• Camp Agora


    Camp Agora lijkt op het eerste zicht misschien een gewoon kamp van een een doodnormale jeugdbeweging, maar er is iets speciaals aan. Iedere deelnemer is stuk voor stuk een probleemjongere. Het uitschot van de straat. Ieder heeft zijn eigen verhaal en zijn eigen verleden.
    De jongeren waren veroordeeld door de jeugdrechter om als alternatieve straf naar het kamp te gaan. Zo niet zouden ze in een jeugdgevangenis terecht komen. De 2 maanden van de zomervakantie hadden ze om te veranderen, om te tonen dat ze de tweede kans waard waren.
    Wat zal er gebeuren? Ontstaan er koppeltjes? Rivalen? Wie zal zicht opwerpen als leider van de groep en wie wordt eerder een volger? En wat is er zo vreemd aan dat kamp?


    We beginnen op 1 juli, wanneer alle jongeren in de bungalow aankomen.


    Jelina Acery Farelley - SorrowPayne
    Felicia Kiara Mancini - Depay
    Kherington "Keri"Alexandra Debu - 5TYLE5
    Chiara Jackson - Clonmel
    Destiny Savannah Rose Montoya - Malino
    Selena Sophia Delia McHasson - Aimeka

    Daniel Colton - ChaoticTania
    Jamie Davis - GreyTardis
    Kyle Logan - 5TYLE5
    Robert 'Reb' Collins - Huaso
    Damian Anderson - lottttx
    Brandon Jason Jefferson - Depay


    Begeleiders:
    Roza Garcia - Huaso
    Daniël (Dan) Clark - GreyTardis
    Mark Glock - LogitG27


    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aimeka schreef:
    Selena
    Als ik hem niet kan vinden in het huis, loop ik naar buiten en roep zijn naam nog een keer.
    Een geïrriteerde grom rolt over mijn lippen en ik geef het zoeken op.
    Ik ga op de trap van de veranda zitten en sluit zuchtend mijn ogen.
    Hoe kan die zo snel spoorloos raken?!


    Dan Clark
    Met een hongerig gevoel in mijn maag loop ik naar de ingang van het gebouw, als ik opeens een meisje zie zitten. "Is er iets?" vraag ik met een wat monotone stem.


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Selena
    'Ow..Hey Dan.... Ik zoek Jamie omdat... Er net iets gebeurt is waardoor ik me schuldig voel...' zeg ik zuchtend.
    'Weet jij heel toevallig waar ik hem kan vinden? In deze blokhut is ie niet...' zeg ik zacht.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Aimeka schreef:
    Selena
    'Ow..Hey Dan.... Ik zoek Jamie omdat... Er net iets gebeurt is waardoor ik me schuldig voel...' zeg ik zuchtend.
    'Weet jij heel toevallig waar ik hem kan vinden? In deze blokhut is ie niet...' zeg ik zacht.


    Dan Clark
    "Hmm.." Hij was niet in de blokhut, waar zou hij heen kunnen? Voor zover ik wist was dit hele terein hermetisch afgesloten. "Misschien is hij het bos ingegaan." opperde ik.


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Selena
    Ow ja! Het bos! Ach, niet aan gedacht. Ik glimlach naar Dan en sta op.
    'dank je... Ik zie je straks denk ik wel' zeg ik zacht en loop richting het bos.
    Eens zien of ik hem daar kan vinden..


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Dan Clark
    Het meisje loopt het bos in. "Niet te lang wegblijven hè!" roep ik, maar ik weet niet of ze me gehoord heeft. Op mijn gemak loop ik naar binnen om iets te eten.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:40 ]


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Selena
    Ik grinnik als ik hem nog hoor roepen dat ik niet te lang moet wegblijven en ga verder met zoeken.
    Als ik na een tijdje iemand zie zitten, loop ik naar hem toe.
    Ik herken Jamie en zucht opgelucht.
    'Jamie!' zeg ik zacht en ga naast hem zitten.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Brandon Jason Jefferson
    'Dessss! Ik wil iets doen.' zeg ik zielig als ik met mijn hoofd op haar schouder begin te leunen.
    Ik verveelde me echt, op een trap zitten was nou niet echt mijn lievelings bezigheid.
    Niet dat die dropping veel beter zou zijn, maar wel beter dan hier zitten vervelen, of wachten op die über-blije begeleidster.
    'Ik ga weer naar de kamer.' zuchtte ik toen ik opstond en de trap op begon te lopen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jamie
    Ik schrik op uit mijn gedachten als ik voetstappen hoor. Het is Selena. "Jamie!" zegt ze als ze naast me plaats neemt. "Selena.. Waarom ben je me gevolgd?" Met een vragende blik kijk ik haar aan.


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Damian Anderson.
    Ik had het wel een beetje gehad, ik was al drie keer door het huis heen er weer gelopen en ik had het nu wel een beetje gezien. Die activiteit mocht wel eens snel beginnen. Ik sjokte naar buiten en bleef op de veranda stil staan. Ik snoof even de lucht op en sloot even m'n ogen. Ik vond het altijd fijn om buiten te zijn, dat maakte me rustig.

    (iemand voor damian?)


    someone out there feels better because you exist

    [Stuur Damian maar naar Felicia in de eetzaal :)]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Selena
    Ik glimlach zacht en kijk hem verontschuldigend aan.
    'Het spijt me van net, ze hadden jou niet moeten pakken..' zeg ik zachtjes en wend mijn blik af.
    Ik speel met mijn vingers en kijk hem dan weer aan.
    'Maar.... Vat het alsjeblieft niet verkeerd op, je bent de enige die normaal tegen mij doet... Maar.....' begin ik zachtjes en wend mijn blik weer af.
    'Doe je het alleen maar.... Omdat ik... Een verandering ben ondergaan?' vraag ik heel erg zachtjes en blijf naar de bladeren staren.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Destiny

    Ik lach en loop hem achterna naar de kamer.
    'Ik heb nooit gezegd dat dit kamp geweldig ging worden' mompel ik, en plof op mijn bed.
    Ik rek me uit en ga liggen. 'Het enige wat ik hier tot nu toe heb gezien is dat er een eetzaal en een bos is' mompel ik..


    El Diablo.

    (doe ik!)

    Damian Anderson.
    Na even buiten te hebben gestaan besloot ik toch weer naar de eetzaal te gaan, misschien zouden ze zo gaan vertellen wat er nou precies van ons verwacht werd de komende twee maanden. Op mijn gemak liep ik rustig de keuken weer in en plofte op een lege stoel naast een meisje neer. Vanuit mijn ooghoek bekeek ik haar even en ik vroeg me af waarvoor zij hier eigenlijk zat, want ze zag er niet uit of ze heel opstandig en/of vervelend was. Na een paar minuten te zwijgen besloot ik haar vriendelijk te begroeten. 'Hey, alles goed?' vroeg ik met een perfecte glimlach.


    someone out there feels better because you exist

    Felicia Kiara Mancini
    Ik zat nog steeds in de eetzaal voor me uit te staren. Ik had geen honger, geen zin om te eten, en ik wilde gewoon naar huis. Ik hoorde hoe iemand de keuken in liep en naast me kwam zitten. Ik had geen zin om naast me te kijken, niemand toonde interesse in een ander, dus deed ik dat ook niet. Het bleef ook een paar minuten stil en ik wilde hem bijna vragen waarom hij uitgerekend naast mij kwam zitten.
    'Hey, alles goed?' vroeg hij ineens en hij glimlachte zijn perfecte witte tanden bloot.
    'Gaat wel. Met jou?' vroeg ik toen ik terug glimlachte. Hij toonde net interesse in mij, dus zou ik dat nu ook in hem doen.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik ga net als Destiny op mijn bed liggen en rek me uit.
    'Ik heb wel meer gezien hoor.' zei ik grijnzend. 'Dat ik een prachtige kamergenoot heb bijvoorbeeld.'
    Ja, soms kon ik wel een slijmbal zijn, en ik sprak gewoon graag de waarheid.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Destiny

    'Hmm´ zeg ik, en grijns even. Ik draai mijn hoofd naar hem toe en kijk hem aan.
    ´Okee, wat moet je van me?' grap ik, ik zei het ook op een toontje zodat hij wist dat het een grap was.
    Ik lach even en steek een sigaret op..


    El Diablo.