• ^^ Goed we spelen wel even open kaart met jullie want er gaan nu allemaal geruchten de ronde enzo. En dat moeten we niet hebben.

    As some of you know is Eef een mod. Helaas heeft zij haar wachtwoord doorgestuurt naar Ivy en Siham. Dit is verboden natuurlijk en het bleek dat deze de ook misbruik hadden gemaakt van de nieuwe mogelijkheden enzo.
    Eef's account is nu offline en we wachten op Rutgers terugkeer.

    Zeer waarschijnlijk zal dit inderdaad grote gevolgen hebben, want strafbladen rondsturen enzo is zeker verboden. En het jezelf uitgeven voor iemand anders al helemaal.
    Zeker is nog niets, dus ook niet dat ze verbannen worden ofzo. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat de kans groot is?
    Goed, dat is het verhaal, ik wil hier verder geen topics meer over zien.

    OMG Mijn BUNNYVRIENDINNETJE OMG jullie zijn hard als jullie hen verbannen dan zie je mij hier neit meer terug Halo Eff is mijn bunnyvriendin en Ivy is like mijn alles waar ik hier om geef en siham is like mijn Bffe zonder hen is het geen Q. meer!!!!

    Chill out?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Chill out?

    Inderdaad :')


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Inderdaad :')

    Haha, ik ben rustig kalm en stil.. Maar toch word ik zo hard geband, eigenlijk wil ik iemand slaan..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    OMG Mijn BUNNYVRIENDINNETJE OMG jullie zijn hard als jullie hen verbannen dan zie je mij hier neit meer terug Halo Eff is mijn bunnyvriendin en Ivy is like mijn alles waar ik hier om geef en siham is like mijn Bffe zonder hen is het geen Q. meer!!!!


    wtf Like alsof hun álles zijn op Q-.-

    heb niks tegen hun,
    Ma dit klinkt wel heel erg dom
    K wet niet of je het door hebt
    En als ze vebannen worden, Nou dhan ga jij tog ook?-.-
    Zo Ook weer opgelost


    I solemny swear i am up to no good

    (...)
    Haha, ik ben rustig kalm en stil.. Maar toch word ik zo hard geband, eigenlijk wil ik iemand slaan..

    Het is niet zeker. Het ligt aan Rutger wat er gaat gebeuren. =)


    I recycle my thoughts.

    Het suckt en dit is Like wtf zo verkeerd!!!


    *He's the one.

    (...)
    Het is niet zeker. Het ligt aan Rutger wat er gaat gebeuren. =)

    Alsof hij mij zou sparen like, geen enkele kans, ik heb al 3 bans en 6 waarschuwingen dus ik ben zo goed als zeker dood.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    IVY nee anders ik ook weg gaan!!! oke mss neit x'D dn ga ik gwn dood!


    *He's the one.

    Ok het gaat toch over Eef, Ivy, En Shiham?
    En waarom dan Charissa?

    [/sowry '.']


    Take My Hand Take A Breath ...

    srri dat ik het zeg hoor want ik lieft jullie maar jullie hebben het gwn zelf verknalt ! dan moet je maar niet zitten klooien op iemand anders' pro.


    when words fail, music speaks.

    Ah ok ik snap !
    Charissa heel goed overeen kom met die girls :P


    Take My Hand Take A Breath ...

    srri dat ik het zeg hoor want ik lieft jullie maar jullie hebben het gwn zelf verknalt ! dan moet je maar niet zitten klooien op iemand anders' pro.

    Like alsof ik doe aan seks met bejaarden zo erg maken jullie het nu?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    srri dat ik het zeg hoor want ik lieft jullie maar jullie hebben het gwn zelf verknalt ! dan moet je maar niet zitten klooien op iemand anders' pro.

    Het is hard, maar zo is het in feite wel!


    i need you like a heart needs a beat.

    Bo please halo deze site is liek dikke shit geworden, met vn die KUTmods!!!!


    *He's the one.

    (...)
    Like alsof ik doe aan seks met bejaarden zo erg maken jullie het nu?!

    Like, tis gwn misbruik maken van iemand anders' profiel en onder iemand anders' naam iemand uitschelden en weet ik veel wat >,< en dan ook nog op een mod's profiel, das zwaar verlult..


    when words fail, music speaks.