• Camp Agora


    Camp Agora lijkt op het eerste zicht misschien een gewoon kamp van een een doodnormale jeugdbeweging, maar er is iets speciaals aan. Iedere deelnemer is stuk voor stuk een probleemjongere. Het uitschot van de straat. Ieder heeft zijn eigen verhaal en zijn eigen verleden.
    De jongeren waren veroordeeld door de jeugdrechter om als alternatieve straf naar het kamp te gaan. Zo niet zouden ze in een jeugdgevangenis terecht komen. De 2 maanden van de zomervakantie hadden ze om te veranderen, om te tonen dat ze de tweede kans waard waren.
    Wat zal er gebeuren? Ontstaan er koppeltjes? Rivalen? Wie zal zicht opwerpen als leider van de groep en wie wordt eerder een volger? En wat is er zo vreemd aan dat kamp?


    We beginnen op 1 juli, wanneer alle jongeren in de bungalow aankomen.


    Jelina Acery Farelley - SorrowPayne
    Felicia Kiara Mancini - Depay
    Kherington "Keri"Alexandra Debu - 5TYLE5
    Chiara Jackson - Clonmel
    Destiny Savannah Rose Montoya - Malino
    Selena Sophia Delia McHasson - Aimeka

    Daniel Colton - ChaoticTania
    Jamie Davis - GreyTardis
    Kyle Logan - 5TYLE5
    Robert 'Reb' Collins - Huaso
    Damian Anderson - lottttx
    Brandon Jason Jefferson - Depay


    Begeleiders:
    Roza Garcia - Huaso
    Daniël (Dan) Clark - GreyTardis
    Mark Glock - LogitG27


    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Selena
    Ik schrok op als ik armen om me heen voelde, kleurde weer rood en legde mijn armen zachtjes om zijn middel heen.
    'Dank je... Alweer' zeg ik zacht en sluit even mijn ogen terwijl ik van dit soort aandacht geniet.
    Dit voelt fijn, dit is prettig. Op de een of andere manier voelt dit vertrouwd, alsof ik hem al jaaaaaaren ken....


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Destiny

    Ik trok nog snel mijn jasje recht en draai me om. 'Jep!" zeg ik.
    Ik vis een elastiekje van mijn nachtkastje en zet mijn haar in een hoge, strakke staart.
    'Let's go' glimlach ik..


    El Diablo.

    Jamie
    Ik schrok van mijn eigen actie, maar Selena had haar armen al om mijn middel gelegd. ''Dank je... Alweer,'' fluisterde ze, en ik begon weer te blozen. Ik liet haar los, maar bleef haar hand vasthouden. Een beetje verlegen krabde ik met mijn vrije hand weer over mijn achterhoofd. ''Eh, zullen we naar binnen gaan?''


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Selena
    Ik heb nu ook blosjes op mijn wangen en knik zacht.
    Ik sta op, even vergeten dat hij mijn hand vast heeft en word automatisch terug getrokken omdat zijn arm niet echt mee ging.
    Ik kom op zijn schoot terecht, kleur nog roder en sta geschrokken op.
    'S-Sorry' zeg ik blozend en kijk hem beschaamd aan.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Brandon Jason Jefferson
    Ik knikte goedkeurend toen ik Destiny's nieuwe outfit zag en hoe ze haar haren in een hoge staart had gezet.
    Volgens mij kon je haar een vuilniszak aantrekken en zag ze er nog mooi uit. Ik grinnikte even om de gedachte en focuste me weer op haar.
    'Let's go.' zei ze glimlachend en ik liep achter haar aan de kamer uit en de trap af naar beneden. Daar zag ik mevrouw boobjob hand in hand met een jongen staan en ik grinnikte even toen ik Destiny aan tikte.
    'Zou hij nou alleen op haar tieten vallen of ook op de rest?' fluisterde ik zachtjes in haar oor.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jamie
    Ze probeerde op te staan, maar omdat ik haar vast had viel ze op mijn schoot. Knalrood bood ze haar excuses aan. ''Geeft niet,'' zei ik, nu ook met een rood hoofd. ''Je bent schattig als je bloost.'' Zacht kwamen de woorden uit mijn mond, fluisterend bijna.


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Destiny

    Ik haal mijn schouders op, 'Geen idee, laten we het vragen' grijns ik.
    Ik loop naar ze toe, en grijns breed.
    'Hé gast, vind je haar echt leuk of alleen haar fake airbags' grijns ik..


    El Diablo.

    Selena
    Ik glimlach zachtjes en laat zijn hand langzaam los.
    Mijn ogen sla ik beschaamd neer en durf hem eigenlijk niet meer aan te kijken.
    'Kom je?' vraag ik zachtjes en kijk hem een beetje aan tussen mijn wimpers door.
    Ik kijk fel naar de irritante kleutertjes van toen straks en sis zacht.
    'Wat hebben jullie hier toch tegen?! Ik doe jullie niets aan, laat me gewoon met rust, jeetje minnaa' grom ik geïrriteerd.
    Mijn verlegen ik is ruim opzij gestapt voor mijn boze ik, niet dat ik veel kan uithalen, ik ben geen moordenaar of martelaar...


    (Moet slapen, tot morgen, ben pas om 5 uur vrij, heb musical, tot vanavond dussxxxxx)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 21:15 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Jamie
    Gestoord keek ik op. Een jongen en een meisje keken me allebei grijnzend aan. De woede begon weer op te borrelen. Zonder iets terug te zeggen liet ik Selena's hand los en liep ik weg. No way dat ik hier door het lint zou gaan.


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Destiny

    Ik grijns breed en kijk haar aan.
    'Mensen die wat aan hun uiterlijk laten doen zijn gewoon onzekere tutjes, die hopeloos op zoek zijn naar een vriendje.' zeg ik.
    'Alleen lukt het niet, want newsflash. Jongens vallen niet meer op fake' zeg ik...


    El Diablo.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik lachte hardop toen ik hoorde wat Destiny allemaal zei. Gelijk had ze, want jongens vielen inderdaad niet meer op fake, en fake was ze wel.
    Ik ging beschermend voor Destiny staan en duwde haar zachtjes achteruit tegen de muur aan.
    'Je maakt dat arme meisje wel een beetje bang.' zeg ik als ik licht naar voren leun en haar grijnzend aankijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    {Ik ga. tot morgen!(K)}


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Destiny

    Ik lach even, en kijk naar Brandon.
    'Kom mee, ze is het niet waard' mompel ik, en trek hem mee naar binnen. 'Doei miss airbag!' roep ik nog.
    'Dus... Wat gaan we nu doen?' zeg ik, en plof op de trap..


    El Diablo.

    Brandon Jason Jefferson
    'Geen idee cutie.' zei ik glimlachend toen ik naast haar op de trap ging zitten.
    Ik wist dat we waarschijnlijk bij de rest van het huis niet zo'n goede indruk hadden gemaakt, maar ik was hier ook niet om vrienden te maken eigenlijk.
    'Miss airbag.' zei ik mompelend. 'Hoe kom je erop.' vroeg ik meer in het algemeen dan aan Destiny.
    'Ach, haar zou ik niet eens willen, al had ze het graag.' zuchtte ik. 'Ik heb liever een meisje met zelfrespect en klasse, zoals jij.' gaf ik toe en ik beet even op mijn lip.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Destiny

    Ik haal mijn schouders weer op, 'kwam in me op' antwoord ik op de Miss Airbag vraag.
    Ik kijk hem grijnzend aan en voel dat mijn haar op mijn linkerschouder rust.
    'Hmm' zei ik, en kijk hem in zijn ogen aan. 'Wat ben je toch weer een schatje hé?' grijns ik..


    El Diablo.