• Camp Agora


    Camp Agora lijkt op het eerste zicht misschien een gewoon kamp van een een doodnormale jeugdbeweging, maar er is iets speciaals aan. Iedere deelnemer is stuk voor stuk een probleemjongere. Het uitschot van de straat. Ieder heeft zijn eigen verhaal en zijn eigen verleden.
    De jongeren waren veroordeeld door de jeugdrechter om als alternatieve straf naar het kamp te gaan. Zo niet zouden ze in een jeugdgevangenis terecht komen. De 2 maanden van de zomervakantie hadden ze om te veranderen, om te tonen dat ze de tweede kans waard waren.
    Wat zal er gebeuren? Ontstaan er koppeltjes? Rivalen? Wie zal zicht opwerpen als leider van de groep en wie wordt eerder een volger? En wat is er zo vreemd aan dat kamp?


    We beginnen op 1 juli, wanneer alle jongeren in de bungalow aankomen.


    Jelina Acery Farelley - SorrowPayne
    Felicia Kiara Mancini - Depay
    Kherington "Keri"Alexandra Debu - 5TYLE5
    Chiara Jackson - Clonmel
    Destiny Savannah Rose Montoya - Malino
    Selena Sophia Delia McHasson - Aimeka

    Daniel Colton - ChaoticTania
    Jamie Davis - GreyTardis
    Kyle Logan - 5TYLE5
    Robert 'Reb' Collins - Huaso
    Damian Anderson - lottttx
    Brandon Jason Jefferson - Depay


    Begeleiders:
    Roza Garcia - Huaso
    Daniël (Dan) Clark - GreyTardis
    Mark Glock - LogitG27


    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Selena Sophia Delia McHasson
    Ik bijt op mijn lip en zucht diep. 'Wat zou jij dan doen als je met 16 nog begin cup b hebt? Ik ben er nu redelijk tevreden over, hoewel het groter is dan ik eerst wilde....' zeg ik bars en bot. Normaal reageer ik niet zo gemeen, maar als er gemeen over mij gepraat word, reageer ik redelijk bot en bars...
    Ik bekijk het meisje en de jongen en zucht wat zachter. 'waar zitten jullie voor in dit kamp?' zeg ik zuchtend en probeer tenminste een klein beetje vriendelijk te doen in dit oord.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Destiny

    'Wat ik gedaan zou hebben? Geduld hebben, en als ik niet meer kreeg boeide het me niet, ze accepteren me maar zoals ik ben' grijns ik, en lach kort.
    'Niet dat ik dat probleem ooit heb gehad' zeg ik.
    Ik kijk het meisje even aan, 'Overval en moord' zeg ik..


    El Diablo.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik krijg spontaan de slappe lach van Destiny's opmerking en het andere meisje haar reactie daar op. Jeetje, je gaat toch niet meteen de eerste dag al toegeven dat je je borsten hebt laten vergroten. Sowieso, had ze geld teveel ofzo?
    'Teveel. Maar ik ben gepakt voor overval met zware mishandeling.' zeg ik alsof het niks is.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 16:30 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Selena Sophia Delia McHasson
    Ik haal zacht mijn schouders op. 'Ben nog nooit geaccepteerd geworden, ik ben zoals ik ben, als ik ontevreden ben, verander ik het, als het mogelijk is' zeg ik droog.
    Ik knik zacht als ze antwoord geeft en denk eventjes na. Ik kijk ze droog aan en zucht zacht.
    'Ziet ernaar uit dat ik dit alleen doorsta' zeg ik zacht en kijk rond.
    Dit is echt zo anders

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 16:33 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Destiny

    'dat noem ik niet jezelf zijn, dat noem ik een barbie wannabe' mompel ik.
    Ik draai me rug naar het meisje toe, en kijk naar Brandon.
    'En zo, doe ik dat' lach ik..


    El Diablo.

    Selena Sophia Delia McHasson
    Ik rol mijn ogen en pak mijn mobiel. Het is niet zo spectaculair, maar, buiten de ene aanpassing aan mijn lichaam, wil ik gewoon een normaal, geaccepteerd meisje zijn, niet met de duurste en beste dingen.
    Dat mijn kleren nou een maal van dure merken komen, wil niet zeggen dat ik ze met plezier draag.
    Ik hoop maar dat de andere een beetje aardig zijn, anders ga ik zo voor de cel hoor, ik twijfel er niet over.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Brandon Jason Jefferson
    Ik lach terug naar haar.
    'Je hebt wel gelijk hoor, als ik iets haat dan is het neppe meisjes. Ben gewoon tevreden met jezelf en schep niet zo op met je geld.' zei ik hard genoeg voor het meisje tegenover ons om het te horen.
    'En zo doe ik dat.' zei ik grijnzend tegen Destiny.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Destiny

    Ik grinnik, en geef hem een high five.
    'Weetje, je bent een van de weinige mensen die ik echt mag. En dat zegt veel want ik ken je pas een paar uur' lach ik.
    Ik draai een van mijn lokken om mijn vinger en grijns..


    El Diablo.

    Selena Sophia Delia McHasson
    'Als je me niet mag vanwege mijn uiterlijk, hoef je er niet omheen te draaien stelletje hersenloze idioten' sis ik boos en sta op
    'Als ík iets haat, zijn het wel pesters.... Jullie zijn niets beters, misschien hadden die mensen geen reden om mishandeld en vermoord te worden......' zeg ik boos en loop de keuken uit.
    Wat een kleuters zeg..!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Destiny

    Ik rol met mijn ogen, 'whatever bitch' mompel ik.
    Ik kijk naar Brandon en zucht. 'Dus...' mompel ik, en lach even..


    El Diablo.

    Dan Clark
    Ik stond buiten mijn sigaretje te roken toen Selena opeens naar buiten kwam stormen. "Heb je de anderen ontmoet?" vroeg ik voorzichtig.


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Selena Sophia Delia McHasson
    'En of ik ze ontmoet heb, als de rest net zo zielig is, pak ik mijn spullen en ga ik met alle liefde naar de cel' zeg ik boos.
    Leuk aankomen zeg, de enige die een beetje aardig tegen me is, is Dan, maar die is alleen maar een soort baas, heb ik wat aan.
    'Is er hier een plek waar ik heen kan om even rustig te worden? Ik mis de alcohol gewoon' zucht ik zacht.
    'En sorry voor mijn toon, jij verdiend dat niet nadat je nog redelijk normaal tegen me deed' zeg ik verontschuldigend.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Dan Clark
    "Dat is niet erg. Je kan naar je kamer gaan, of een ommetje gaan maken ofzo. Ik denk niet dat het verstandig is om meteen naar de drank te grijpen." zei ik terwijl ik haar gerust stelde. Ik kreeg een steek in mijn hart toen ik dit meisje zo voor me zag, klaar om haar verdriet weg te drinken. Het deed me zoveel denken aan mezelf, maar nog wel het meest aan Joanna..


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Reb
    Ik duwde mijn zonnebril nog even goed op mijn neus, terwijl ik aan tafel ging zitten. Ik nam niets en wachtte geduldig tot er iets zou gebeuren. Mijn ogen gleden vanachter de verdonkerde glazen over de mensen aan tafel.

    Rose
    Ik klapte blij in mijn handen en ging op de keukenkast zitten, zodat iedereen me zou kunnen zien. Ik was namelijk niet van de grootste.
    "Heeft iedereen gedaan met eten?" vroeg ik glimlachend en luid genoeg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Selena Sophia Delia McHasson
    Ik knik zacht en kijk hem met een zwakke glimlach aan. 'Waar heb je mijn spullen eigenlijk neer gezet?' vraag ik zachtjes.
    'En als je het niet erg vind, sla ik deze maaltijd over' zeg ik nog zachter en voel een beetje een misselijk gevoel opkomen.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin