• ^^ Goed we spelen wel even open kaart met jullie want er gaan nu allemaal geruchten de ronde enzo. En dat moeten we niet hebben.

    As some of you know is Eef een mod. Helaas heeft zij haar wachtwoord doorgestuurt naar Ivy en Siham. Dit is verboden natuurlijk en het bleek dat deze de ook misbruik hadden gemaakt van de nieuwe mogelijkheden enzo.
    Eef's account is nu offline en we wachten op Rutgers terugkeer.

    Zeer waarschijnlijk zal dit inderdaad grote gevolgen hebben, want strafbladen rondsturen enzo is zeker verboden. En het jezelf uitgeven voor iemand anders al helemaal.
    Zeker is nog niets, dus ook niet dat ze verbannen worden ofzo. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat de kans groot is?
    Goed, dat is het verhaal, ik wil hier verder geen topics meer over zien.

    En nu maar hopen dat Charissa zich rustig houd....:|


    Ik vrees van niet..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Siham, ik hou heel veel van je schat. Je bent een heel lief meisje enz... Maar wat Bomm zegt vind ik wel terecht, op een account van een mod gaan terwijl je er zelf geen bent doe je niet.


    Idd!

    [/durfde dit zelf niet te zeggen :X]

    Nou dan kan zij ook weg. ^^

    Eef, nee toch... ik dacht dat zij wle tegen een stootje kon..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nou dan kan zij ook weg. ^^

    Worden het dan weer verkiezingen?? :'D

    *hint*

    Evelien had al eerder aangegeven dat ze wilde stoppen, maar Rutger ging net te vroeg weg. En mensen, het spijt me heel erg, maar hier kan niet veel meer aan gedaan worden. Het is dat ik jullie mag enzeu, dus misschien kan de straf inderdaad verminderd worden. Maar wij als mods kunnen niet zien of mensen de waarheid spreken of niet. Ivy kan zeggen dat ze niets heeft bekeken, maar dat kunnen wij niet controleren. De enige die dat kan, is Rutger, en die is weg. (Boy, wat zal hij ons haten als hij terugkomt, vette crisis hier. =')) Maar, wat ik nu dus wil vragen, mensen, alsjeblieft, maak hier geen ruzie om! Dat is niet nodig, gebeurd is gebeurd, er kan niets meer aan veranderd worden. Het enige wat we nog kunnen doen, is afwachten.


    En dit is een heel goed voorbeeld om het volgende weer onder de aandacht te brengen;
    Geef. Je. Wachtwoord. Niet. Weg. Aan niemand niet.

    En dan bedoel ik echt, serieus, NIEMAND!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    (...)

    Ik vrees van niet..

    Hmm,.. Zolang ze zich niet uit gaat spacen..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Worden het dan weer verkiezingen?? :'D

    *hint*


    Eef is nog niet weg en Merel begint al! x'D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Eef, nee toch... ik dacht dat zij wle tegen een stootje kon..


    Je kan er ook niet veel aan doen hea.

    (...)
    Worden het dan weer verkiezingen?? :'D

    *hint*


    ik vind dat eef te ver is gegaan, maar dit is een kutreactie..
    een beetje respect kan wel.. -.-'

    Eef heeft haar account verwijderd.

    niet =)
    de mods hebben dr account op non-actief gestelt tot rutger terug is ;)

    (...)

    Eef is nog niet weg en Merel begint al! x'D


    x'D

    (...)
    niet =)
    de mods hebben dr account op non-actief gestelt tot rutger terug is ;)


    Oww!

    Bomm..? Misschien een heel dom vraagje, en misschien is ie al gestelt.. maar kunnen ze dan ook een andere acount aan maken of zo?

    xox.<3


    Hey love.

    En als er dan een straf moet komen he, kan die dan niet tijdelijk ofso worden? Bevoorbeeld een ban van een paar weken? (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...