]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Me 2 :( ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Nadeel van eerder uit zijn.. Anders zat ik nu nog rond te zwerven bij de fietsstalling voor mijn fiets en op mijn crush wachten totdat hij meefietst :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Jeej, dan zijn wel allemaal bored.... Ugh.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ugh , bored met koppijn en verkoudheid ): Dan ga ik maar schoolwerk maken , aan dat dossier weehh]


    I don't want you to die, I want you to suffer.