• NIEUWE TOPIC; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=148903

    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 19:05 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Selena;
    Ik giechel heel zacht en streel door zijn haren.
    'Ik ben benieuwd, ik denk niet dat hij mijn perverse ouders kan overtreffen' zeg ik zacht en prik plagend in zijn buik.
    Ik kijk hem aan en bloos ook zacht. Ik trek zacht zijn gezicht dichterbij en kus hem zacht, teder en liefdevol.
    'Graag.. Echt, heel erg graag' fluister ik zacht en knuffel hem.
    Ik voel mijn wond bijna niet meer als ik beweeg en ga op zijn schoot zitten.
    'Ik wil hier weg, mijn wond is geheeld, ik voel hem nauwelijks meer en ik ben hier straks helemaal alleen...' zucht ik zielig.

    Selienna;
    Ik grijns, kreun genietend en schuur met mijn onderlichaam over die van hem.
    'Pleas, geen voorspel, ik wil van je ge nieten' fluister ik hees in zijn oor.
    Ik lik weer net zo ruw over zijn nek als ik me nog herinner en bijt speels op het puntje waar zijn bloed het hardste stroomt.

    Miko;
    'Alsjeblieft, zeg maar je, ik ben nog maar 19 hoor' zeg ik zacht en ik giechel een beetje nerveus.
    Als hij mte het mes draait zet ik even een klein, geschrokken stapje terug.
    'E-Ehhmm,, bedankt voor het aanbod, maar.. Ik loop niet met wapens op zak, tenzij ik op missie ben, wat ik nu duidelijk niet ben, zoals je misschien kan zien aan mijn boek?' zeg ik zacht en probeer door de vraag te achter halen of mijn vermoedens goed waren.
    'Nogmaals mijn excuses voor de overlast.' zegt hij zacht en vriendelijk en wil langs me heen lopen.
    Ik pak zijn hand vast en laat hem stoppen.
    'Sho, of hoe je ook maar mag heten, wacht even...' zeg ik zacht en ben rood en nog net niet aan het stotteren, omdat ik zijn hand aanraak.
    Ik slik even en haal diep adem voor ik wat zeg.
    'Kan ik je een drankje aanbieden? DAt is het minste wat ik kan doen nadat ik tegen je op botste..' zeg ik zacht en staar verlegen naar mijn schoenen, terwijl mijn lichaam zijn hand niet los wil laten.
    Niet dat ik zijn hand zo stevig vast heb, maar als nog...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik kreun hees in haar oor en verhoog mijn tempo.
    Ik zuig in haar nek, maak hier en daar een zuigzoen en kneed haar borsten.
    Ik hijg zacht in haar oor en stoot diep.

    Hue;
    Een hese kreun verlaat mijn lippen en ik scheur nog net niet haar kleren van haar lijf.
    Ik ruk mijn eigen kleren uit en duw haar benen uit elkaar.
    Ik stoot ruw bij haar naar binnen en kijk even of ik haar geen pijn doe.

    Kenji;
    'Ik denk inderdaad niet dat hij erger is,' lach ik en streel haar wang zacht.
    Ik bloos lichtjes en kus haar liefdevol en teder op de mond.
    'Weet je het zeker? Je moet dan wel met mij mee naar huis. Denk je niet dat je ouders schrikken als je hier straks niet meer ligt?' vraag ik bezorgt.

    Eh Kenji en Selena zijn 14, en Michiko is de tweelingzus van Kenji toch, dus dan is zij ook 14 en Haru was er eerder dus 15/16 lijkt mij...

    michiko:
    een luide kreun van genot komt uit mijn mond.
    hijgend druk ik mijn lippen in zijn nek en maak zuigzoenen.
    'Ik wil meer love' kreun ik

    ow ja xD
    Maar selena is toch een jaar jonger als kenji?
    dan zijn michiko en kenji 15 en haru 16


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selena;
    Ik haal mijn schouders op en zucht.
    'Geen idee, ik zal ze wel even melden dat ik bij jou ben, via telepathie...' zeg ik en knipper onschuldig met mijn wimpers.
    Ik wacht eigenlijk niet voor zijn antwoord, ruk de naalden uit mijn hand en ril even van de pijn.
    Ik ben niet zoals mijn moeder, dus een lichte kreun van pijn ontgaat mijn lippen.
    Ik trek dat pyjamaschort ding uit en kleed me aan, zo snel, dat Kenji eigenlijk niets van mijn lichaam ziet.
    Handig, vampier zijn. Ik giechel zacht en pak zijn hand.
    'Klaar om te gaan?' vraag ik zacht en lief.

    Selienna;
    Ik bijt hard op mijn lip en hol mijn rug. Een golf van pijn glijd door mijn lichaam en ik word er als maar opgewondener van.
    Ik begin zelf mijn heupen iets te bewegen en kus hem ruw en genietend.
    Damn, wat heb ik dit gemist!!!

    Miko;
    Een kleine, zachte, schattige giechel verlaat mijn lippen en ik glimlach.
    'Mocht je denken; kan ze vechten dan? Ja, ik kan vechten, ik zie er niet zo uit, denk ik... Maar als ik eerlijk mag zijn, ik ben S-rank...' zeg ik zacht.
    Dat ik me eigenlijk open stel voor iemand die ik niet echt ken. Ach, ik voel dat ik hem kan vertrouwen, al weet ik niet waarom.
    'Ow, en, omdat het onbeleefd van mij is... Mijn naam is.. Miko' zeg ik uiteindelijk en glimlach lief.
    'Volg mij maar, en mag ik je een heel brutale vraag stellen?' vraag ik zacht en kijk hem nieuwsgierig aan. Als hij niet wil toegeven, vraag ik het hem maar.
    'Ben je blind?' vraag ik zacht. 'En een clone?' vraag ik er meteen achter na. Tjah, na een tijdje vind ik het toch wel vervelend om tegen een clone te praten.
    Ik zou de echte 'sho' wel willen ontmoeten... Ik zie makkelijk door clones heen, en vaak ook nog door leugens.
    Ik merk de blosjes goed op en glimlach zacht. 'En ik ben voor jou, meneer Sho, nog steeds je, en geen u' zeg ik grijnzend. Ik voel me nu steeds een beetje zekerder worden. Ik laat zijn hand langzaam los en loop hem voor. Na een tijdje loop ik naast hem en duw hem zachtjes naar rechts voor hij tegen een boom op loopt. Ik grijns licht als ik weer een mini blosje zie en giechel zacht.
    'Even wachten, niet kijken hoor' zeg ik even zonder na te denken. Ik sla mijn hand voor mijn mond en word rood. 'S-Sorry... Dat had ik niet moeten zeggen, het spijt me echt heel erg!' zeg ik stotterend en schuldig. Ik voel me echt racistisch, waarschijnlijk is mijn schuld ook te voelen, want ik ben door de stomme fout meteen vergeten waar ik mijn sleutel heb gelaten. Bah.. Ik zoek overal, vind eindelijk mijn sleutel en open de deur.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik grijns breed door Michiko en geef haar wat ze wilt.
    Harde en diep stoten.
    Ik kreun genietend haar naam en ga steeds wat sneller, tot ik mijn hoogste tempo als mens bereikt heb.
    Ik wil het haar niet aandoen om sneller te gaan, dat zal haar pijn doen.

    Kenji;
    Ik kan haar amper bij houden en kijk verbaasd naar haar als ze ineens klaar voor me staat.
    Ik schenk haar een liever glimlach en pak haar hand.
    Heerlijk naar huis, een normaal bed zal haar ook wel beter liggen.
    Ik hou haar hand goed vast en loop het ziekenhuis met haar uit.
    Op weg naar huis blijf ik stil, maar kijk haar af en toe wel via mijn ooghoek aan.

    Hue;
    Ik pak grijnzend haar enkels vast en trek haar dichter tegen mij aan.
    Mijn handen leg ik op haar heupen, houd die stevig vast en begin als een wild beest in haar te stoten.
    Ik zoen haar wild op de mond en kreun tegen haar lippen aan.

    Uh ja dat kan wel xD

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    michiko:
    hijgend druk ik me tegen hem aan.
    'Sneller haru. ik ben geen mens en ik kan wel wat tegen een harde seks vooral met degene van wie ik houd' kreun ik geil in zijn oor


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Vraagje, Hashirama, praat je altijd zo.... formeel?? Ik vind het heeeel gaaf om te lezen :D Echt! Zo netjes :D

    Selena;
    Ik merk dat hij me in de gaten houd en kus hem zacht.
    'Maak je geen zorgen schat, ik kan wel tegen een stootje... Oké, nee, niet tegen het stootje wat ik had, maar nu kan ik wel tegen de lichte druk die ik nog voel... Het is niets' mompel ik onschuldig. Ik wil mijn ouders wel storen, maar ik weet waar ze mee bezig zijn, en omdat ik dan hoor wat ze doen, hou ik het wel even voor gezien...

    Selienna;
    Ik hol mijn rug en kreun luid en genietend.
    'H-Hnnn!! I-Ik hou v-v-v-van jeee!' kreun ik luid en knijp hard in de grond.

    Miko;
    Ik zie zijn mond openvallen als hij antwoord, en voel me ergens schuldig dat ik het vroeg. 'Ik weet het' zeg ik zacht. Ik zie dat hij nadenkt over iets, maar ik kan niet achterhalen wat hij denkt. Ik baal even en pak zijn hand om hem naar binnen te leiden.
    Mijn wangen kleuren rood en ik knijp even in zijn hand. 'I-Ik weet wat je bedoeld' mompel ik zacht, hij maakt me echt verlegen. Ik loop rustig naar de keuken, hem mee loodsend en zet hem neer op een kruk. Ik gooi droog een wapen naar de andere kant, door de deur recht in mijn wapen zak.
    Ik gaap even en open de koelkast. 'Wat wil je drinken? Ik heb cola, melk, sinas, sake, water, sap...' zeg ik en draai me om naar hem. Ik pak alvast 2 glazen en doe voor mezelf een klein beetje sake in en vul de rest met cola.
    Ik doe er ook nog 2 ijsklontjes in en schenk in wat sho ook wil. Ik geef het glas aan hem en ga naast hem zitten. 'Mag ik alsjeblieft je echte naam weten? Je kan me vertrouwen, ik vertel nie zomaar iets door... Als je me had kunnen zien, had je het ook aan mijn houding kunnen zien, denk ik...' mompel ik zacht en neem nog een slokje. 'Maar ik ben gewoon nieuwsgierig, ik kom van een onbekende clan, niet groot genoeg om een bedreiging te zijn, mijn clan werkte niet samen met de kage, of wie dan ook, we waren een vredig groepje en konden door clones en leugens kijken...' zeg ik zacht, zo zacht, dat het bijna niet te horen is.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hihi, het is heel erg mooi geschreven :3 Echt, complimenten! Ik wou dat ik zo kon schrijven :3
    Maar ik moet gaan slapen, dus ik zal morgen middag hierop verder reageren :3
    Tot morgen xx :)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haru;
    Ik kijk haar twijfelend aan, bijt hard op mijn lip en knik zacht.
    Ik zet mijn handen stevig naast haar neer en gebruik mijn vampierensnelheid als ik in haar stoot.
    Vele malen sneller en harder stoot ik nu in haar en kreun luid van genot.

    Hue;
    Vol lust kijk ik in Selienna haar ogen en kus haar wild.
    Ik stoot ruw en diep, kneed hard haar borsten en kreun genietend haar naam.
    'I-I-Ik h-hou ook v-van jou!' kreun ik luid uit en blijft doorgaan.

    Kenji;
    Ik kus haar liefjes terug en streel haar wang.
    'Sorry, ik ben gewoon bezorgt om je. Maar ik zal er niet zoveel op letten als je zegt dat het gaat,' glimlach ik en streelt een pluk achter haar oor.
    Ik loop verder naar mijn huis en streel zacht over de rug van haar hand.
    'We zijn er,' zeg ik na een tijdje als we bij mij thuis zijn.
    Op een rustig tempo loop ik naar binnen en neem haar mee naar mijn kamer.
    'Wil je iets drinken, of eten? Dan haal ik het wel voor je,' vraag ik beleefd.

    Selienna;
    Ik hol mijn rug heel erg en voel mijn spieren langzaam trekken.
    Ik kreun heel erg luid en kom met een zachte gil klaar.
    Ik tril en kronkel heel erg onder Hue en knijpt harder in de grond dan ik al deed.

    Selena;
    Ik glimlach zacht. 'Dat zie ik schat' grinnik ik en volg hem rustig.
    Ik ga op zijn bed zitten en schudt mijn hoofd.
    'Nee bedankt' zeg ik en glimlach lief.
    Ik kijk door zijn kamer en grijns even als ik wat tijdschriften zie, waarvan 1 bovenop een redelijk blote vrouw heeft op de voorpagina.
    'Zozoo, doe je aan plaatjes kijken?' vraag ik grijnzend en pak een tijdschrift.
    Ik blader erdoorheen en grinnik als ik vrouwen in schaarse kleren in een best sexy houding met een auto bezig zie.

    Miko;
    Een lichte grijns krult op mijn lippen en ik blijf hem aankijken met mijn paarse ogen. Ik weet dat hij zich eronderuit probeert te praten, maar hij maakt me zo gigantisch nieuwsgierig, mijn zintuigen om overal doorheen te zien worden steeds sterker door mijn nieuwsgierigheid. Ik zucht als hij zegt dat hij niet uit zo'n sterke clan komt en laat mijn hoofd op de tafel vallen.
    'Uch...Laat maar...' mompel ik zacht en ga weer recht zitten. 'Wil je nog wat eten, Sho?' zeg ik eventjes geirriteerd. Ik word meestal geïrriteerd als iemand niet eerlijk is, terwijl hij of zij weet dat ik door leugens heen kijk. Ik pak voor mezelf een doos met koekjes en zet die op tafel neer. 'Het zijn koekjes, mocht je willen, gewoon pakken' mompel ik zacht. Ik weet niet waar we het nog over moeten hebben, dus ik kauw rustig op de koekjes, en neem af en toe een slok van mijn drinken.
    ik pak mijn boek weer tevoorschijn en begin weer rustig te lezen. Misschien word ik hier wijzer uit. Ik ben echt geïnteresseerd in de clans die er bestaan, en nu ben ik aan het lezen over de Uchiha-clan. Alle clan-leden staan erin, en ik ben nu bij Itachi Uchiha. Een kleine glimlach speels op mijn lippen als ik zijn uiterlijk zie. Knap, lijkt op sho en mijn idool, perfect... Net als de rest van de mensen die ik al gezien heb...
    Ik sla de bladzijde om en kom bij Izuna Uchiha. Ik mompel zacht wat erbij zijn biografie staat, iets wat ik altijd doe. Ik bekijk de foto van hem en trek mijn wenkbrauwen samen. Een grinnik verlaat mijn lippen en ik schud mijn hoofd. Sho lijkt heel veel op hem, maar hij kan Izuna niet zijn, Izuna heeft nog een cape en dat heeft Sho niet.... Ik zucht diep en sla mijn boek dicht. Time to test him... 'Mag ik je naam raden?' vraag ik en glimlach even onschuldig. 'Uchiha Izuna?' vraag ik en fluit eventjes onschuldig. Als hij ja zegt, dan word ik eigenlijk best boos. Als hij een leugen vertelt, nog bozer... Maar goed, dat is op dit moment aan hem...

    Ik ga me klaarmaken en dan naar schoolxx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    kreunen luid van genot ontsnappen me mond.
    dit doet me geen pijn door mijn krachten. het is meer een groot genot.
    'h-heerlijk' kreun ik genietend waarna ik hem dieper in me duw


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3