• ^^ Goed we spelen wel even open kaart met jullie want er gaan nu allemaal geruchten de ronde enzo. En dat moeten we niet hebben.

    As some of you know is Eef een mod. Helaas heeft zij haar wachtwoord doorgestuurt naar Ivy en Siham. Dit is verboden natuurlijk en het bleek dat deze de ook misbruik hadden gemaakt van de nieuwe mogelijkheden enzo.
    Eef's account is nu offline en we wachten op Rutgers terugkeer.

    Zeer waarschijnlijk zal dit inderdaad grote gevolgen hebben, want strafbladen rondsturen enzo is zeker verboden. En het jezelf uitgeven voor iemand anders al helemaal.
    Zeker is nog niets, dus ook niet dat ze verbannen worden ofzo. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat de kans groot is?
    Goed, dat is het verhaal, ik wil hier verder geen topics meer over zien.

    Maar dan gaan mijn Quizjes eraan..:(


    Had ik nog helemaal niet aan gedacht.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ja, maar niet echt hoog, wel? (A) :P

    Maargoed, ik vrees inderdaad dat users niet veel aan de situatie kunnen veranderen, zeker niet door dreigen of mods aanvallen op ons handelen. Wij hebben wel wat meer ervaring in dit soort dingen, dus we weten wat we doen. ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Oké, nu wil ik even zekerheid,
    Ze worden dus gebant. Maar rutger is weg, en komt 27 Oktober terug[Gáiknoggoed?] Hun accounts zijn geinactiveerd ofzo..?
    en wat gebeurd er nu tot en met 27 Oktober, en waarom kunnen de mods dit zelf eigelijk niet oplossen?
    xox


    Hey love.

    Shit, uhmm pak Charissa niet te hard aan wil je!? Die gaat je namelijk nog es doodwensen vanavond...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wij kunnen niet zelf mensen van quizlet afgooien. En om ze elke dag een forumban enzo te geven is ook te kinderachtig.
    Gelukkig komt Rutger soms nog wel ff kijken via een internetcafe. Dus we zien wel.

    Ja, maar niet echt hoog, wel? (A) :P

    Maargoed, ik vrees inderdaad dat users niet veel aan de situatie kunnen veranderen, zeker niet door dreigen of mods aanvallen op ons handelen. Wij hebben wel wat meer ervaring in dit soort dingen, dus we weten wat we doen. ;)


    Ja inderdaad =)Ik zat toen straks in een msn gesprek met een stuk of 7 mensen en die zeiden dat ze een anti-mod topic gingen openen en gingen dreigen en staken enzo.En dan denk ik echt van; Kom op zeg,het is toch mijn probleem als ik gebant word?En ja toen zei Bomm inderdaad ook al dat als ze daadwerkelijk zo'n topic zouden maken dat ze dan gelijk van Q. getrapt zouden worden >.<


    Lalalalalalalala.

    Jongens, dit topic was er puur om mede te delen wát er aan de hand was. Niet voor discussie!

    27 oktober pas? Omg het word hier dan zo'n grote crisis


    Only losers can act the way you do

    x'D.
    Ja, dat gaat het zekr worden ^^


    Hey love.

    Nee hoor, forumbans! (A)
    -adoreer-
    We kunnen het best aan. ^^

    Nee hoor, forumbans! (A)
    -adoreer-
    We kunnen het best aan. ^^


    ^^ Túurlijk =3 [needitwasNIETsarcastiesbedoelt!]


    Hey love.

    Nee hoor, forumbans! (A)
    -adoreer-
    We kunnen het best aan. ^^
    Modpower x]


    Only losers can act the way you do

    TOMTELEFOON


    [/sorrymoesteven]


    Hey love.

    Idd, wij zijn geen watjes heur. :P
    Maargoed, ik trek me terug uit deze discussie, ik heb al een half 14tje gepost, vind ik ff genoeg. ^^
    Verder is met een discussie hier niet veel meer aan te veranderen, zoals al bleek. Dusja, dag dan. ^^ En suces voor degenen die het topic aangaan. ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ja, als jullie gaan lopen stangen en het forum op z'n kop zetten moeten we wel. ^^ maar zover moet het niet komen hoop ik.

    Anders, tja kut voor jullie :3