• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Morgen een voldoende halen op economie gaat niet lukken...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het moet echt stoppen, ik voel me zo beroerd...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eindelijk heb ik m'n frustraties geuit


    26 - 02 - '16

    CURLYMONSTER schreef:
    Zucht. En dan zie je dingen van een vriendin in dit topic staan wat je totaal niet blij maakt...

    Sorry schat.. ;(


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Barnabas schreef:
    Neeeeeeeeeeee, ik val toch niet opnieuw voor een jongen? Mijn vader gaat me echt vermoorden als ik met een buitenlander thuiskom! :C

    *allochtoon haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik mag niet ziek worden, echt niet!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Antwoord gewoon!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I really love you <3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waar o waar zou 'ABN geschreven' voor staan? Everybody seems to know. $:


    You are beautiful, you are love.

    Warpaint schreef:
    Waar o waar zou 'ABN geschreven' voor staan? Everybody seems to know. $:

    Het is tegenwoordig AN, "Algemeen Nederlands". Vroeger was het "Algemeen Beschaafd Nederlands" Het staat er gewoon voor dat je correct Nederlandse spelling en grammatica gebruikt in je verhalen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Neeeeeeeeeeee, ik val toch niet opnieuw voor een jongen? Mijn vader gaat me echt vermoorden als ik met een buitenlander thuiskom! :C

    Hey dat mag niet! Je moet op z'n minst een arier trouwen! Voor mij is de hoop toch al verkeken, maar jij hebt nog kans! Hou het ras intact! @.@


    No growth of the heart is ever a waste

    Oromis schreef:
    (...)
    Het is tegenwoordig AN, "Algemeen Nederlands". Vroeger was het "Algemeen Beschaafd Nederlands" Het staat er gewoon voor dat je correct Nederlandse spelling en grammatica gebruikt in je verhalen.

    Thanks. (:


    You are beautiful, you are love.

    Sytze schreef:
    (...)
    Hey dat mag niet! Je moet op z'n minst een arier trouwen! Voor mij is de hoop toch al verkeken, maar jij hebt nog kans! Hou het ras intact! @.@

    Mag het ook een donkerharige Ariër zijn? :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Mag het ook een donkerharige Ariër zijn? :Y)

    Vooruit dan maar, zolang 't maar geen Mischlinge zijn, stikt er al van in de wereld. Krijg je van die halve Europeanen/halve Aziaten. Asbakras, heb je geen zak aan :o
    Met een beetje mazzel komen er blonde kindjes uit, een stuk of vijf om je moederlijke plicht te vervullen :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb echt last van een plotselinge opruimdrang, om daarna mijn kamer weer totaal overhoop te kunnen halen.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking