• Camp Agora


    Camp Agora lijkt op het eerste zicht misschien een gewoon kamp van een een doodnormale jeugdbeweging, maar er is iets speciaals aan. Iedere deelnemer is stuk voor stuk een probleemjongere. Het uitschot van de straat. Ieder heeft zijn eigen verhaal en zijn eigen verleden.
    De jongeren waren veroordeeld door de jeugdrechter om als alternatieve straf naar het kamp te gaan. Zo niet zouden ze in een jeugdgevangenis terecht komen. De 2 maanden van de zomervakantie hadden ze om te veranderen, om te tonen dat ze de tweede kans waard waren.
    Wat zal er gebeuren? Ontstaan er koppeltjes? Rivalen? Wie zal zicht opwerpen als leider van de groep en wie wordt eerder een volger? En wat is er zo vreemd aan dat kamp?


    We beginnen op 1 juli, wanneer alle jongeren in de bungalow aankomen.


    Jelina Acery Farelley - SorrowPayne
    Felicia Kiara Mancini - Depay
    Kherington "Keri"Alexandra Debu - 5TYLE5
    Chiara Jackson - Clonmel
    Destiny Savannah Rose Montoya - Malino
    Selena Sophia Delia McHasson - Aimeka

    Daniel Colton - ChaoticTania
    Jamie Davis - GreyTardis
    Kyle Logan - 5TYLE5
    Robert 'Reb' Collins - Huaso
    Damian Anderson - lottttx
    Brandon Jason Jefferson - Depay


    Begeleiders:
    Roza Garcia - Huaso
    Daniël (Dan) Clark - GreyTardis
    Mark Glock - LogitG27


    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {kan ik de opdracht beginnen uitleggen?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Selena
    Ik krijg een verbaasde trek over mijn gezicht als hij zegt dat hij last heeft van woedeaanvallen.
    Een zachte lach verlaat mijn lippen en ik kijk hem aan.
    'Woedeaanvallen? Jamie, ik ben heel eerlijk als ik zeg dat niemand dat ooit van een verlegen, stille jongen zou verwachten.....' zeg ik verbaast.
    Ik schudt even mijn hoofd en veeg mijn blonde haren weer op hun plek.
    'Dat zou ik dus niet gedacht hebben, echt niet' zeg ik zachtjes en kijk hem toch vriendelijk aan.

    (Van mijn part wel :3)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:41 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    [Volgens mij wel , alleen Destiny en Brandon zitten op hun kamer xd ]


    El Diablo.

    {dat ze zich naar beneden haasten seg xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ze zijn aan het omkleden XD Je kan ze natuurlijk niet droppen met hakken en niuwe jordans :o ]


    El Diablo.

    {nja, daar zouden ze nog tijd voor gekregen hebben, aangezien niemand weet dat ze dropping gaan doen, maar ok xD
    dan wacht ik nog even :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    (ow, en Selena gaat zich zo ook snel omkleden in makkelijke kleren :P Als t kan)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    {ze krijgen tijd!!!
    ff geduld, ze weten normaal gezien niet eens dat ze gedropt gaan worden xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik vind het best :P Ik weet alleen niet precies waar Jamie nu aan het praten is, door dat gedoe net xD}
    Jamie
    Met een zachte blik in haar ogen keek ze me aan. ''Ik ben ook wel stil..'' zei ik, ''Alleen als mensen verkeerde dingen zeggen sla ik door.'' Ik besluit haar meteen het hele verhaal te vertellen. ''En zo heb ik dus mensen in elkaar geslagen, vaak, en toen moest ik hier heen..'' Voorzichtig keek ik naar haar blik.


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    [Nee, maar Destiny is awesome en weet alles :o ]


    El Diablo.

    Malino schreef:
    [Nee, maar Destiny is awesome en weet alles :o ]


    {haha xD}

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:49 ]


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    (Weet ik, maar daarna even snel omkleden, als ze het weten :P)

    Selena
    Ik knik zacht als hij eerlijk tegen me is en leg, na een lichte twijfeling, mijn hand zacht op die van hem.
    'Dat is heftig... Maar.... Je komt er wel overheen... Daarvoor ben je toch ook hier?' vraag ik met een glimlach en trek mijn hand weer zacht terug.
    'En ik... Ik ben hier door mijn ouders.... Doordat ze erachter kwamen door ik weet niet wie, dat ik dingen deed die niet mochten..' zeg ik met een diepe zucht en voel meteen mijn hart bevriezen als ik aan ze denk.
    Waarschijnlijk is dat ook wel te zien aan mijn uitdrukking, want voor mijn gevoel kijk ik niet meer zo heel vrolijk.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Jamie
    Ik keek haar aan met deels medelijden en deels verbazing. Selena zag eruit als zo'n zacht lief meisje. Ik kon me niet voorstellen dat zij iets slechts had gedaan. Ze keek een beetje verdrietig naar de grond, en ik voelde een raar gevoel in mijn borst. Ze moest niet verdrietig zijn, dat mócht niet. Zonder er over na te denken sloeg ik mijn armen om haar heen.


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik wisselde snel mijn Jordans voor een paar oude afgetrapte Nikes en wisselde mijn snapback in voor een beanie. Ik trok het ding snel over mijn hoofd en keek in de spiegel of het er een beetje uitzag.
    'Nou, ben jij ook klaar?' vroeg ik aan Destiny zonder te kijken. Wie weet stond ze wel om te kleden en dat zou best wel een genant moment zijn.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    |Was is even naar Game Of Thrones aan het kijken en veranderd hier heel mijn conversatie. :/ What the heck? |


    kindness is never a burden.