• ^^ Goed we spelen wel even open kaart met jullie want er gaan nu allemaal geruchten de ronde enzo. En dat moeten we niet hebben.

    As some of you know is Eef een mod. Helaas heeft zij haar wachtwoord doorgestuurt naar Ivy en Siham. Dit is verboden natuurlijk en het bleek dat deze de ook misbruik hadden gemaakt van de nieuwe mogelijkheden enzo.
    Eef's account is nu offline en we wachten op Rutgers terugkeer.

    Zeer waarschijnlijk zal dit inderdaad grote gevolgen hebben, want strafbladen rondsturen enzo is zeker verboden. En het jezelf uitgeven voor iemand anders al helemaal.
    Zeker is nog niets, dus ook niet dat ze verbannen worden ofzo. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat de kans groot is?
    Goed, dat is het verhaal, ik wil hier verder geen topics meer over zien.

    Merel je bent indd te erg..x'D
    O


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja, dat kan, maar ik heb het idee dat we ze dan wel snel genoeg doorhebben. =') En het ligt er ook zwaar aan of ze zich daarop ook gaan misdragen of niet. ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Bomm..? Misschien een heel dom vraagje, en misschien is ie al gestelt.. maar kunnen ze dan ook een andere acount aan maken of zo?

    xox.<3
    Wil ik ook wel weten


    Only losers can act the way you do

    (...)Wil ik ook wel weten


    Volgens mij krijg je dan dat ze je computer herkennen ofso, dus je er gewoon helemaal niet meer op kan..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ja, dat kan, maar ik heb het idee dat we ze dan wel snel genoeg doorhebben. =') En het ligt er ook zwaar aan of ze zich daarop ook gaan misdragen of niet. ;)
    Owww.


    Only losers can act the way you do

    Oke miss hebben we nu genoeg geleerd?! Ja miss zal iedereen het niet geloven maar ik tril nu dus wel oke..! EN ik nu leren voor ENgels andere verkloot ik ook nog mijn belangrijkste Se tot nu toe!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bomm..? Misschien een heel dom vraagje, en misschien is ie al gestelt.. maar kunnen ze dan ook een andere acount aan maken of zo?

    xox.<3

    Hangt van de straf af. ;)

    Merel je bent indd te erg..x'D
    O


    Ik zwijg al :X

    x'D

    (...)Wil ik ook wel weten

    Ya=3 ik ook wel n_n'


    Hey love.

    Ze kunnen een ban op account krijgen. Dan kan het wel. Een ban op IP zorgt ervoor dat de hele computer en niet meer op kan ;)

    Is Rutger op vakantie fzo? Wnt jullie zeggen allemaal dat hij weg is dus...


    Only losers can act the way you do

    (...)
    Hangt van de straf af. ;)


    Oké, dus hun straf is nog niet bekend..?


    Hey love.

    En als er dan een straf moet komen he, kan die dan niet tijdelijk ofso worden? Bevoorbeeld een ban van een paar weken? (A)


    Dat zou kunnen, maar het ligt echt aan de komende tijd, en aan Rutger. Het kan zijn dat ie milder doet, en het kan ook dat hij het gewoon als onacceptabel bestempeld (wat het eigenlijk ook is. (A)) en ze eraf gooit. Wij weten het ook niet, en veel meer kunnen we niet doen, helaas. =)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ze kunnen een ban op account krijgen. Dan kan het wel. Een ban op IP zorgt ervoor dat de hele computer en niet meer op kan ;)


    en da kun je er tg weer op als je nr de bieb gaat of een vriendin.. dus so erg is het nie eens.. [/spreekt uit ervaringen bij andere sites]


    We can only learn to love by loving.

    -Rutger is idd op vakantie. =')-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!