• Camp Agora


    Camp Agora lijkt op het eerste zicht misschien een gewoon kamp van een een doodnormale jeugdbeweging, maar er is iets speciaals aan. Iedere deelnemer is stuk voor stuk een probleemjongere. Het uitschot van de straat. Ieder heeft zijn eigen verhaal en zijn eigen verleden.
    De jongeren waren veroordeeld door de jeugdrechter om als alternatieve straf naar het kamp te gaan. Zo niet zouden ze in een jeugdgevangenis terecht komen. De 2 maanden van de zomervakantie hadden ze om te veranderen, om te tonen dat ze de tweede kans waard waren.
    Wat zal er gebeuren? Ontstaan er koppeltjes? Rivalen? Wie zal zicht opwerpen als leider van de groep en wie wordt eerder een volger? En wat is er zo vreemd aan dat kamp?


    We beginnen op 1 juli, wanneer alle jongeren in de bungalow aankomen.


    Jelina Acery Farelley - SorrowPayne
    Felicia Kiara Mancini - Depay
    Kherington "Keri"Alexandra Debu - 5TYLE5
    Chiara Jackson - Clonmel
    Destiny Savannah Rose Montoya - Malino
    Selena Sophia Delia McHasson - Aimeka

    Daniel Colton - ChaoticTania
    Jamie Davis - GreyTardis
    Kyle Logan - 5TYLE5
    Robert 'Reb' Collins - Huaso
    Damian Anderson - lottttx
    Brandon Jason Jefferson - Depay


    Begeleiders:
    Roza Garcia - Huaso
    Daniël (Dan) Clark - GreyTardis
    Mark Glock - LogitG27


    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Damian Anderson.
    glimlachend antwoorde ze 'Gaat wel. Met jou?' ik knikte vriendelijk 'Ja het gaat zo z'n gangetje.' ik keek naar haar lege bord waar nog geen brood kruimeltje op lag. 'Je hebt nog niet gegeten?' het was eerder een constatering dan een vraag. 'Geen honger?' van het bord kijk ik haar vragend aan. Ik had zo'n honger gehad toen ik hier aankwam, en had eigenlijk nog steeds wel honger; maar dat had ik altijd dus dat was niet nieuws. Ik wist heel goed waar ik mee bezig was nu en kon mezelf wel voor m'n kop slaan, aan de andere kant het was toch niets mis mee om met een meisje te praten en haar een beetje op haar gemak te laten voelen?


    someone out there feels better because you exist

    Aimeka schreef:
    Selena
    Ik glimlach zacht en kijk hem verontschuldigend aan.
    'Het spijt me van net, ze hadden jou niet moeten pakken..' zeg ik zachtjes en wend mijn blik af.
    Ik speel met mijn vingers en kijk hem dan weer aan.
    'Maar.... Vat het alsjeblieft niet verkeerd op, je bent de enige die normaal tegen mij doet... Maar.....' begin ik zachtjes en wend mijn blik weer af.
    'Doe je het alleen maar.... Omdat ik... Een verandering ben ondergaan?' vraag ik heel erg zachtjes en blijf naar de bladeren staren.


    Jamie
    Ik keek haar raar aan. Wat bedoelde ze, een verandering? "Ik weet niet wat je bedoelt, maar je moet geen sorry zeggen. Het is niet jouw schuld dat een paar jerks even stoom moesten afblazen." zei ik. Ze keek nog steeds naar de grond. "En ik ging weg omdat ik ze anders van hier tot Tokio zou hebben geschopt." zei ik met een klein glimlachje.

    {ik ga straks stoppen en naar bed, ik moet morgen al om 4:15 opstaan :/ }


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Selena
    Ik kijk eindelijk op en moet ook een beetje glimlachen door zijn glimlach.
    'Dank je' zeg ik weer zacht. 'Je weet echt hoe je me in elk geval iets beter doet voelen' zeg ik net zo zacht.
    Ik twijfel maar geef hem een zachte knuffel.
    Ik laat hem los en voel mijn wangen heel iets gloeien.
    'En misschien, heel misschien, zal ik het je nog wel vertellen, maar... Zoals je me ziet, ben ik niet echt, niet helemaal... Er zit nog een heel verleden achter..... En misschien kom je dat alles wel te weten' zucht ik zacht.

    (is goed ;o hoezo zo vroeg 0.0)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 20:18 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Felicia Kiara Mancini
    'Ja het gaat zo z'n gangetje.' zegt hij. 'Je hebt nog niet gegeten? Geen honger?' vroeg hij toen hij van mijn lege bord naar mij keek.
    Ik schudde langzaam mijn hoofd.
    'Ik wil gewoon naar huis.' zei ik zachtjes en ik verborg mijn gezicht in mijn handen. Ik voelde me hier niet op mijn gemak. Ik maakte niet zo snel vrienden, en hier al helemaal niet. Die mensen die hier zaten hadden allerlei zware misdaden gepleegd, en ik had iemand in elkaar geslagen. Ik had me net nog groot proberen te houden op de kamer tegenover Reb, maar ik stond echt op instorten, en dat voelde ik aan mezelf.
    'Sorry.' zei ik toen ik met betraande ogen en een neppe glimlach opkeek. 'Hoe heet je?' vroeg ik maar om de aandacht een beetje van mij af te leiden.

    Brandon Jason Jefferson
    'Een kusje zou niet verkeerd zijn.' zei ik op een toon waarvan ze wel zou moeten weten dat het een grapje was.
    Nou ja, een grapje? Ik wist het niet zeker, vooral door die ogen van haar.
    Ik wist nog steeds niet wat er met haar ogen was, maar die deden rare dingen met me.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Destiny

    Ik lach, en kijk hem weer aan.
    'Kom hier dan' zeg ik, en maak een gebaar met mijn hand.
    'Want ik lig nu wel lekker' grijns ik..


    El Diablo.

    Damian Anderson.
    'Ik wil gewoon naar huis.' zei ze kleintjes en verborg haar gezicht in haar handen. Het meisje, waar ik nog niet eens de naam van wist, leek alsof ze elk moment kon instorten. 'Sorry' zei ze toen opeens en keek op. Haar mond glimlachte maar haar ogen zeiden iets heel anders. 'Hoe heet je?' vroeg ze verder. 'Ik heet Damian, en jij bent?' vroeg ik en glimlachte haar bemoedig toe. Ik keek nog eens naar haar ogen en ze stonden erg verdrietig 'Gaat het wel?' vroeg ik met een fluweel zachte stem.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 20:29 ]


    someone out there feels better because you exist

    Felicia Kiara Mancini
    'Ik heet Damian, en jij bent?' vroeg hij en hij glimlachte weer naar me. Ik zag hoe hij me weer in mijn ogen aankeek en dat ik mijn verdriet niet kon verbergen. 'Gaat het wel?' vroeg hij zachtjes en ik knikte. Mijn gedachten zeiden allemaal dat ik mijn hoofd moest schudden, en nu wel een keer moest toegeven aan mijn verdriet en mijn gevoelens. Maar toch was er een heel klein en zacht stemmetje die in mijn hoofd zei dat ik moest knikken, en gewoon moest zeggen dat het goed ging. En misschien was dat ook wel het beste, ik kende hem niet eens, waarom zou hij zich interesseren in mijn fouten.
    'Ik ben Felicia.' antwoordde ik nog op zijn vraag. 'Dus Damian, waarom zit jij hier?' vroeg ik er achteraan.

    Brandon Jason Jefferson
    'Bluf.' zei ik toen ik opstond en naar haar bed liep.
    Ze zou het toch niet doen, ze had nu alleen een grote mond om stoer te doen. Ik ging naast haar op haar bed zitten en kijk haar vragend aan.
    'Nou? Ik ben er.' zei ik grijnzend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Aimeka schreef:
    Selena
    Ik kijk eindelijk op en moet ook een beetje glimlachen door zijn glimlach.
    'Dank je' zeg ik weer zacht. 'Je weet echt hoe je me in elk geval iets beter doet voelen' zeg ik net zo zacht.
    Ik twijfel maar geef hem een zachte knuffel.
    Ik laat hem los en voel mijn wangen heel iets gloeien.
    'En misschien, heel misschien, zal ik het je nog wel vertellen, maar... Zoals je me ziet, ben ik niet echt, niet helemaal... Er zit nog een heel verleden achter..... En misschien kom je dat alles wel te weten' zucht ik zacht.

    (is goed ;o hoezo zo vroeg 0.0)


    {Haha, ik heb een trainingsstage in Engeland :P}

    Jamie
    Nog verast van de plotse knuffel die ze me gaf kijk ik Selena aan. "Zoals je me ziet ben ik niet echt, niet helemaal.." zegt ze, ik kan haar alleen maar aankijken. "Er zit nog een heel verleden achter... En misschien kom je dat alles wel te weten.." Met een serieus gezicht kijk ik haar aan, en ik weet even niet wat ik moet zeggen. De stilte duurt voort terwijl we elkaar alleen maar aankijken. Opeens maakt mijn maag een protesterend geluid en trek ik een wenkbrauw omhoog. "Ik zou hier nog wel even willen zitten," zei ik lachend, "maar meneer hier protesteert."

    {nou ik ga, tot maandag waarschijnlijk ;) Ik kom zondg pas 22:00 thuis}


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Destiny

    Ik grinnik even, 'echt niet' mompel ik.
    Als hij zit ga ik grijnzend recht zitten en kijk hem aan.
    'Wat jij wil' zeg ik, en druk een kusje op zijn lippen. 'Noem je dat bluf?'


    El Diablo.

    Selena
    Zodra zijn maag knort weet ik mijn blik af te wenden.
    Mijn wangen worden heel erg rood en ik knik zacht.
    'Is goed' zeg ik verlegen en sta op.
    Ik glimlach een beetje naar hem, maar ontwijk zijn ogen.
    Ze zijn een beetje hypnotiserend.....

    (omg, ik wil ook 0.0 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier daar!!!!! :3 Wss tot maandag ja :P)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Damian Anderson.
    'Gaat het wel?' had ik haar gevraagd en ze knikte. Toch zat het me niet lekker maar ze wou het er gewoon niet over hebben, en dat snap ik wel; ze kent niemand hier en waarom zou je deze mensen gaan vertrouwen. Ik boog me even kort naar haar toe en zei zachtjes 'Stel dat je toch iets kwijt wilt, mijn deur staat altijd open voor jou.' Daarna ging ik weer recht op zitten en knipoogde even snel naar haar 'Nou Felicia, dat is een hele mooie naam.'
    ik vroeg me af of ik het wel moest waarom ik hier zat, misschien zou het haar afschrikken. Niet lang had ik er voor om er over na te kunnen denken en had m'n antwoord snel gevonden. 'Waar voor ik hier zit? Dat doet er niet echt toe, ik heb fouten gemaakt, en ik wil graag veranderen.' dat klonk zelfs in mijn eigen oren echt heel stom want ik wou helemaal niet veranderen, ik had toch geld nodig om te leven? Om snel over te schakelen naar een ander onderwerp vroeg ik express ook niet naar wat zij had gedaan. 'Weet jij wanneer we iets gaan doen?' vroeg ik en leunde nonchalant achterover.


    someone out there feels better because you exist

    Felicia Kiara Mancini
    'Dankjewel.' zei ik zachtjes terug, over het compliment, en zijn steun voor als er iets was. Ik was het niet echt gewend om complimentjes te krijgen, of om steun te hebben van iemand anders dan mijn zogenaamde vriendinnen.
    'Waar voor ik hier zit? Dat doet er niet echt toe, ik heb fouten gemaakt, en ik wil graag veranderen.' zei hij en ik knikte kort. Ja, ik knikte, ik geloofde er alleen helemaal niks van. Als hij wilde veranderen, dan had hij niet voor dit mislukte en saaie kamp gekozen.
    'Weet jij wanneer we iets gaan doen?' vroeg hij en hij leunde nonchalant achterover.
    Ik schudde mijn hoofd. 'Ik hoorde iets over een dropping, maar ik weet niet wanneer.' zei ik toen ik een slok nam van mijn glas water.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze drukte snel een kusje op mijn lippen. 'Noem je dat bluf?' vroeg ze en ik knikte uitbundig.
    'Dat was een kinderkusje.' zei ik plagend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Destiny

    Ik lach even, en kijk hem diep in zijn ogen aan.
    'Hmm, wat jij wilt' zeg ik, en druk mijn lippen op die van hem...


    El Diablo.

    Damian Anderson.
    'Ik weet het ook niet, maar ik heb wel zin om iets te gaan doen. Ik zit pas een paar uur in dit huis en ik verveel me nou al.' ik trommelde met mijn vingers op het tafelblad. En schonk wat te drinken voor mezelf in, om mezelf een houding te geven begon ik over koetjes en kalfjes te praten, gewoon allemaal grote onzin maar ik moest toch wat. 'Dus heb je toch wel een beetje zin in deze twee maanden? ondanks alles?' weer die glimlach.


    someone out there feels better because you exist

    Felicia Kiara Mancini
    'Dus je hebt toch wel een beetje zin in deze twee maanden? Ondanks alles?' vroeg hij met weer dezelfde glimlach. Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. 'Nee, ik zit liever gewoon thuis hoor. Ik vind dit gedoe echt helemaal niks.' zei ik en weer hield ik mezelf groter dan ik eigenlijk was.
    Ik nam weer een slok water om de tranen weg te krijgen, ik wilde hier niet tegenover iemand die ik niet kende instorten.
    'En jij? Heb jij er wel zin in?' vroeg ik.

    Brandon Jason Jefferson
    'Hmm, wat jij wilt.' zei ze en nadat ze me diep in mijn ogen aan had gekeken drukte ze haar lippen weer op de mijne.
    Ik schrok een beetje van haar spontane actie, ik had echt verwacht dat ze dat niet zou doen en dat ze alleen een grote mond had.
    Ik kuste haar terug en verplaatste mijn hand naar haar onderrug.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.