• NIEUWE TOPIC; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=148903

    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 19:05 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik voel mijn spieren samentrekken en kreun hees haar naam.
    Ik blijf ruig en diep in haar stoten en laat mijn hoofd in mijn nek vallen zodra ik klaar kom.
    Ik kreun hees als ik kom en zakt zachtjes op haar neer.

    Kenji;
    Ik word knalrood als ze de tijdschriften doorleest en pak het snel af.
    'N-Nee hoor' zeg ik blozend en berg ze snel op.
    Ik woel beschaamd door mijn haren heen en kijk haar verlegen aan.
    'W-Wat wil je gaan doen?' vraag ik zachtjes.

    Haru;
    Ik grijns speels en bijt zacht en speels in haar nek, zodat ik niet mijn tanden in haar nek duw.
    Ik hijg en kreun tegen haar hals en blijf op een hoog en hard tempo stoten.

    michiko:
    'I-ik kom zo' kreun ik geil in zijn oor.
    hijgend duw ik hem helemaal in me


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selienna;
    Een luide, hese kreun verlaat mijn lippen en ik lig trillend en hijgend op de grond.
    Mijn lichaam word overspoelt met een heerlijk gevoel en ik kus hem zacht.
    'N-Nog steeds e-even lekker' hijg ik zacht en glimlach verliefd.

    Selena;
    Een ondeugende giechel verlaat mijn lippen als hij ze blozend op bergt en ik grijns.
    'Hmm, es denken' zeg ik onschuldig en leg mijn hoofd tegen zijn schouder als hij zit.
    Ik wil hem uitdagen, alleen ik weet niet of dat wel zo goed is na de operatie.
    Een lichte zucht ontsnapt en ik kijk droog.
    'Iets leuks..!' mompel ik zacht en kus zijn kaak.
    'Iets met jou' zeg ik zacht en kus zijn lippen zacht.
    'Maar wat, dat weet ik niet' zeg ik en val op mijn rug op zijn bed.

    Miko;
    Ik grijns breed als hij eindelijk eerlijk is en glimlach. 'Bedankt, dat je eindelijk eerlijk bent...' zeg ik menend. 'Als ik zo vrij mag zijn; hoeveel weet je over Izuna Uchiha?' vraagt hij na een tijdje. Een grinnik verlaat mijn lippen en ik sla mijn boek weer open. 'Ehmm, ik zelf niet zo veel, maar ik heb een boek van.... 600 blz over de Uchiha's, en tot nu toe zijn er 4 bladzijde totaal aan jou geweid, dus... Als je een keer tijd hebt, kan ik het je voorlezen? Aangezien ik niet denk dat je glazen ogen werken' zeg ik even droog en sta op.
    'Maar aangezien je staat, concludeer ik dat je graag wil gaan' zeg ik zacht, pak zijn hand en leidt hem nar de deur. 'Bedankt dat je me vertrouwd Izuna-san' zeg ik glimlachend en druk een kus op zijn wang. 'Misschien tot een volgende keer?' vraag ik lief. Ik herinner me dat hij zijn pompoen bijna vergeet en haal het snel op. 'Vergeet je avond eten niet' grinnik ik. 'Als je zin hebt, kan ik misschien een keer iets voor je maken? Dan eet je es iets anders, denk ik?' zeg ik luchtig.
    'Ik hoop tot snel' zeg ik met een glimlach en geef hem een boek. 'Dit is een boek met braille, dan kun je het lezen, voelen, hoe je het noemen wil....' zeg ik lief. 'Het is hetzelfde boek waardoor ik achter je identiteit kwam, dus, dan kun je lezen wat er over je... Clan leden bekend is' zeg ik met een kleine glimlach. 'Ik hoop dat je er wat aan hebt, zo niet, mag je het weg gooien, je mag het hebben, ik heb er al 1' zeg ik vriendelijk.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:38 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Miko;
    Ik giechel door zijn blos en glimlach. 'Graag! Ik vind het leuk om voor te lezen, hoe oud of jong ze ook zijn mogen' zeg ik lachend. 'Ehm, ik vind het wel, denk ik' zeg ik bedenkelijk. Ik glimlach zacht en bijt even op mijn lip. 'Niet op mijn gemak voelen, tjah, beschrijf dat es? Bedoel je omdat je een dief bent, of een andere reden?' mompel ik zacht, wetend dat hij dief bedoeld. Ik bedoel juist de andere optie...
    'Maar, wanneer ben ik dan uitgenodigd?' vraag ik na een tijdje. Ik voel me echt op mijn gemak. Voor een diefje is hij best aardig. En ik weet dat het mijn taak is dieven op te pakken, maar dat doe ik niet.. Daar is hij te aardig voor.

    Sorry dat ie kort is, heb ff geen inspi ;x


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik bjit hard op mijn lip om de kreunen te dempen als ik hard en snel stoot en tril licht.
    Ik blijf zo hard mogelijk stoten en hijg zwaar terwijl mijn spieren zich aanspannen.
    'I-Ik ook' kreun ik hees.

    Hue;
    Ik grijns licht en vermoeid en kus haar lippen zacht.
    'D-Dat zal het altijd blijven,' hijg ik uit.

    Kenji;
    Ik ga blozend naast haar zitten en glimlach als ze haar hoofd op mijn schouder legt.
    'Iets leuks ja,' lacht ik.
    Ik kus haar lippen zacht terug en kijk haar aan als ze gaat liggen.
    'Iets leuks met mij? En wat dan precies?' vraag ik nieuwsgierig.

    michiko:
    met een luide kreun kom ik klaar terwijl ik hijgend zijn lippen kus.
    gelijk begin ik mee te bewegen op zijn ritme


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:38 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selienna;
    Ik glimlach zacht en druk kusjes in zijn nek.
    Jeetje, ik heb dit echt heel erg gemist..!

    Selena;
    Ik trek hem zacht op me en geef hem een kus.
    'Douchen? Ik moet even mijn buik schoon maken, en douchen moet ik sowieso...' zeg ik zacht.
    Mijn wangen worden rood en ik kijk even weg. 'Ehmm, als je wil... Kun je erbij staan? Dan douchen we samen?' vraag ik zacht en kijk blozend weg.

    Miko;
    Een glimlach speelt op mijn lippen en ik knik zacht. 'Ik zit meestal elke avond in mn eentje, dus... Ik ben vrij vanavond' grinnik ik zacht.
    Ik kijk onderzoekend naar hem, trek mijn lippen even samen omdat ik me wat bedenk en glimlach zacht. 'Ik volg het Shinobi boekje niet zo hoor, als mijn gevoel zegt dat ik de persoon vertrouwen kan, doe ik dat ook... Ik kan me altijd zonder moeite afweren als de persoon toch slechte bedoelingen heeft, maar ik heb er nooit echt moeite mee gehad' zeg ik grinnikend.
    Ik ben nooit zo kieskeurig geweest met eten, het enige wat ik niet lekker vind, is bijna al het vlees en vis... Oké, misschien ben ik wel kieskeurig.... 'Alles met pompoen is prima hoor, Izuna-san' zeg ik glimlachend. 'Ik hou ook niet van vlees, of vis.. Alleen van gehakt en nog iets..' mompel ik droog.
    Ik knik zacht en glimlach. 'Is goed, ik hoop dat je er zelf ook wijzer uit word? Omdat je me zei dat je geen contact meer met je clan hebt, mag ik dan zo vrij zijn om te weten waarom?' vraag ik zacht. 'Als het te diep gaat, hoef je het niet te zeggen, echt niet..' zeg ik zacht en kijk verbaast wanneer hij zacht een naam uitspreekt. 'Wat zei je?' vraag ik verbaast. 'Verstond ik nou Madara? Of wat anders?' vraag ik hem.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haru;
    Met een harde en diepe stoot kom ik in haar klaar.
    Ik kreun luid van genot en zak op haar neer met mijn hoofd op haar borsten.
    Ik hijg zwaar en zweet door de inspanning.

    Kenji;
    Ik bloos lichtjes en woel beschaamd door mijn haren.
    'Als je dat graag wilt dan vind ik het ook niet erg. Dan gaan we samen' zeg ik met een glimlachje en pak haar hand zacht vast.
    Ik druk een kus op haar wang en streel haar wang dan zacht.
    'Douchen dan maar?' Vraag ik.

    Hue;
    Ik slaak zachte genotskreunen als Selienna mijn nek kust en streel haar lichaam.
    Ik draai ons gemakkelijk om, streel met mijn handen over haar rug naar haar billen en knijp er speels in.
    'Ik heb wel zin in nog een ronde' zeg ik breed grijnzend en bijt zacht in haar oorlel.

    michiko:"
    hijgend kijk ik hem aan en kus zacht zijn kruin.
    'Zullen we lekker in bad gaan. ik denk dat jij dat ook wel kan gebruiken' giechel ik terwijl ik zijn haar door de war leg
    ik kan echt niet genoeg van dit krijgen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Sorry, niet meer aan de topic gedacht :$ Ik heb nu oko niet zo heel erg veen inspi om te reageren, mar ik vond het knullig om niets te schrijven... ;x

    Miko;
    Ik lach zacht en haal mijn schouders op. 'Misschien, het is wel handig...' zeg ik glimlachend.
    'Vooral als het om knappe, leuke jongens gaat', mompel ik bijna niet hoorbaar.
    Ik luister aandachtig en glimlach zacht. Hij is echt.. Anders... Ik heb wel es een Uchiha ontmoet, en volgens mij zijn broer ook wel eens.
    Ik glimlach zacht en knik. 'Aangenaam' zeg ik glimlachend en geef hem een hand. Een lichte buiging doe ik ook nog en ga dan voor hem zitten.
    'Heel handig, die barrière, echt heel handig' zeg ik glimlachend. 'Er zit alleen 1 zwak puntje in..' zeg ik en pak zijn hand.
    Ik trek hem zacht mee naar de plek die het zwakste is, aan de zuidkant, dicht bij de grond.
    'Hier moet je mee oppassen, als ik had gewild, was ik vanaf hier binnen gekomen, als ik je clone niet was gevolgd' zeg ik even serieus.
    Ik glimlach en loop met hem terug naar zijn hut/huisje. 'Kom je ook een keer bij mij eten dan? Als bedankje voor je pompoenstoofpot?' zeg ik zacht lachend.
    Ik vind het wel zo eerlijk, zo ben ik, voort wat hoort wat... Of niet dan?

    Selienna;
    Ik grijns zacht en bijt in zijn nek.
    'Niet hier, ergens waar meer kans is om gesnapt te worden..!' zeg ik ondeugend.

    Selena;
    Ik glimlach zacht en knik.
    'Waar is de badkamer?' vraag ik zacht.
    De gedachten straks naakt bij Kenji in een klein hokje te staan, doet men wangen rood kleuren.
    Ach, ik wil het, dolgraag..!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik kijk haar breed grijnzend aan en glij uit haar.
    'Aan de rand van de stad? Of misschien vlakbij het Kazekage gebouw?' vraag ik met een grijns als ik haar omhoog trek en haar in mijn armen houd.

    Kenji;
    'Volg mij maar,' zeg ik met een glimlach.
    Ik hou haar hand vast en loop rustig naar de badkamer, als we binnen zijn draai ik de deur op slot voor het geval iemand binnenkomt en laat dan haar hand los.
    Ik pak handdoeken uit de kast en leg ze neer.
    Ik bijt even op mijn lip. Nu moet ik me nog uitkleden.
    Dit gaat denk ik heel ongemakkelijk worden.

    Haru;
    Ik knik licht naar haar en druk een kus op haar mond.
    'Dat kan ik zeker wel even gebruiken,' zeg ik met een lachje.