• NIEUWE TOPIC; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=148903

    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 19:05 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'en ze groeien nog 6 jaar lang door' lach ik en streel door zijn haartjes
    glimlachend kus ik zijn kruin


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik bijt zacht op mijn lip en krijg kippenvel.
    'Niet doen, pleas, niet hier' fluister ik zachtjes en kijk smekend*

    Selena;
    Ik slik zacht en kijk Kenji langzaam aan.
    'Dat je me zo hebt moeten zien... Ik wilde echt niet dat je je zorgen of zo zou maken' mompel ik zacht.
    Ik pak zijn hand zacht vast zonder dat die vervelende naalden uit mijn hand glijden en ben gevangen in zijn ogen met de mijne.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik grijns speels en druk een kusje op haar borsten.
    'Daar ga ik heel veel van genieten,' grijns ik en streel ze zacht.

    Hue;
    Ik grinnik zachtjes en ga plagend doen.
    Heerlijk om te doen.
    Ik streel zacht haar bovenbeen en maak een zuigzoen in haar nek.

    Kenji;
    Zodra ik haar blik heb kijk ik niet meer weg.
    Ik glimlach lief en schud zacht mijn hoofd.
    'Het geeft niet. Je bent nu tenminste oké,' zeg ik met opluchting.

    michiko:
    'Gelukkig maar. en als we ooit een kindje krijgen en ik geef de borst zijn ze ook nog groter' lach ik terwijl een kreuntje uit mijn mond komt.
    damn waarom raak ik zo geil al alleen van hem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Een zachte kreun verlaat mijn lippen en ik sla blozend zijn hand van mijn bovenbeen.
    'H-Huee! Niet hier!' zeg ik beschaamd.
    Ik kijk hem bestraffend aan.
    'Anders ga ik vanavond heel gemeen doen tegen je' zeg ik evil en grijns even.

    Selena;
    Ik kijk blozend naar mijn ouders en ril even.
    'Ik wil niet wéten wat ze gaan doen' mompel ik zuchtend en kijk weer naar Kenji.
    Ik pak zijn shirt vast en trek hem naar me toe.
    Ik druk mijn lippen zacht tegen die van hem en laat mijn handen naar zijn nek glijden.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik glimlach breed en lik over haar tepels.
    'Hopelijk word ik dan niet al te jaloers op mijn kindje met jou. Hij of zij mag dan ongestraft aan je boobs zitten,' mompel ik.

    Kenji;
    Ik lach zachtjes en kijk naar Selena.
    Mijn blik veranderd naar verbaasd als ze me naar zich toe trekt en haar lippen op de mijne drukt.
    Ik sluit mijn ogen en kus haar lief terug.

    Hue;
    Ik kijk Selienna onschuldig aan en fluit zachtjes.
    'Wat is er dan liefje? Wat mag ik hier niet doen? En waar zou het dan wel mogen, wat ik ook deed?' zeg ik heel erg onschuldig en niet wetend.

    michiko:
    'dat is een verschil. maar dat is niet heel lang. na 4 maanden gaat hij of zij over op wat meer flesvoeding' zeg ik lachend
    lief streel ik door zijn haren. 'Je hoeft niet jaloers te zijn. want jij mag in de avond ook wel bij me drinken' lach ik lief


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selena;
    Ik glimlach en stop de kus als ik merk dat de verdoving is uitgewerkt.
    Ik begin steeds meer pijn te voelen, maar tot mijn geluk wel een flink stuk minder..!
    Ik bekijk mijn buik en trek mijn slipje iets naar beneden zodat ik het litteken kan zien.
    'Dat ziet er niet mooi uit, ik hoop dat het weg trekt...' mompel ik.

    Selienna;
    Ik bijt op mijn lip en kijk hem even zacht grommend aan.
    'Geen kusjes meer, geen been aanraken meer, alleen thuis..' zeg ik bars.
    Ik weet dat hij het grappig bedoeld, maar ik bedoel, we zijn bij onze dochter die net een best zware operatie gehad heeft.
    Ik pak zijn hand en verzacht weer.
    'Niet nu, alsjeblieft.. Ik ben gewoon een beetje gestrest vanwege Selena, ik weet niet hoe ik er op moet reageren.' zeg ik zacht en verontschuldigend.
    'Sorry dat ik zo bars reageerde, dat was niet echt mijn bedoeling' zeg ik zacht.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Een speelse grijns verschijnt op mijn gezicht.
    'Daar houd ik je aan lekkerding,' zeg ik grijnzend.

    Kenji;
    Ik kijk blozend weg als Selena haar slipje wat naar beneden doet en kijk naar de grond.

    Hue;
    Ik kijk verbaasd naar Selienna en zucht zachtjes.
    'Het spijt me,' zegt ik zuchtend en rol even met mijn ogen.
    Ik ga staan en rek me eventjes uit.
    'Ik snap je, ik had ook moeten stoppen toen je er om vroeg.. Ik zal het niet meer doen,' zucht ik en aai Selena over haar bol.
    'Het trekt wel een beetje weg. Ik had het ook lieverd en dit zie je bij mij nog,' zeg ik, trek mijn shirt een stukje omhoog en mijn broek en boxer een klein beetje omlaag zodat je een litteken ziet die wat vervaagd is.

    michiko:
    'maar dde kleine gaat wel voor de 1e 2 maanden' lach ik
    lief kus ik zijn neus


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selena;
    Ik kijk verbaast naar Kenji, krijg grote ogen en laat meteen de deken over mijn onderlichaam vallen.
    'S-S-Sorry!' piep ik zacht en kijk verbaast naar papa zijn litteken.
    'Hoe kom je eraan pap?' vraag ik zacht.

    Selienna;
    Ik herinner het me nog wel, maar ik zeg niets, het is zijn verhaal.
    Ik glimlach zacht en denk terug naar onze, best geweldadige ontmoeting...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik maak een zacht protesterend geluidje en kijk haar lief aan.
    'Dat moet ik wel overleven denk ik,' lach ik.

    Hue;
    'Laten we het erop houden dat papa een beetje ruzie had. Maar dat is allemaal goed gekomen,' glimlach ik en kus haar kruin.
    Ik streel zacht haar wang en lach om Kenji.
    'Stel je niet zo aan Kenji, wacht maar over een paar jaar,' zeg ik grijnzend.

    Kenji;
    Ik schud even mijn hoofd en glimlach naar Selena.
    'Geeft niet hoor,' zeg ik glimlachend,
    Ik kijk verbaasd naar Hue en word knalrood.

    Michiko:
    'zo niet dan toch. Ik heb ook nog een mond om je te verwennen want seks zal er de komende tijd dan niet in zitten" giechel ik. Ineens verwijde me ogen zich. X dit is me vruchtbare periode plus haru kwam diep in me klaar


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selena;
    Mijn ogen worden groot en ik trek de dekens blozend over mijn hoofd.
    'P-Paahaaaaaappp! Moet dat nou?!' mompel ik onder de dekens en kreun heel zacht en pijnlijk als ik iets te hard beweeg.

    Selienna;
    Ik grinnik zacht en zucht.
    'Liefje, nog laaaaaaaange niet, ik accepteer de relaties, kussen, knuffelen etc. Maar seks mag ze van mij nog lange niet, Haru ook niet... Hoewel hij stront eigenwijs is en waarschijnlijk een sukkel was om zonder condoom of zo seks te hebben' mompel ik zuchtend.
    'Zolang hij maar verstandig is, vind ik het goed' zucht ik dieper.
    'Maar jonge dame, jij nog lang niet, zeker vanaf nu de eerste paar weken niet, want dan zou je wond open kunnen gaan...' waarschuw ik en kust haar wang zacht.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik grijns speels en streel door haar haren.
    'Als je me met je mond verwent is het dan net zo lekker als net?' Vraag ik met een lachje en kus haar zacht.

    Kenji;
    'Seks komt ooit wel een keertje. Als we er beide klaar voor zijn maar ik zou het nu ook niet willen doen omdat je zoveel pijn hebt Selena' zeg ik blozend.
    Ik kijk met een roodhoofd naar beneden en woel door mijn haren.

    Hue;
    Ik barst in lachen uit en kijk de twee dan lief aan.
    'Ik plaag jullie maar, maar ik wil wel dat jullie verstandige keuzes maken' zucht ik.