• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne
    ''En waarom wil je dat weten?'' vroeg ze me. Ik zuchtte. ''Mag ik nog geen eens de naam weten van de mooie dame?'' Oké , dat klonk echt zo oppervlakkig in mijn oren. Zeker ook in de hare , maar ja. Ik bekeek haar even. Dit zou ook nog eens een goeie slachtoffer zijn. Ik glimlachte even kort en keek haar weer normaal aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Julliet Fiore
    Hij zuchtte ''Mag ik nog geen eens de naam weten van de mooie dame?"Hmm,ik vond hem maar vreemd.Ik sloeg mijn armen over elkaar heen en kijk hem even aan."Wel...Ik ben Julliet."stel ik me dan toch voor.Ik keek even kort naar mijn broer en dan weer naar de jongen naast me,Liam ofzo."En jij bent dus Liam?"vroeg ik nog eens voor de zekerheid.Hij kwam me wel bekend voor maar ,ik wist niet van waar.

    (moet even eten zo terug)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik glimlachte even. ''Juliet , mooie naam.'' Nu kwam ik zeker echt vreemd over. ''Maar , hoe is het om in Italië te wonen? Het is een beroemde land , met veel belangstelling.'' zei ik om van het onderwerp te veranderen. ''Zeker met al dat lekkere eten.. Macaroni , spaghetti en pizza'' zei ik dromerig. Ik wilde tenminste niet zo verdacht overkomen. Ik grinnikte even en keek haar glimlachend aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ben er weer!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julliet Fiore
    ''Juliet , mooie naam.''zei hij.Ok lekker met touristjes gaan praten deed ik ook niet iedere dag...''Maar , hoe is het om in Italië te wonen? Het is een beroemde land , met veel belangstelling.'' zei hij om van onderwerp te veranderen.. ''Zeker met al dat lekkere eten.. Macaroni , spaghetti en pizza'' Ik grijnsde even."Wel,het is niet zo'n paradijs hoor en het eten valt wel mee."zeg ik dan.Het doet me er terug aan herineren dat ik en mijn vriendinnen ooit een pizza gevecht hebben gehad,maar ik zet mijn gedachten nu even af en richt me weer op hem."En hoe voelt het om touristje uit te hangen?"vroeg ik grinnikend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Allison Holly Moore

    Sheffield. Dat was waat ik nu was. Ik was hier geboren en opgegroeid. Lachend keek ik even door mijn raam. Mijn ouders waren weg voor een lang, heel lang, weekend vanwege hun trouwdag. 25 jaar was toch ook wel een feestje waard. Ik draaide even een rondje in mijn kamer en liet mij op het bed vallen. Ik pakte mijn mobiel en belde een van mijn vriendinnen. Ze had gevraagd of ik voor deze keer ook mee ging naar een club. Ik wist het eerst niet zeker, maar nu wilde ik wel graag. Ik moest alleen even al die enge verhalen negeren van mijn moeder. Nadat ik mijn vriendin gebeld had sprong ik weer van het bed en liep naar mijn kast. Ik deed een short aan met een suspenders en een shirtje, vooralomdat mijn vriendin zei dat ik langs haar huis moest gaan en zei mij wel zou stylen. Mijn make-up deed ik liever wel gewoon zelf. Toen ik klaar was trok ik mijn jas aan en liep naar buiten. Mijn mobiel en sleutels stopte ik beidde in mijn binnen zak en vrolijk begon ik te lopen. Aangezien ik zo een beetje iedereen in deze buurt kon en er vooral lieve oude mensen woonde maakte ik mij niet erg druk. Niet dat ik mij vaak druk maakte. Het duurde niet lang voordat ik bij een vande drukkere gebieden aankwam, waar mijn vriendin woonde. Ik moest eerlijk toegeven een beetje bang te zijn, maar dat liet ik niet zien, ik wilde niet zwak overkomen. Ik liep rustig verder over straat, richting mijn vriendin haar huis


    We've lived in the shadows for far too long.

    Liam Payne
    ''En hoe voelt het om touristje uit te hangen?'' vroeg ze grinnikend. Ik keek haar even nep-verontwaardigd aan. ''Nou zeg. Jij bent ook vriendelijk bezig tegen een toerist.'' grinnikte ik even. ''Maar ja. Het is wel oké. Minpunt is dat je de weg niet zo goed kent.'' glimlachte ik. ''Maar ik denk echt dat het eten veel beter is dan in mijn buurt'' lachte ik even. ''Kijk dan!'' Ik wees naar het menu. ''Maar eigenlijk , waarom ben je in deze pizza tent?'' vroeg ik even.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Zoals afgesproken liep ik op dit moment door de straten van Spanje opzoek naar een meisje. Dit was vlakbij het publiekelijke gedeelte, dus heel moeilijk zou het waarschijnlijk niet worden. Alhoewel..ik was natuurlijk niet opzoek naar zomaar een meisje. Het was wel iemand waar je de komende tijd mee door moest brengen. Mijn blik ging de straat rond en bleef hangen bij een meisje iets verderop. Een glimlach verscheen op mijn gezicht. Dit ging dus een stuk sneller dan verwacht. Ze was mooi, een lange volle bos donker bruine krullen en licht blauwe/groene ogen die gelijk opvallen. 'Hello' zei ik vrolijk toen ik naast haar liep. Ja mijn gedrag moest ik aanpassen, maar dat kwam later wel. Op momenten als dit kwam dat vrolijke kinderlijke gedrag goed van pas. 'Volgens mij klopt er hier iets niet, want het kan gewoon niet dat je hier alleen loopt' voegde ik er met een glimlach nog aan toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    Niall Horan

    Ik haal mijn hand even in mijn haar en stop ze dan in mijn zakken. Ik had net nog even gauw bij mac donalds gegeten en daarna een biertje gedronken bij een café. Nu maar is opzoek naar een meisje zoals afgesproken. Ik kijk een beetje om me heen opzoek naar een meisje om mee te nemen. Mijn oog viel op een meisje wat over straat liep en net wat meer zichtbaar werd door het licht van de lantarenpaal die op haar scheen. Ze was mooi, ze had bruin haar en een goed lichaam. Die moest ik hebben! Rustig loop ik met mijn handen nog steeds in mijn zakken naar haar toe. 'Hello' zeg ik met een glimlach als ik bij er ben en ga naast er staan. 'En waarom ben jij alleen her" vraag ik haar en glimlach lief. Ja nu moest ik nog lief doen maar het was allemaal een act, anders kreeg ik der nooit mee. Dan moest ik het op een andere manier doen maar mijn eerste poging was deze.


    Florianne Alice De Ruiter
    'Ja, ik ben er bijna. Tot zo.' Ik hang het gesprek met mijn beste vriendin, Dana, op. We hebben afgesproken in een café, waar we wel vaker heen gaan met wat andere vrienden, alleen ik ben wat later dan normaal. Ik ben net van mijn fiets afgestapt en heb hem op slot gezet, voor ik de straat oversteek, op weg naar het café.
    'Hello.' Verschrikt door de plotselinge stem naast me, draai ik me om. Er staat een jongen die half door een straatlantaarn word verlicht. Voor zover ik kan zien heeft hij blonde haren en een ietwat blekere huid. Verdere uiterlijke kenmerken zijn niet echt op te merken, behalve dat hij niet erg groot is, net iets langer dan ik. 'En waarom ben jij alleen hier?' Hij lacht op een best schattige manier naar me, waardoor ik besluit dat hij best te vertrouwen is, ook al komt hij overduidelijk uit het buitenland. Lelijk was hij ook niet, dat had ik wel gemerkt ondanks het beperkte licht.
    'Op weg naar mijn vrienden. Ze zitten op me te wachten in een café. Zin om mee te gaan?' Ik kijk hem vragend aan, benieuwd wat deze jongen zou zeggen. Ik vind het ook al vreemd dat hij me zomaar aansprak, maar hij leek me wel oké.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Juliet Fiore
    Hij keek me even verontwaardig aan,maar het was nep dat zag ik zo.Ik grinnik even zacht.''Nou zeg. Jij bent ook vriendelijk bezig tegen een toerist.''zei hij grinnikend''Maar ja. Het is wel oké. Minpunt is dat je de weg niet zo goed kent.'' zei hij glimlachend.Ja inderdaad,voor mij was het soms ook nog verwarrend al de wegen enzo.''Maar ik denk echt dat het eten veel beter is dan in mijn buurt''zei hij lachend en wees toen naar het menu.''Maar eigenlijk , waarom ben je in deze pizza tent?'' vraag hij me daarna dan."Wel ik ben hier om te eten en te babysitten."zeg ik grinnikend."Waarvoor zou ik anders in een eettent zitten?"vraag ik hem dan grijnzend en kijk nog even kort naar mijn broertje en dan weer terug naar Liam.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    ''Waarvoor zou ik anders in een eettent zitten?'' vroeg ze grijnzend. ''Nou.. Umh.. De meest logische is natuurlijk om te eten.'' grinnikte ik. Oké , dit ging perfect. Nu alleen nog , ja haar verleiden natuurlijk. Ik grinnikte even en keek haar aan. Even zocht ik naar haar broertje. ''Kom je even naar buiten? Het wordt hier een beetje druk.'' glimlachte ik. Perfect.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik kijk op als ik plots een stem naast me hoor met een duidelijk brits accent, zeker een toerist. 'Hola.' zeg ik dan toch vriendelijk terug op zijn Spaans, ik kan ook wel Engels, zeer goed eigenlijk, twee talig opgevoed dus. Ik vertraag mijn pas wat, want ik liep aardig snel, omdat ik niet graag alleen hier in de avond in deze nauwe donkere straatjes loop en bekijk dan de jongen even waardoor ik tot de conclusie kom dat hij zeker niet lelijk is en grijns even. Ik grinnik even en schud mijn hoofd en rol met mijn ogen als ik dan zijn opmeking hoor. Cliché. 'Nou het klopt wel, want ik loop hier alleen.' zeg ik dan en kijk om me heen, we waren hier nog een eindje van het publiekelijke gedeelte af, zeker nog een paar minuten lopen, ik zie dan dat er nimand is behalve ons twee en kijk dan weer naar de jongen. 'En wat ik zie zijn we ook de enige twee hier, dus.' zeg ik dan en schud weer mijn hoofd en grinnik en loop weer door, alleen langzamer. 'En wat brengt een jongen zoals jouw hier naar Spanje?' vraag ik dan en kijk hem nieuwsgierig aan, hij was duidelijk een toerist of ies in die geest, alleen al door het accent kon je het horen. Het is wel raar om zo met iemand te praten die je niet kent, dus ik blijf wel op mijn hoede, maar ik beoordeel hem nog niet meteen, hij zal waarschijnlijk toch geen verkeerde bedoeingen hebben, zo ziet hij er in iedergeval niet uit, hij lijkt me wel aardig, iemand waarmee je goed kan lachen.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 20:11 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Juliet Fiore
    ''Nou.. Umh.. De meest logische is natuurlijk om te eten.'' grinnikte hij.Ik grinnikte even ook."Precies of is dat bij jullie anders?"vroeg ik hem dan en grinnikte weer.Hij keek ook even rond en er kwamer al aardig meer mensen.''Kom je even naar buiten? Het wordt hier een beetje druk.'' glimlachte hij.Wel,Rome,mijn broertje was nu toch al 15 hij kon toch wel even zonder oppas."Ja tuurlijk,ik hou ook niet zo van drukte."zei ik glimlachend en stond al op.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Wat moet er eigenlijk gebeuren als de jongens de meisjes hebben? Want ik denk dat Liam dadelijk de eerste is die zijn meisje heeft. XD Whaha! Wat moet die dan doen, vroeg ik m gwn af...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Wat moet er eigenlijk gebeuren als de jongens de meisjes hebben? Want ik denk dat Liam dadelijk de eerste is die zijn meisje heeft. XD Whaha! Wat moet die dan doen, vroeg ik m gwn af...]


    [Ja , dat vraag ik me ook af , want ik weet niet hoe ik moet posten :3]


    I don't want you to die, I want you to suffer.