• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson

    Ik volg het gesprek van Liam en Isabella en zonder wat te zeggen geef hij haar een klap in haar gezicht. Toch verschijnt er een lichtelijk verbaasd blik in mijn ogen, maar gewoon omdat ik dit niet verwacht had. Als ze me aankijkt slaat mijn gedrag voor de zoveelste keer om. Nou ja omslaan. Dit heeft iets te maken met iets heel anders. Het is dat we hier nog wel een tijd en iedere keer dit gedrag zal ook wel weer eens verkeerd gaan. 'Weet je wat' begin ik en ga op de bank zitten. 'Kom zitten en luister eens naar mijn voorstel.' Later zou ze er altijd nog wel achter komen wat ik bedoel met je krijg hier spijt van.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 16:59 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Camille Aurora Amadou
    Ongecontroleerde kreunen verlaten mijn mond bij het knijpen, en als hij begint te zuigen voel ik dat mijn tepel vrijwel meteen hard wordt. Met wat moeite heb ik zijn broeksknoop los, en ik trek zijn jeans expres wat langzaam naar beneden. Ik bijt weer op mijn lip bij het zien van zijn boxer, maar trek die dan ook naar beneden. Zonder over de gevolgen na te denken neem ik zijn -enorme- vriend vast en plaats kusjes rond zijn eikel. Vervolgens neem ik hem compleet in mijn mond en begin te zuigen. Ik wist dat ik hier alleen maar "bonuspunten" mee ging krijgen, dus ik moest mijn gedachten op nul zetten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ze verbaasde me steeds meer door alles wat ze deed. En ze was er dan nog eens verschrikkelijk goed in ook. Eigenlijk hoopte ik dat ze nog maagd was, en ook al was ze daarvoor eigenlijk veel te goed, toch moest ik het vragen: "Is het je eerst keer?" Het kwam er hijgend en kreunend uit, omdat ze me nog steeds aan het verwennen was.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Curlies schreef:
    Liam Payne
    Ik schudde afgekeurd mijn hoofd en liep weer naar Juliet. Nogmaals ging ik een kleermakeszit zitten en keek haar aan. ''Hoe kan je mij accepteren als ik ben?'' mompelde ik. Wat moest ik anders doen? ''Zayn halen? Want die vind je toch aardiger dan mij.''


    Juliet Fiore
    Na even hoor ik zijn voetstappen weer naar mij gaan en vanuit mijn ooghoeken zie ik dat hij naast me is komen zitten.''Hoe kan je mij accepteren als ik ben?'' mompelde hij ik wilde wat zeggen,maar besluit hem gewoon verder te negeren.''Zayn halen? Want die vind je toch aardiger dan mij.'' zei hij dan en ik keek hem aan."Ik vind niemand van jullie aardig ,breng me gewoon naar huis."zei ik koppig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik rolde met mijn ogen. ''Je weet , als je meewerkt - meer eten en drinken krijg. Hoe koppiger je bent , hoe minder eten je krijgt.'' zei ik schouderophalend. Moest ze maar zelf weten , zonder eten en niet meewerken of gewoon meewerken. Ik keek haar vragend aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Camille Aurora Amadou
    Beschaamd knikte ik. Het was pure intuitie geweest wat ik had gedaan, en blijkbaar was dat goede intuitie geweest. Ik haal zijn vriend uit mijn mond en kijk beschaamd naar het laken van het bed. Verpest. Ik beet zacht op mijn lip en haalde een hand door mijn haar, en wist totaal niet meer wat te doen. 'Ehm...' mompelde ik zacht.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Juliet Fiore
    ''Je weet , als je meewerkt - meer eten en drinken krijg. Hoe koppiger je bent , hoe minder eten je krijgt.''zei hij schouder ophalend.Van het woord eten begon mijn buik te rammelen,ik had bijna nog niets egeten vandaag."I- Ik..."meer kwam er niet uit mijn mond.Ik wilde geen speeltje van hun zijn om het zo te verwoorden."Ik ben bang."zeg ik op mijn zachts.Niet weten wat ze allemaal met me wilden doen.Maakte het alleen nog maar erger.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik knikte. Ze was bang , natuurlijk was ieder meisje in dit huis bang! Ik boog een beetje voorover en keek haar in haar ogen aan. ''Wees niet bang voor mij'' fluisterde ik zacht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles
    Toen ze geknikt had, was er een soort blijdschap door me heen getrokken. Alleen besefte zij niet dat ik het juist geweldig vond dat ik haar zou ontmaagden. Nee, ze zat er eerder mee in dat het haar niet gelukt was, maar dat vond ik niet eens zo erg. Ik trok haar haar naast me en plantte vurig m'n lippen op de hare. Ik voelde dat ik weeral stijf begon te worden. Snel trok ik haar mini-rokje naar beneden, zodat ze alleen nog maar haar onderbroek aanhad.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik volg het gesprek van Liam en Isabella en zonder wat te zeggen geef hij haar een klap in haar gezicht. Toch verschijnt er een lichtelijk verbaasd blik in mijn ogen, maar gewoon omdat ik dit niet verwacht had. Als ze me aankijkt slaat mijn gedrag voor de zoveelste keer om. Nou ja omslaan. Dit heeft iets te maken met iets heel anders. Het is dat we hier nog wel een tijd en iedere keer dit gedrag zal ook wel weer eens verkeerd gaan. 'Weet je wat' begin ik en ga op de bank zitten. 'Kom zitten en luister eens naar mijn voorstel.' Later zou ze er altijd nog wel achter komen wat ik bedoel met je krijg hier spijt van.


    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik kijk om als Louis dan eindelijk weer eens iets zegt. Hij had zich de hele tijd maar stil gehouden. 'Weet je wat.' zegt hij dan en kijk hem aan. Wat heeft hij nu weer te zegen. 'Kom zitten en luister eens naar mijn voorstel.' ik kijk hem aan en ga dan toch twijfelend naast hem zitten. 'Voorstel?' mompel ik dan twijfelend en kijk hem aan en kijk dan weer naar mijn vastgebonden polsen die op mijn schoot liggen en bijt dan op mijn lip. Mijn wang was waarschijnlijk nog steeds rood en het brandde als een gek, de jongen sloeg echt hard.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camille Aurora Amadou
    Mijn hart bonsde in mijn keel, en ik was toch wel een beetje bang voor hoe het zou zijn. 'Doet het pijn?' floepte ik er uit. Deze kinderlijke vraag was toch wel het toppunt van schaamte. Ik keek hem onzeker aan en beet voor de zoveelste keer op mijn lip. Kom op, Camille. Je kunt dit. Maak hem blij, zorg dat je genoeg te eten en te drinken krijgt, zorg dat de andere jongens je ook mogen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Juliet Fiore
    Hij knikte alleen maar en ik slikte even toen hij zich naar me voorover boog''Wees niet bang voor mij'' fluisterde hij zacht,ik keek recht in zijn ogen en knikte heel lichtjes.Ik moest me michien wat meer aanpassen aan hen en dan kon ik mischien ook rapper weg hier.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik drukte mijn lippen op de hare , hopelijk dit keer dat ze me niet van me af zou drukken. Ze weet wel beter. Dat hoopte ik tenminste. Ik tilde haar op en zette haar op het bed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xClove schreef:
    Camille Aurora Amadou
    Mijn hart bonsde in mijn keel, en ik was toch wel een beetje bang voor hoe het zou zijn. 'Doet het pijn?' floepte ik er uit. Deze kinderlijke vraag was toch wel het toppunt van schaamte. Ik keek hem onzeker aan en beet voor de zoveelste keer op mijn lip. Kom op, Camille. Je kunt dit. Maak hem blij, zorg dat je genoeg te eten en te drinken krijgt, zorg dat de andere jongens je ook mogen.


    Harry Styles
    De vraag of het pijn deed kwam voor mij best onverwacht, toch na alles wat ze net had gedaan. Ik besloot eerlijk te zijn, ze kon toch niet meer terugkrabbelen. "Soms, niet bij iedereen is het de eerste keer pijnloos, maar na een tijdje wordt het beter tot het uiteindelijk heerlijk voelt." Ondertussen liet ik mijn hand over haar bovenbeen glijden en langzaam trok ik haar slipje naar omlaag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vol.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.