• Camp Agora


    Camp Agora lijkt op het eerste zicht misschien een gewoon kamp van een een doodnormale jeugdbeweging, maar er is iets speciaals aan. Iedere deelnemer is stuk voor stuk een probleemjongere. Het uitschot van de straat. Ieder heeft zijn eigen verhaal en zijn eigen verleden.
    De jongeren waren veroordeeld door de jeugdrechter om als alternatieve straf naar het kamp te gaan. Zo niet zouden ze in een jeugdgevangenis terecht komen. De 2 maanden van de zomervakantie hadden ze om te veranderen, om te tonen dat ze de tweede kans waard waren.
    Wat zal er gebeuren? Ontstaan er koppeltjes? Rivalen? Wie zal zicht opwerpen als leider van de groep en wie wordt eerder een volger? En wat is er zo vreemd aan dat kamp?


    We beginnen op 1 juli, wanneer alle jongeren in de bungalow aankomen.


    Jelina Acery Farelley - SorrowPayne
    Felicia Kiara Mancini - Depay
    Kherington "Keri"Alexandra Debu - 5TYLE5
    Chiara Jackson - Clonmel
    Destiny Savannah Rose Montoya - Malino
    Selena Sophia Delia McHasson - Aimeka

    Daniel Colton - ChaoticTania
    Jamie Davis - GreyTardis
    Kyle Logan - 5TYLE5
    Robert 'Reb' Collins - Huaso
    Damian Anderson - lottttx
    Brandon Jason Jefferson - Depay


    Begeleiders:
    Roza Garcia - Huaso
    Daniël (Dan) Clark - GreyTardis
    Mark Glock - LogitG27


    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dan Clark
    Met een zachte plof viel mijn uitgerookte peuk op de grond en ik plette hem met mijn voet. Ik stond al een tijdje buiten, en besloot maar eens naar binnen te gaan. De keuken was al voller dan eerst, en ik pakte een plak ontbijtkoek. Met een plof zakte ik neer in een stoel naast een druk kletsend meisje.


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    (Wowowowoooww, wacht heel eventjes, tegen wie praat Selena nou? Jamie is aardig en neemt haar hand aan, Kyle negeert haar zo goed als......... Helluupp xD Ik weet nou niet tegen wie ik moet praten :x)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Aimeka schreef:
    (Wowowowoooww, wacht heel eventjes, tegen wie praat Selena nou? Jamie is aardig en neemt haar hand aan, Kyle negeert haar zo goed als......... Helluupp xD Ik weet nou niet tegen wie ik moet praten :x)


    {ik snap het ook niet meer..:X}


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Damian Anderson.
    'Ik weet niet man, beetje lol maken.' grijnsde ik en er twinkelde pretlichtjes in mijn lichtbruine ogen. Ik had wel zin in een beetje actie. De afgelopen tijd, van arrestatie tot nu, waren dood geweest, en nu had ik te kans om zogenaamd m'n leven te beteren; dan mocht ik toch wel een beetje plezier maken. Niet dat ik dat serieus zou doen, dacht ik er nog achteraan. Mijn hele leven had ik in armoede geleefd en door de loverboy te spelen had ik van het goede leven kunnen proeven, dachten die mensen nou echt dat ik zou veranderen? Maar ik liet niemand merken en was hard bezig om een goede jongen te worden.


    someone out there feels better because you exist

    Depay schreef:
    Brandon Jason Jefferson
    'Een dropping? Dat meen je niet. Ik ben 19, geen 9.' zuchtte ik toen ze zei dat we een dropping gingen doen.
    'In elk geval, het scoort 0 op de Destiny-fun-meter.' grijnsde ze en ze lachtte even. Ik lachtte terug.
    'Wat scoort wel hoog op de beroemde Destiny-fun-meter dan?' vroeg ik.


    Destiny

    Ik haal mijn schouders op, en denk even na.
    'Me zus irriteren, dingen slopen die niet van mij zijn, jij' som ik mompelend op.
    Ik lach even en kijk hem aan..


    El Diablo.

    GreyTardis schreef:
    (...)

    {ik snap het ook niet meer..:X}


    (Ik vind allebei wel leuk om tegen te praten, Jamie lijkt me heel erg leuk om te doen omdat ie zo verlegen is ;D Maar ehm, heb je een soort partner?? Waar je naast zit dan?)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Aimeka schreef:
    (...)

    (Ik vind allebei wel leuk om tegen te praten, Jamie lijkt me heel erg leuk om te doen omdat ie zo verlegen is ;D Maar ehm, heb je een soort partner?? Waar je naast zit dan?)


    {Wat voor partner? newbie hehe Maar ik ben alleen (A)}

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:05 ]


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    GreyTardis schreef:
    (...)

    {Wat voor partner? newbie hehe}


    (Maakt niet uit :P Ik zou denken dat als je naast iemand zit, dat je die als partner moet beschouwen, dat je een beetje vrienden moet maken vanwege die dropping...?)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Aimeka schreef:
    (...)

    (Maakt niet uit :P Ik zou denken dat als je naast iemand zit, dat je die als partner moet beschouwen, dat je een beetje vrienden moet maken vanwege die dropping...?)


    {dat is wel slim :3 en ja hoor ik wil wel partners worden heh:Y)}


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    GreyTardis schreef:
    (...)

    {dat is wel slim :3 en ja hoor ik wil wel partners worden heh:Y)}


    (Is goed ^^ En Kyle dan eigenlijk? ;o)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    lottttx schreef:
    Damian Anderson.
    'Ik weet niet man, beetje lol maken.' grijnsde ik en er twinkelde pretlichtjes in mijn lichtbruine ogen. Ik had wel zin in een beetje actie. De afgelopen tijd, van arrestatie tot nu, waren dood geweest, en nu had ik te kans om zogenaamd m'n leven te beteren; dan mocht ik toch wel een beetje plezier maken. Niet dat ik dat serieus zou doen, dacht ik er nog achteraan. Mijn hele leven had ik in armoede geleefd en door de loverboy te spelen had ik van het goede leven kunnen proeven, dachten die mensen nou echt dat ik zou veranderen? Maar ik liet niemand merken en was hard bezig om een goede jongen te worden.

    Reb
    Ik glimlachte even kleintjes. Het was maar een kleine glimlach, maar het was de eerste sinds de dood van Raïssa.
    "Hmm ja, dat moeten we vast eens doen, maar niet nu. Die kleine op de kast daar zit bijna te stuiteren van ongeduld tot we eindelijk gedaan hebben met eten en ze kan beginnen." zei ik.
    Ik zag er misschien niet oplettend uit, maar ik had alles gezien...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    Rose
    Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en glimlachte even.
    "Ja, het is nogal stilletjes enerzijds en best luidruchtig anderzijds, maar het komt wel goed. Ik weet zeker dat de groepsfeer nog wel zal veranderen." antwoordde ik zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aimeka schreef:
    (...)

    (Is goed ^^ En Kyle dan eigenlijk? ;o)


    {Ik weet niet...:S Maar was Jamie niet al aan het praten? toen met die rock muziek enzo ;) btw, volgens mij gaan we een beetje off topic :P}


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    GreyTardis schreef:
    (...)

    {Ik weet niet...:S Maar was Jamie niet al aan het praten? toen met die rock muziek enzo ;) btw, volgens mij gaan we een beetje off topic :P}


    (Ach maakt niet uit, als 5TYLE5 het er niet mee eens is, merken we het wel, goed? ;p)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Malino schreef:
    (...)

    Destiny

    Ik haal mijn schouders op, en denk even na.
    'Me zus irriteren, dingen slopen die niet van mij zijn, jij' som ik mompelend op.
    Ik lach even en kijk hem aan..


    Brandon Jason Jefferson
    'Me zus irriteren, dingen slopen die niet van mij zijn, jij.' zei ze mompelend. Ze lachte even en keek me toen weer aan.
    Ik lachte kort toen ik haar in haar buik prikte. 'Slijmbal.' zei ik plagend en ik sloeg mijn ogen weer neer.
    Die ogen van Destiny leken me op een of andere manier te hypnotiseren en dat beviel me nog niet zo.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.