• Camp Agora


    Camp Agora lijkt op het eerste zicht misschien een gewoon kamp van een een doodnormale jeugdbeweging, maar er is iets speciaals aan. Iedere deelnemer is stuk voor stuk een probleemjongere. Het uitschot van de straat. Ieder heeft zijn eigen verhaal en zijn eigen verleden.
    De jongeren waren veroordeeld door de jeugdrechter om als alternatieve straf naar het kamp te gaan. Zo niet zouden ze in een jeugdgevangenis terecht komen. De 2 maanden van de zomervakantie hadden ze om te veranderen, om te tonen dat ze de tweede kans waard waren.
    Wat zal er gebeuren? Ontstaan er koppeltjes? Rivalen? Wie zal zicht opwerpen als leider van de groep en wie wordt eerder een volger? En wat is er zo vreemd aan dat kamp?


    We beginnen op 1 juli, wanneer alle jongeren in de bungalow aankomen.


    Jelina Acery Farelley - SorrowPayne
    Felicia Kiara Mancini - Depay
    Kherington "Keri"Alexandra Debu - 5TYLE5
    Chiara Jackson - Clonmel
    Destiny Savannah Rose Montoya - Malino
    Selena Sophia Delia McHasson - Aimeka

    Daniel Colton - ChaoticTania
    Jamie Davis - GreyTardis
    Kyle Logan - 5TYLE5
    Robert 'Reb' Collins - Huaso
    Damian Anderson - lottttx
    Brandon Jason Jefferson - Depay


    Begeleiders:
    Roza Garcia - Huaso
    Daniël (Dan) Clark - GreyTardis
    Mark Glock - LogitG27


    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Damian Andersons.
    Na een tijdje door het huis rondgedwaald te hebben vind ik eindelijk de keuken, er klinkt gerommel en het geluid van bestek. het klonk zo vertrouwd. even blijf ik stilstaan en haal diep adem, en stap dan zelfverzekerd binnen, ik laat mijn blik even over de mensen aan de tafel gaan en loop dan naar een lege stoel naast een jongen met een zonnebril op. wat ik opzich best vreemd vind aangezien we binnen zitten en de zon hier niet eens schijnt. ik begin een boterham te smeren want ik barst van de honger. Nadat ik mijn boterham in drie happen weg heb gewerkt en met een slok melk het hele zooitje weg heb gespoeld draai ik me richting de jongen. 'Hey man, ik ben Damian.' stel ik me vriendelijk voor. Ik kon het toch niet maken om helemaal niets te zeggen?

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:00 ]


    someone out there feels better because you exist

    Reb
    "Reb." stelde ik me kort voor. Ik zat nog steeds achterover geleund in de stoel en keek naar Damian.
    Ik kuchte even kort en besloot uiteindelijk nog iets te zeggen.
    "Dus... waarom zit jij hier?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kherington "Keri" Alexandra Debu
    Keri glimlachte,"Leuke naam." zei ze en knikte toen uitbundig wanneer Jamie vroeg of ze mee naar binnen ging. "Ik heb zo'n honger!" Ze volgde Jamie naar binnen en zette haar tassen neer naast een andere koffer en liep toen achter Jamie naar de tafel. Ze kwebbelde er vrolijk op los over van alles en nog wat maar betwijfelde het of Jamie wel überhaupt luisterde aangezien hij naar muziek luisterde.

    |Iemand voor Keri of Kyle? |

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:11 ]


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    Kherington "Keri" Alexandra Debu
    Keri glimlachte,"Leuke naam." zei ze en knikte toen uitbundig wanneer Jamie vroeg of ze mee naar binnen ging. "Ik heb zo'n honger!" Ze volgde Jamie naar binnen en zette haar tassen neer naast een andere koffer en liep toen achter Jamie naar de tafel. Ze kwebbelde er vrolijk op los over van alles en nog wat maar betwijfelde het of Jamie wel überhaupt luisterde aangezien hij naar muziek luisterde.

    |Iemand voor Keri of Kyle? |


    (Selena kan wel? Voor Kyle????)(
    (P.s. ik weet nog steeds niet wie in kamer 1 slaapt xD)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Damian Anderson.
    Reb was een man van weinig woorden, concludeerde ik al snel, maar dat wou niet zeggen dat hij niet oke zou zijn. 'Dus... waarom zit jij hier?' vroeg hij. Ik lachte even kort, iets zei me dat ik deze jongen wel kon vertrouwen. 'Ik ben in het wereldje van loverboys terecht gekomen.' vertelde ik hem rustig maar toch zacht genoeg zodat hij het alleen kon horen. Ik keek even naar mijn handen die op mijn boven benen rusten. Toen keek ik weer op en tuurde door zijn donkere zonnebril. 'En jij? Waarvoor zit jij hier?'


    someone out there feels better because you exist

    Aimeka schreef:
    (...)

    (Selena kan wel? Voor Kyle????)(
    (P.s. ik weet nog steeds niet wie in kamer 1 slaapt xD)


    |Is goed. Erm... waar is Selena? Kyle zit in een hoek van de kamer naar zijn muziek te luisteren. ^-^
    Ik trouwend ook niet. :D |


    kindness is never a burden.

    |Femke, zou je in de beginpost een link naar het rollentopic kunnen zetten, alsjeblieft? Vind ik gemakkelijker en ik maak er echt gebruik van. (: |


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    (...)

    |Is goed. Erm... waar is Selena? Kyle zit in een hoek van de kamer naar zijn muziek te luisteren. ^-^
    Ik trouwend ook niet. :D |


    (Selena is nu nog buiten, die komt er dan zo aan, ze was buiten aan het mopperen op Brandon en Destiny xD)



    Selena Sophia Delia McHasson
    Ik loop zuchtend naar binnen en weer de keuken in.
    Ik negeer die 2 van net en kijk verbaast naar de jongen en het meisje bij het aanrecht.
    Ik haal mijn schouders op en kijk rond naar een plaats.
    Alleen achterin is nog een plek vrij, naast een jongen.
    Wiehoe...... Ik loop zuchtend naar achter en ga zitten naast hem.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Aimeka schreef:
    (...)

    (Selena is nu nog buiten, die komt er dan zo aan, ze was buiten aan het mopperen op Brandon en Destiny xD)



    Selena Sophia Delia McHasson
    Ik loop zuchtend naar binnen en weer de keuken in.
    Ik negeer die 2 van net en kijk verbaast naar de jongen en het meisje bij het aanrecht.
    Ik haal mijn schouders op en kijk rond naar een plaats.
    Alleen achterin is nog een plek vrij, naast een jongen.
    Wiehoe...... Ik loop zuchtend naar achter en ga zitten naast hem.


    |Okay. Heb je even de tijd? Ik moet nog wat schrijven. (: |


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    (...)

    |Okay. Heb je even de tijd? Ik moet nog wat schrijven. (: |


    (Altijd :))


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    lottttx schreef:
    Damian Anderson.
    Reb was een man van weinig woorden, concludeerde ik al snel, maar dat wou niet zeggen dat hij niet oke zou zijn. 'Dus... waarom zit jij hier?' vroeg hij. Ik lachte even kort, iets zei me dat ik deze jongen wel kon vertrouwen. 'Ik ben in het wereldje van loverboys terecht gekomen.' vertelde ik hem rustig maar toch zacht genoeg zodat hij het alleen kon horen. Ik keek even naar mijn handen die op mijn boven benen rusten. Toen keek ik weer op en tuurde door zijn donkere zonnebril. 'En jij? Waarvoor zit jij hier?'

    Reb
    "Stelen. En... verkrachting." Nee, ik had haar niet echt verkracht. Godverdomme, ik was nog maagd!
    Maar die bitch had gewoon fucking hard staan liegen en ik kon gewoon niet anders dan haar gelijk geven. Niet dat het wat verschil maakte...
    Raïssa was er nu toch niet meer...
    Ik zuchtte even zachtjes en haalde toen mijn schouders op.
    Ik wist niet goed meer wat te zeggen. Ik was echt niet goed met mensen en zeker niet met woorden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Malino schreef:
    Destiny

    'Ik heb gehoord een of andere vage dropping' mompel ik.
    'In elk geval, het scoort 0 op de Destiny-fun-meter' grijns ik, lach kort...


    El Diablo.

    {ben er weer ;)}

    Aimeka schreef:
    (...)

    (Selena kan wel? Voor Kyle????)(
    (P.s. ik weet nog steeds niet wie in kamer 1 slaapt xD)


    {Daar slaapt Jamie}

    {Iemand voor Dan of Jamie?}


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Damian Anderson.
    ik knikte even. Het leek me beter om er niet te vaak over te beginnen, misschien lag het gevoelig. Ik begon nog een boterham te smeren, zo wat had ik honger. 'Sorry dat ik het vraag..' begon ik 'maar waarom draag je eigenlijk een zonnebril, binnen?' ik was echt benieuwd geworden en ik probeerde echt m'n best te doen zodat ik misschien sneller weg mocht ofzo, twee maanden gingen me veelste lang duren.


    someone out there feels better because you exist

    Kyle Logan
    Kyle kek ongeïnteresseerd op toen een meisje naast hem gin zitten en richtte zich toen weer op zijn mp3-speler waar keiharde dubstep uit knalde. Misschien gaf hij het meisje het 'fuck-the-whole-world' gevoel maar dit hele kamp scheelde hem dan ook geen bal.


    kindness is never a burden.