• Vier vriendinnen werken al een tijdje in een grote bibliotheek. Als er op een vreemde dag ineens een vreemde storm op komt zetten zitten de meiden noodgedwongen opgesloten in het grote kille gebouw. Later die dag merkt één van de meiden een groepje mensen buiten op. De meiden halen ze binnen en verzorgen ze. Tot hun grote schrik blijkt het om vier voetballers te gaan. En wat als ze toch niet alleen zijn in het grote gebouw? Ze zullen moeten samen werken en elkaar vertrouwen om dit alles tot een goed einde te kunnen brengen.

    Ik zoek nog 3 vriendinnen met een zelf gekozen voetballer.

    Meisje 1: Nurïa Aléne Lockwood – Sami Khedira - Stuttgart
    Meisje 2: Savannah Rose Montoya - Cristiano Ronaldo - Malino
    Meisje 3: Amélia, Antoinette Cécille - Olivier Giroud - Kyoshi
    Meisje 4: Aurillia Lyda Rayes - Robin van Persie - xFABPERSIE

    Invullen voor de rol:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Voetballer:
    Uiterlijk (steekwoorden) + Foto (geen bekende personen):
    Karakter (steekwoorden):
    Extra:


    Ik reserveer niet!
    Ik kies de beste rol & niet de 1e.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 13:29 ]


    ~

    Volledige naam: Leah Emily Reed
    Leeftijd: 22
    Voetballer: Ibrahim Afellay
    Uiterlijk (steekwoorden) + Foto (geen bekende personen):


    Volle bos lichtbruine krullen, 1.75, slank, groene ogen, volle lippen.
    Karakter (steekwoorden): Zelfverzekerd maar niet arrogant, sociaal, zorgzaam, bijdehand, bescheiden, liefhebbend en een echte doorzetter.
    Extra: -


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Volledige naam: Cara Emmy Rossum
    Leeftijd: 20
    Voetballer: Fernando Torres
    Uiterlijk (steekwoorden) + Foto (geen bekende personen): Lang rood haar en de meeste groene ogen die je ooit hebt gezien, geen make-up ever. 1.65 lang, tenger.


    Karakter (steekwoorden): Zelfstandig, leergierig, slim, een echte leider, grappig en verschrikkelijk sarcastisch.
    Extra: Cara is niet bang om voor haarzelf en vrienden op te komen. Ze lijkt heel lief maar kan scherp uit de hoek komen, als haar iets niet bevalt is ze niet bang om je dat ook te vertellen. Cara leeft voor boeken, van romans tot sci-fi tot autobiografiën. Geef haar iets te lezen en ze is dagen zoet, diep van binnen is ze een echte nerd. Stiekem weet ze heel veel van voetbal af, maar als ze dat zou bekennen aan haar zeer strenge ouders zouden ze haar uitlachen, voetbal is voor jongens, toch?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 14:50 ]


    Keep your head, heels and standards high.

    Volledige naam: Savannah Rose Montoya.
    Leeftijd: Net 20.
    Voetballer: Cristiano Ronaldo
    Uiterlijk (steekwoorden) + Foto (geen bekende personen):


    Ziet er jong uit, lang, zwart, stijl haar, Bruine ogen, 1.65 lang, Slank, getinte huid, cup c, qua make up gebruikt ze mascara, oogpotlood en lipgloss, draagt meestal shorts met sneakers en een leuk topje met een vest.
    Karakter (steekwoorden): Zelfverzekerd, best bitchy tegen mensen die ze niet mag, niet heel dom, brutaal, een beetje dromerig, mysterieus, sociaal, doorzetter, komt soms een tikkeltje arrogant over, sportliefhebber, flirty.
    Extra: Savannah heeft 3 grote broers die alle drie op voetbal zaten. Ze ging vanaf haar 5e naar hun wedstrijden en weet daarom heel veel over voetbal. Eigenlijk vind ze het werken in de bibliotheek best saai, maar ze vind het ook weer leuk door haar 3 vriendinnen. Ze is trouwens Italiaans. Ze heeft ook een echte talenknobbel. Ze spreekt vloeiend Engels, Italiaans, Spaans, Frans, Turks en Portugees.


    El Diablo.

    Volledige naam: Nina Julia Donovan
    Leeftijd: 25 jaar.
    Voetballer: Jesús Navas
    Uiterlijk:


    Nina heeft lang donkerblond haar dat tot halverwege haar rug rijkt, ze draagt vaak vlechten en paardenstaarten. Ze heeft een bleke tot blanke huid, lichtblauwe ogen, lange wimpers en volle lippen. Nina heeft een slank tot mager postuur en lijkt erg lang door haar lange slanke benen. Ze draagt nooit rokjes, altijd skinny jeans met in de zomer Converse All Star schoenen en in de winter UGG's. Ze draagt altijd loszittende truitjes. Ze draagt altijd sieraden.
    Karakter: Rustig, lief, betweterig, behulpzaam, bescheiden, slim, ambitieus,
    Extra: Houd van lezen en muziek luisteren. Zit zelf niet op een sport maar heeft als klein kind wel ballet altijd heel leuk gevonden. Ze luistert rustige muziek. Haar lievelingsdieren zijn konijnen. Nina is altijd slecht geweest in rekenen. Wel is ze heel goed in talen, ze kan Nederlands, Engels, Duits, Spaans en Zweeds. Ze is enig kind.


    Chaos is a ladder.

    Volledige naam: Mayline Sofia Hauer
    Leeftijd: Mayline is 22 jaar jong.
    Voetballer: Wesley Sneijder
    Uiterlijk (steekwoorden) + Foto (geen bekende personen):


    Getinte huid, bruine ogen, bruine krullen, lange wimpers, stralende glimlach, vriendelijk gezicht.
    Karakter (steekwoorden): Vriendelijk, bikkel, doorzetter, streber, ambitieus, intelligent en trekt zich niets van anderen aan.
    Extra: Mayline is van Costa Ricaanse afkomst, maar is geadopteerd door Westerse ouders toen ze nog maar 3 maanden oud was. Heeft geen drang om haar biologische familie ooit te ontmoeten. Mayline is op haar 15e misbruikt door haar toenmalige vriendje en heeft sinds dan nooit meer een serieuze relatie gehad. Ze is namelijk bang om het weer mee te maken. Ze is nog wel intiem met jongens, maar zodra het te serieus wordt, haakt ze af.


    Tell me about it, stud.

    Hihihi, mag ik hier ook iemand invullen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Hihihi, mag ik hier ook iemand invullen?


    Ofcourse:)


    ~

    Ik ga ook een rol invullen denk ik. :Y)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Volledige naam: Aurillia Lyda Rayes
    Leeftijd: 23
    Voetballer: Robin van Persie
    Uiterlijk: 1m70, ongeveer 56 kg, lang bruin haar, donkerbruine ogen.


    Karakter: rustig, terughoudend, vriendelijk, kan eigenwijs zijn.
    Extra: Ze is geboren en getogen in Cuba. Haar vader is Cubaans en haar moeder is Brits. Ze werkt in het klein restaurantje van haar ouders als serveerster.


    Am I punk rock already?

    Is het voor een verhaal? Dan vul ik er ook wel eentje in.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Is het voor een verhaal? Dan vul ik er ook wel eentje in.


    Ja het is voor een verhaal.


    ~

    Volledige naam: Amélia, Antoinette Cécille.

    Leeftijd: 23.

    Voetballer: Olivier Giroud [1], [2]

    Uiterlijk (steekwoorden) + Foto (geen bekende personen):




    Amélia is zo'n 1.70 en heeft lange bruine haren en lichtbruine ogen.

    Karakter (steekwoorden): Amélia is een verlegen meisje - maar ook geen party pooper. Ze houdt van de Franse cultuur; haar beide ouders zijn Frans en ze houdt van lezen. Ze lach graag met haar vrienden, maar bij vreemden houdt ze liever haar mond. Maar vergis je niet, want ze is niet op haar mondje gevallen.

    Extra: Ouders zijn Frans, ze houdt van Frankrijk.


    The odds are néver in our favor.

    Ik maak komende week de rollen bekend!


    ~

    Er staat bij wie een rol in mijn verhaal heeft gekregen! Ik weet nog niet wanneer ik ga beginnen want voor mij breekt een hele drukke periode aan met school. Ik moet in februari klaar zijn met alles!

    xx


    ~

    Yay :3 Thank you! ;D


    El Diablo.