• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson

    Ik trek een bedenkelijk gezicht en geef uiteindelijk antwoord op haar vraag. 'Je hoort op zulke tijden gewoon niet meer alleen te lopen en vooral niet in steegjes zoals deze. Stel je voor dat er een of andere gek langskomt met verkeerde ideeën en nee deze keer ben ik niet degene die onder het kopje gek word geplaatst ' antwoord ik lachend. Of misschien toch wel. Het was niets voor mij, maar het moet nu eenmaal. 'Je lijkt dan op mij en ik luister misschien toch teveel naar andere mensen en kijk ook teveel films, maar het werkt wel' zeg ik dan zo serieus mogelijk. 'Niet voor niets is mijn bijnaam Superman, maar ben blij dat het weer een keer gelukt is.' Ondertussen ben ik in gedachten alweer een plan aan het verzinnen aangezien het al laat word en het niet te lang meer mag duren. 'Nee ik sleur jou zometeen mee naar mijn vrienden aangezien ze je echt moeten ontmoeten en nee is geen antwoord daarop' zeg ik vrolijk. 'Nee hoor, want deze keer sleur jij mij mee' zeg ik dan. 'Mhm, daar kan ik nog geen antwoord opgeven, want het ligt eraan wat je allemaal nog van plan bent' antwoord ik en kijk haar aan. 'Mooi naam en nogmaals het is leuk om je te ontmoeten Bella' zeg ik glimlachend. Ik meende het wel echt, want het is echt een aardig meisje. 'Een beetje rond aan het kijken en opzoek naar nieuwe kleding' antwoord ik. 'Nu was ik op weg naar mijn vrienden en jij mag ook antwoorden op die vraag, want heb geen zin om de vraag nog een te herhalen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik kijk hem even verbaasd aan. Ik begrijp hier nu werkelijk niks meer van. 'Ik weet het, maar mijn vriendinnen waren al weg, dat is dan ook waar ik nu naar opweg ben, ze zijn hier in de buurt, ergens in een club.' zeg ik dan. 'Dankje voor het redden dan Superman.' zeg ik dan en grijns even. Als ik hoor wat hij dan zegt kijk ik hem strak aan. 'Waarom zouden jouw vrienden mij moeten ontmoeten, je kent me zelf nog niet eens en ik word door niemand meegesleurd, dus mijn antwoord is wel degelijk nee.' zeg ik dan, ik vond dit gesprek nu een beetje vreemd worden, ook de manier waarop hij het zei, zo vrolijk, dit klopt gewoon niet. Als ik dan weer hoor wat hij zegt slik ik even, als hij antwoord geeft op de vraag of ik nu bang voor hem moet zijn of dat hij me nu voor altijd bleef achtervolgen. Ik kijk hem aan en frons, iets in me zei dat dit niet goed was, alsof er allemaal alarmbelletjes gingen rinkelen die zeiden dat ik hier weg moet, nu. 'Dankje.' antwoord ik dan kort als hij zegt dat het een ooie naam is en kijk weer strak voor me uit en hij zegt wat hij deed. 's'Avonds zoeken naar nieuwe kleren, de winkels zijn allang dicht.' mompel ik dan, dit gesprek werd alleen maar vreemder en vreemder. Dan draai ik mijn hoofd weer zijn kant op. 'Hmm, zoals ik al zei, ik ben opweg naar mijn vriendinnen, maar ze zullen wel op me aan het wachten zijn dus ik kan maar beter gaan, nog veel plezier bij je eigen vrienden.' zeg ik dan snel en versnel mijn pas weer, ik wilde gewoon weg bij hem, het klopte gewoon niet. Hoe hij plots zo deed, veranderde.


    [Geen inspiratie, dus heb maar wat gedaan...]

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam Payne
    Ik lachte even sarcsstisch. "Dacht je ging werken?" Ik pakte het touw uit mijn jaszak en bond het om haar polsen heen. Daarna pakte ik de ducktape en plakte het. Aan haar mond ik sloeg haar evrn hard op haar gezicht. "Die krijg je nog terug."

    (Ik zit op mijn mobiel.. X) +


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fione
    Hij lachte sarcastish "Dacht je ging werken?" zei hij dan en pakte mijn bijde polsen vast waarna hij een touw uit zijn jaszak haalde en me vast bond.Daarna haalde hij ducktape uit."Waag het niet ,jij viezerik!"siste ik naar hem en probeerde me te verweren,maar hij plakte het toch op mijn mond en sloeg daarna hard in mijn gezicht.Een klein peiep geluidje verleit mijn mond."Die kreeg je nog terug.".Ik keek hem walgend aan.Mijn ringtone ging af,aan het muziekje wist ik dat het mijn broer was die belde.Godvr,


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xClove schreef:
    (...)

    Camille Aurora Amadou
    Ik schrok best wel van de hese stem naast me, en toen ik me naar de eigenaar toe draaide zag ik dat hij behoorlijk knap was. Ik keek in zijn ogen, en besefte dat hij geen fransman was. Toch herkende ik hem ergens van, maar ik kon het niet thuisbrengen. 'Gewoon... Beetje staan en niks doen na een avond stappen.' zei ik met mijn accent, waar ik me behoorlijk aan irriteerde. Ik keek naar de Eiffeltoren, die in de verte lichtgevend opdoemde, als een of ander magisch iets. 'En wat doe jij hier?' Ik keek nog eens naar de jongen. Bruin, krullend haar, en ogen die alle kleuren door elkaar leken te hebben. Toch bestempelde ik het als groen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson

    Ik grinnik zacht om haar verbaasde gezicht. 'Ik bedoelde dat te zeggen dat ik gek ben, omdat ik me soms nog steeds als een kind van vier gedraag en altijd vrolijk ben. Niet gek op de verkeerde manier en dat klinkt me bekend in de oren.' Ik knik en grijns om de naam. 'Het is graag gedaan en dat is mijn werk' zeg ik nog steeds vrolijk. 'Omdat ik mensen vanaf het begin kan beoordelen en je graag beter wil leren kennen en alsjeblieft? Dan kunnen we misschien iets met z'n alle doen en met jou vriendinnen er ook bij.' Ik kijk haar aan en haar blik zei me al genoeg. 'Het was maar een grapje en natuurlijk blijf ik je niet achtervolgen. Goed bezig Louis. Nog even en je verpest het weer allemaal en dan moet je maar weer eens op een andere manier alles oplossen. Waarom kan het nu nooit op de goede manier gaan? 'Graag gedaan en heb ik iets verkeerd gezegd?' vraag ik twijfelend. Doordat het zo stil was het duidelijk wat ze nog zei. 'Met goede contacten en vrienden zijn met de eigenaar kom je overal binnen, zelfs als de winkels gesloten zijn' zei ik en snap zelfs eigenlijk niet meer waar dit verhaal gaat eindigen. 'Wacht alsjeblieft heel even en zeg wat ik verkeerd heb gedaan. Ik wil niet dat het steeds in mijn gedachten blijft spoken en een schuldgevoel krijgen' zeg ik en versnel mijn pas dan ook. 'Trouwens de veranderingen in mijn gedrag hoort bij mij als het daar soms aan ligt.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik hoorde een ringtone en keerde me weer terug naar haar. Snel zocht ik naar de telefoon en drukte op weigeren. "Van hem zullen we geen last meer hebben" glimlachte ik. Ik ging op de stoel zitten en trapte het gaspedaal in. Dat wordt nog een eindje rijden naar Engelnd...


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    SateGoddess schreef:
    Florianne Alice De Ruiter
    'Ja, lijkt me leuk, alleen ik kan het niet te laat maken,' zegt hij met een glimlach. Blij knik ik, leuk. 'hoe heet je eigenlijk? En waar zit dat café, ik ken de weg hier niet zo goed.'
    'Mijn naam is Florianne, maar noem me maar Floor. Het café zit daar.' Ik wijs naar een gebouwtje waar licht uit komt, schuin tegenover waar we nu staan. 'Niet zo ver weg dus,' grijns ik. Ergens achterin mijn hoofd hoor ik mijn moeder zeggen dat ik vreemde jongens niet zo snel moest vertrouwen en zeker niet buitenlanders. Maar deze jongen kwam uit een ander Westers land, dat was wel duidelijk voor me. Vast gewoon een aardige toerist die hier was voor de wiet en drank, zoals zo veel buitenlanders die naar Nederland kwamen. 'Wat is jouw naam? En waar kom je vandaan?' Langzaam begon ik richting het cafe te lopen.


    Niall Horan

    'Mijn naam is Florianne, maar noem me maar Floor. Het café zit daar.' zegt ze en wijst naar een gebouwtje en ik knik even. 'Nou let's go dan floor' zeg ik met een glimlach. 'Niet zo ver weg dus,' grijns ze en ik grinnik even. 'Inderdaad niet ver, maar goed ook want ik had eigenlijk niet zo zin om veel te lopen' zeg ik lachend en glimlach daarna even. at is jouw naam? En waar kom je vandaan?' vraagt ze terwijl ze langzaam begint te lopen en ik loop met haar mee. 'Ik ben Niall en ik kom uit Engeland' zeg ik met een glimlach en kijk even naar het cafeetje. Ik moest nog wel even bedenken hoe ik er zo mee ging krijgen.

    Juliet Fione
    Shit hij had het gehoord en haalde mijn gsm uit mijn broekzak en zette hem uit."Van hem zullen we geen last meer hebben" zei hij gemeen ik kon hem echt verrot slaan.Hij ging aan het bestuurderplaats zitten en drukte het gaspedaal in waardoor ik wat naar achteren rolde.Ik kreunde even zacht.Ik probeerde mijn polsen los te meken,maar ze zaten echt veel te strak.Weer ging mijn gsm af die Liam bijhad.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik draai me om en zucht en kijk hem weer aan, waarom krijg ik ook zo snel een schuldgevoel of iets waardoor ik niet snel bij mijn standpunt kan blijven, ik moest me gewoon omdraaien. Ik grinnik dan even om wat hij zegt en schud mijn hoofd, het lijkt wel alsof hij me kan bespelen, alsof ik nu weer vergeten was wat hij net zei, wat me zo angstig maakte. 'Een knind van 4, het valt wel mee, ik ben soms ook zo.' zeg ik dan en grinnik even. Ik knik dan en kijk hem aan en begin dan te praten. 'Oke dan, sor-' maar voor ik verder kan praten hoor ik dan het bekende deuntje van mijn telefoon afgaan. 'Sorry, een momentje.' mompel ik dan en zie dat het een van mijn vriedinnen Chiara is en ik neem op en zet de telefoon tegen mijn oor en nadat ik haar verhaal heb gehoord zucht ik. 'Bueno, no importa. Adiós.' mompel ik dan en hang op. 'Fijn, mijn vriendinnen zijn al weg, er was wat tussengekomen waardoor ze snel weg moesten of zoiets, ik weet het niet. Ben ik dus voor niks helemaal hier naartoe gelopen en heb ik me helemaal opgetut.' mompel ik dan en rol even met mijn ogen. 'Je hebt niks verkeerds gezegd, het maakt niks uit, het lag aan mij.' mompel ik dan en zucht even geen zin om hier langer over door te gaan, Louis is gewoon een aardige jongen, ik had me niet zo moeten aanstellen, sinds wanneer doe ik zo, het slaat echt nergens op, er is eigenlijk niks verkeerds, dus waarom maakte ik me zo druk, het is niet alsof hij me iets gaat aandoen of me ergens mee naartoe sleurt of zoiets, toch... Spreek ik mezelf dan streng toe in mijn gedachten. Ik knik dan en glimlach dan toch weer, alleen wat moeilijk, omdat ik toch nog steeds een beetje wantrouwig was. 'Wat wilde je nou gaan doen?' vraag ik dan toch met een lichte grijns. Als ik dan niks met mijn vriendinnen kan doen, misschien is dan toch wat leuks doen met Louis, of met zijn vrienden, zo erg is hij toch niet.....

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 11:42 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Ik ga slapen , doei!) .=


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Florianne de Ruiter
    'Ik ben Niall en ik kom uit Engeland,' zegt hij als hij naast me is komen lopen.
    'Nou aangenaam Niall,' grijns ik, ondertussen aangekomen bij de deur van het goede gebouw. Ik open hem en stap naar binnen, de warmte in. In de hoek zie ik al mijn vrienden zitten, aan ons vaste tafeltje. Achter de bar stopt de barman om me gedag te zeggen.
    'He Floor. Jij bent laat.'
    'He Bas. Mijn moeder deed moeilijk, dus ik kon niet eerder wegkomen.' Daarna keek ik naar Niall. 'Wil je wat drinken?'

    [ Ik ga ook naar bedje toe, morgen weer lange dag... Reageer weer om 4 uur I think so. Slaap lekker iedereen!]

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 22:14 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Niall Horan

    Als we het café binnenkomen wordt ze al begroet door de barman, hmm allemaal bekende hier dus. Maar ik had eigenlijk al een idee hoe ik er mee ging krijgen. 'He Floor. Jij bent laat.' zegt de barman en ik kijk even naar Floor en dan weer terug naar de barman.'He Bas. Mijn moeder deed moeilijk, dus ik kon niet eerder wegkomen.' zegt Floor en kijkt me daarna aan. 'Wil je wat drinken?' vraagt ze en ik knik. 'Ja lekker' zeg ik met een glimlach en denk even na. 'doe maar een biertje, ik wil trouwens ook wel betalen' zeg ik en kijk er even vragend aan.

    [En ik ben er weer! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Florianne Alice de Ruiter
    'Ja lekker. Doe maar een biertje.' Ik knik en wil me al weer naar de bar draaien om het aan Bas door te geven, maar hij zegt nog wat. 'Ik wil trouwens ook wel betalen.' Oké, nu was het definitief: Het is een schatje. Ik glimlach lief naar hem.
    'Bedankt.' Nu draai ik me wel naar de bar om. 'Twee bier, alsjeblieft.' Het duurt even voor er twee glazen voor ons staan, maar dan pak ik er een van en begin alvast naar het hoekje te lopen.
    'Wat kom je hier doen in Nederland?'

    [Ik kon het niet laten, haha]

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 22:30 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa