• NIEUWE TOPIC; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=148903

    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 19:05 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Selena;
    Ik blijf blozend onder de dekens liggen nadat Kenji dat zei.
    Hij wil ooit seks met me...
    Ik kom langzaam boven de dekens en kijk even dodelijk naar pap.
    'Ik ga je echt terug pakken hiervoor' mompel ik en grijns even gemeen.
    Ik voel dat mijn hoektanden groter worden en lik er vragend over.
    'Is het normaal dat mijn keel begint te branden pap?Mam?' vraag ik verbaast en leg mijn hand op mijn keel.

    Selienna;
    Ik kijk grinnikend en prik in Hue zijn zij.
    'Plaag ze niet zo' zeg ik lachend en kijk Selena aan.
    Als haar hoektanden groeien en ze zegt dat ze dorst heeft, sta ik op.
    'Ik ga vragen of er een zak bloed is wat niet gebruikt word...' zeg ik zacht.
    'Nee, dat doe ik ook niet, ik ga buiten een paar dieren naar beneden halen, dan kun je het straks uit een fles drinken, goed? Mensenbloed word namelijk niet gedronken hier' zeg ik en kus haar kruin.
    'Zo terug schat'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Michiko:
    'dat weet ik niet. Ik heb het nog nooit eerder gedaan' mompel ik blozend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik leun op mijn elleboog, streelt zacht over haar lichaam en kijk haar lief aan.
    'Zou je het willen proberen liefje?' vraag ik zoet.

    Hue;
    Ik lach om Selena en Kenji en wiebel grijnzend met mijn wenkbrauw.
    'Als jullie maar geduld hebben met elkaar en stoppen als één van jullie het wil,' zeg ik.
    Ik glimlach zacht en knik naar Selena.
    'Het is normaal, mama gaat al wat voor je halen,' zeg ik en streel door haar haren.

    Kenji;
    Ik houd me stil en kijk weer beschaamd weg.
    Als ik Selena haar hoektanden zie, bijt ik hard op mijn lip.
    Hopelijk bijt ze me nooit, straks gaat het mis en dan ontstaat er weer één grote ruzie..

    Ow, sorry dat ik je reactie nu pas zie!
    Maar natuurlijk, iedereen is welkom :3


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Selena;
    Ik knik zacht en kijk naar Kenji.
    'Wat is er?' vraag ik zacht en pak zijn hand.
    Ik ruik zijn bloed en voel mijn keel erger branden.
    Ik schudt mijn hoofd en sluit even mijn ogen om rustig te worden.
    'Laat maar, ik snap je al' mompel ik en kijk hem geruststellend aan.
    'Mocht je bang zijn dat ik je bijt, nee, dat doe ik niet, ik hou van je, dat weet je toch?' vraag ik zacht en geef hem zacht een kusje.

    Selienna;
    Na een tijd kom ik terug met een redelijk grote fles bloed en geef het aan haar.
    Ik heb er een ondoorzichtige tas omheen gedaan vanwege Kenji en glimlach zacht.
    'Drink maar, dan is je dorst zo gelest... Als je meer nodig hebt, ga ik straks nog wel even jagen, goed?' vraag ik lief en veeg wat bloed van mijn lippen af.
    Ik denk terug aan de ontmoeting van Hue en mij en grijns breed.
    Ik kijk hem aan en lik weer ruw over zijn zwakke plekken.
    'Straks, zelfde bosje, zelfde manier intiem zijn zoals onze eerste keer?' vraag ik zacht en grijnzend en grinnik onschuldig.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    blozend kijk ik hem aan.
    'Ja maar nu niet. ik wil niet dat je nu al uit me gaat. en ik vind het heerlijk dat je me opvult' prevel ik zachtjes
    'ik wil het wel maar nu nog niet love'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    'Geen probleem lekkerding, we wachten gewoon en dit is ook lekker' zegt ik grijnzend.

    Kenji;
    Ik glimlach lichtjes en knik.
    'Ik vertrouw je, echt waar' zeg ik zacht.
    Ik kus haar zachtjes en ril als ik het bloed ruik.
    Ik ga weer recht zitten en kijk met een glimlachje naar Selena.

    Hue;
    Een zachte, hese kreun verlaat mijn lippen en word meteen hard.
    'Je weer precies hoe je me gek maakt' kreun ik hees in haar oor en kijk haar lustig aan.
    'Je maakt het me moeilijk om rustig te blijven lekkerding' grijns ik en streel haar wang.
    Ik druk mijn lippen op de hare en kus haar hongerig.

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zal ik hier een extra personage voor maken? Of wil iemand anders dat doen?

    Omg.... Izuna is 1 van de minst bekende karakters die ik ken, en het is meer dan perfect! ^^
    Maar hoe kwam je op Izuna? Daar ben ik benieuwd naar ^^

    Ehh, Sydd, ik weet niet, mag hoor, ik vind het ook wel leuk om te doen? Maar als jij wil, mag het altijd hoor ^^
    Hoewel het me enig lijkt de vriendin van Izuna te spelen :$


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Ehmmm, het is de gewone Naruto wereld, er zijn een paar aanpassinkjes geweest waardoor er verschillende groepen zijn ontstaan, shapeshifters dus, normale ninja's en butterfly maidens, dat zal ik je straks wel toe sturen, wie waarbij hoort :P
    Selienna, Hue, Kenji en Selena zijn in het ziekenhuis (Kenji en Selena zijn kinderen, die moeten er nog bij gezet worden*
    Amaury en Yue liggen met Kagura (pas geboren* In hun huis te slapen, Michiko en Haru (moeten er ook nog bij) liggen in Michiko haar kamer uit te puffen..
    Aimi en Shanluke, eigenlijk geen idee, in zijn huis denk ik? en hetzelfde geld voor Aprillyne en Cecil :$

    Zo goed bij gepraat? :3 en anders gewoon vragen hoor!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hahaha thank you ^^'
    Well. Dat ging eigenlijk zo:
    Sam reading le manga. 'Awesum Maddy has a little brother'. *Looks closer, ends up drooling* 'Holy crap he's cuuuute.' FUUU Izu y u no have more screentime?!
    Haha awesome als mensen er extra personages voor willen maken, thanks for the offer ^^. Als je er niet uit komt wat voor character je kan spelen; misschien dat Madara wat is? Dan pas ik de bio aan. Only if you like :].
    Well, misschien iemand waarmee er in de loop van het verhaal een vonkje overslaat? XD
    Vind het zelf altijd heel leuk om die awkwardness te beschrijven in het prille begin zegmaar als hij een nieuw iemand ontmoet x'D. If you're fine with that.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 15:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aimeka schreef:
    Ehmmm, het is de gewone Naruto wereld, er zijn een paar aanpassinkjes geweest waardoor er verschillende groepen zijn ontstaan, shapeshifters dus, normale ninja's en butterfly maidens, dat zal ik je straks wel toe sturen, wie waarbij hoort :P
    Selienna, Hue, Kenji en Selena zijn in het ziekenhuis (Kenji en Selena zijn kinderen, die moeten er nog bij gezet worden*
    Amaury en Yue liggen met Kagura (pas geboren* In hun huis te slapen, Michiko en Haru (moeten er ook nog bij) liggen in Michiko haar kamer uit te puffen..
    Aimi en Shanluke, eigenlijk geen idee, in zijn huis denk ik? en hetzelfde geld voor Aprillyne en Cecil :$

    Zo goed bij gepraat? :3 en anders gewoon vragen hoor!

    Ah okay! Nice! Ik zat al een beetje met Izu's biografie te klooien om het in de 'moderne wereld' te laten passen, maar in dat geval kan ik gewoon zijn standaard biografie aanhouden. Ik denk van: straks pleur ik een heel verhaal neer over le war between Uchiha en Senju en de sharingan terwijl het zich heel ergens afspeelt x'D.
    Ik zal zo z'n verhaal weer aanpassen.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 15:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aimeka schreef:
    Omg.... Izuna is 1 van de minst bekende karakters die ik ken, en het is meer dan perfect! ^^
    Maar hoe kwam je op Izuna? Daar ben ik benieuwd naar ^^

    Ehh, Sydd, ik weet niet, mag hoor, ik vind het ook wel leuk om te doen? Maar als jij wil, mag het altijd hoor ^^
    Hoewel het me enig lijkt de vriendin van Izuna te spelen :$


    Dan mag jij het van mij doen hoor :3
    Geen probleem ^^
    Ik zat toevallig even niks te doen in de les op dat moment dus logte in, toen zag ik dit en had ik maar een reactie geplaatst xD
    Dus van mij mag je het doen hoor Dees ^^