• NIEUWE TOPIC; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=148903

    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 19:05 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Dank je schat! <3 Dat vind ik echt heel lief van je! :3

    Hihi, serieus? Ik heb hem nog nooit goed bekeken, maar ik vind Itachi de knapste ^^ Ik zag hem even in de anime volgens mij, ik weet het niet meer, maar maakt ook niet uit ^^ Ik vind alles goed, mijn char zal dan ook extreem verlegen zijn :P En idd, halverwege, of eerder, slaat de vonk over en zijn ze een koppel ;D xD

    \Naam: Miko Otsubaki
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn): http://anime-pictures.net/pictures/view_post/92896?lang=en
    Karakter: Miko is een stil, snel en pienter meisje. Ze houdt van boeken lezen en is erg op haar rust gesteld. Op school was ze altijd de beste en is al snel afgestudeerd. Ze is zelfs tot S-rank ninja gekomen, maar doet alleen als het moet aan de missies mee. Ze doet alle missies zonder moeite en verveelt zich redelijk vaak. Miko houdt ook van zingen, en kan dat dan ook redelijk goed. Ow, haar favoriete bezigheid is manga's tekenen, ze is volgens zichzelf niet de beste, maar mensen vinden haar echt goed kunnen tekenen. Ze heeft er de fantasie voor en haalt veel uit haar boeken of uit de liedjes die ze zingt.
    Magie: Ze kan clones in 1 blik herkenbaar maken. Ze ziet door elke val heen, vandaar dat ze zich ook altijd verveeld op missies. Ze bezit ook een speciale kekkei genkai, daarmee kan ze belangrijke jutsu's kopiëren, of informatie van mensen die ze moet uitschakelen.
    Familie: Ze heeft niemand meer, haar familie is door een brand om het leven gekomen en daarom heeft ze een lichte fobie voor vuur.
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.): Shinre Maiden
    Overige: Er is niet zo heel erg veel meer over Miko te vertellen, ze is dol op misdadige jongens die een beetje op haar idool lijken. (beetje op Izuna, eigenlijk een beetje op alle Uchiha's xD) Ze is btw wel heel erg verlegen als ze met jongens praat die zoals d'r idool eruit zien, dan klapt ze dicht, word rood, speelt verlegen met haar haar en weet niet meer wat ze moet zeggen.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 16:16 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oeee, klinkt goed! Ik heb zin om te beginneehhh, ik zit hier te hypperen of zo xD Lekker mee deinsen op ,mn stoel met de muziek xD


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'Ik hoop dat je ouders niet boos worden want ze werden best wel pissig volgens mij om ietswat kenji zei' prevel ik terwijl ik door zijn haar woel.
    ik wil hem nooit meer kwijt. als ik een raar soort gevoel in me buik voel negeer ik het

    syddieeee teenager pregnancy doen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ehh, ik kan het wel doen? Moet toch nog reageren, iets wat me nu pas te binnen schiet :$

    Selena;
    Ik kijk er even moeizaam naar en kijk dan moeizaam naar Kenji.
    'Sorry' mompel ik zacht en begin te drinken.
    Ik voel het meteen mijn keel blussen en drink gulzig en snel.
    Al snel is de fles leeg en is mijn dorst gelest.
    Ik veeg mijn mond af en geef de fles blozend aan mn moeder.

    Selienna;
    ik grijns en kus zacht terug.
    'Thuis knapperd' grijns ik en pak de fles aan.
    'Liefje? Je vader en ik gaan naar huis, als je hetn iet erg vind, we komen morgen weer terug' zeg ik glimlachend en kus haar wang.
    'Als je weer dorst krijgt, moet je ons gewoon bellen, dan brengen we wle weer zo;n fles, dat is voor jou eerst wel genoeg ' zeg ik glimlachend en geef Kenji ook een zachte kus op zijn kruin.
    'Pas goed op haar' zeg ik met een kleine glimlach en spring zonder moeite het raam uit.
    Nu nog maar wachten op Hue.

    Miko;
    Ik loop rustig door de stad en lees mijn boek.
    Ik ontwijk alles en iedereen zonder moeite en grijns even.
    Het heeft zo zijn perverse stukjes, maar hewt is een geweldig boek!
    Ik bots tegen iemand op als ik iemand probeer te ontwijken en val op de grond.
    Ik wrijf over mijn bil en krabbel op. Ik pak mijn boek en kijk op.
    Ik slik even en kijk blozend weg.
    'H-Het spijt me meneer, ik lette niet op' zeg ik zacht en blozend.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    'Vast niet en anders praat ik ze wel om' lach ik.
    Ik streel zacht door haar haren en druk overal kusjes waar ik bij kan.

    Hue;
    Ik knik lichtjes en krijg een kleine grijns als Selienna zegt dat we gaan.
    Ik sta rustig op en geef Selena een kus op haar wang.
    'Tot morgen lieverd en geen gekke dingen doen he Kenji.' zeg ik grijnzend.
    Ik woel lachend door zijn haar, loop naar het raam en spring naar buiten.

    Kenji;
    Ik word knalrood en kijk Hue en Selienna na.
    Een beetje ongemakkelijk kijk ik terug naar Selena en glimlach naar haar.
    'Laten we maar niet op je ouders letten, en vooral niet op je vader,' zeg ik blozend.

    Ik vind het goed hoor Bonnie ;3

    michiko:
    giechelend kijk ik hem aan.
    'Zullen we nog een ronde doen' fluister ik en sluit mijn benen strakker om zijn middel


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    jeeey xD
    ze zijn toch 15?


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    als ik zo niet meer reageer, ben ik eten, eveni n het algemeen :P


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selena;
    Mijn wangen zijn knalrood als mijn ouders weg gaan en ik bijt zacht op mijn lip.
    'Mijn moeder is meestal net zo erg' zucht ik zacht en trek hem zacht op bed.
    'Ik hoop niet dat je het erg vind? Dat ze zo zijn?' vraag ik zacht en bloos.
    Ik gef hem zacht een kus en leun tegen hem aan.
    'Ik hou van je, Kenji-kun.. Maar.. zijn we eigenlijk wel samen?' vraag ik verbaast.

    Selienna;
    Ik pak grinnikend Hue zijn hand en trek hem mee terwijl ik begin te rennen.
    Ik heb zin in hem, en wil hem nu.
    We rennen naar het bosje en ik begin hem teder te zoenen.
    Mijn armen krullen om zijn nek en als ik dit keer over de wortel struikel, vallen we beide op de grond.
    Een luide kreun van pijn ontsnapt mijn mond en ik begin opgewonden te raken van de pijn.
    Jupp, nopg steeds een psychopaat hoor...

    Miko;
    Verbaast luister en kijk ik naar wat er vlak voor mijn neus gebeurt.
    Die knapperd is een dief?
    Ik begin even te grijnzen en schudt mijn hoofd.
    'Sho.. Toch?' vraag ik verlegen en steek mijn hand zacht uit.
    'Mijn naam is...' begin ik en twijfel even.
    'Voorlopig niet belangrijk' zeg ik ten slotte en laat mijn hand langzaam zakken.
    Hij boeit me, hij is interessant, knap, misdadiger, niet zo'n erge lijkt me, anders deed hij dat niet overdag.
    'Wat wil je eigenlijk met die pompoen doen, als ik vragen mag?' vraag ik zacht en super verlegen.
    Hij maakt me verlegener, als dat een woord is dan.. Ik voel dat ik weer dicht begin te klappen en adem even een paar keer rustig in en uit.
    Kom op Miko, niet dicht klappen, hij is blind, dat merk je, anders was hij niet tegen me opgelopen.
    Normaal zou iemand me wel zien, hoewel, ik kwam ook behoorlijk onverwacht... Maar goed, maakt ook niet uit.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik slaak een zacht kreuntje als ze me diep naar binnen trekt en duw mezelf grijnzend overeind.
    'Met alle liefde lekkerding,' grijns ik.
    Ik leun in, kus haar lief op de lippen en stoot in haar.

    Kenji;
    Ik ga rustig zitten en schud mijn hoofd.
    'Het geeft niet, mijn vader is ook wel is zo,' lach ik zacht.
    Ik kijk haar vragend aan, bloos licht en woelt door mijn haren.
    'I-Ik ook van jou.. E-En als je het zou willen, dan kunnen we wel vriendje en vriendinnetje worden?' vraag ik nerveus.

    Hue;
    IK ren grijnzend met haar mee en kus haar vurig.
    Mijn handen begeven zich al gauw onder haar shirtje en kreun zachtjes als we op de grond vallen.
    Ik trek haar shirt uit, druk mijn lippen weer stevig op de hare en kus haar intiem.

    michiko:
    genietend kreun ik tegen zijn lippen aan en kus mee met hem.
    geil druk ik me nog meer tegen hem aan.


    hoe oud zijn ze btw


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste