• Curlies

    De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 --
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 --
    Louis William Tomlinson - Agent 002 --
    Liam James Payne - Agent 008 -- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camilla Safyrah Zodian xClove
    - Scarlett Lyn Petronella DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    -

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies

    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 12:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Curlies schreef:
    (*kuchkuch* ik kan niet een uurtje leuk tv kijken en eten zijn er alweer 6 pagina's van een discussie. Ik had gewoon een leuke rpg in gedachte , gebaseerd op James Bond. Maar nu loopt het uit de hand. Ik geef niemand de schuld en hoop dat ik ook niet in de weg loop of zo. Ik wil zelf wel graag er verder mee :3 als het maar niet TE onrealistisch is. Het zijn niets voor niets James Bond films. )


    (Mischien kunnen we eens helemaal van het begin beginnen en dat de meiden bijvoorbeeld niet direct overstappen en dat we het allemaal opnieuw beginnen ofzo?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (Mischien kunnen we eens helemaal van het begin beginnen en dat de meiden bijvoorbeeld niet direct overstappen en dat we het allemaal opnieuw beginnen ofzo?)


    [Kijk, dat is nog eens een goed idee. Dan kan ik meteen ook wat realistischer worden]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oke, nu niet gaan liegen en ook niet gaan zeggen: ik noem geen namen. Zeg het lekker eerlijk. Wie vind er dat ik weg moet? Om zo vat ik de reacties wel op]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hmpfg -.-


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa


    [Oh wauw, this this keeps getting better and better. Zeg gewoon direct onze namen want ik voel me toch niet beledigd of aangevallen, ik zeg alleen waar het op staat en wat ik denk, vrije meningsuiting wordt dat genoemd volgens mij]

    Depay schreef:
    [Noem dan meteen mij en CxStylinson en Lifeisajoke -___-]


    (^^That. We weten heus wel over wie je het hebt hoor, meid... En noem ons niet perfect, want we zeggen helemaal niet dat we perfect zijn. Hoe vaak heb ik nou niet onder mijn stukje gezet dat ik bijgestuurd wilde worden als ik het fout deed? Ik kreeg amper kritiek, dus ik zet het dan er niet meer bij... En jullie kunnen nu wel gaan zeggen dat wij hierop zitten te hameren, maar ik kan geen discussie afkappen als iemand me beschuldigt van iets wat totaal niet klopt.

    En nu ga ik kappen ermee. Een leuke avond verder. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ja, ik bedoel jullie, ja. Nu blij? Sorry hoor, maar ga maar navragen, ik ben ik en ik ga mijn gedrag niet veranderen. Let's get hate on me. Vind ik leuk. Mijn gevoelens zijn toch van staal >_<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ok. Ik zeg niet dat ik me uitschrijf omdat dit mijn rpg is zeg maar. En zo makkelijk loopt het ook niet af. Hmpf. We kunnen gewoon makkelijk overnieuw beginnen en desnoods iemand anders vinden voor iemand die twee rollen heeft als ze het te moeilijk vindt. Rustig op een reactie van iemand anders wachten en etc. Wie wilt?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Dus wie zijn er nu allemaal gestopt? Ik vind het jammer dat het zo gelopen is, maar ik vind Nyan's idee wel goed, gewoon overnieuw beginnen en iedereen opnieuw een kans geven! Want zo kunnen we echt niet door gaan! En ik ga gewoon niks zeggen over iemand, ik hou me hier het liefst gewoon buiten....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Zal ik het aan die BoomxBoom vragen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Even kijken dan kan ik veranderen wie er zijn gestopt]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [En ik heb nog een reactie geschreven op de vorige pagina, ik hoop wel realistisch. XD]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 22:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Curlies schreef:
    (Ok. Ik zeg niet dat ik me uitschrijf omdat dit mijn rpg is zeg maar. En zo makkelijk loopt het ook niet af. Hmpf. We kunnen gewoon makkelijk overnieuw beginnen en desnoods iemand anders vinden voor iemand die twee rollen heeft als ze het te moeilijk vindt. Rustig op een reactie van iemand anders wachten en etc. Wie wilt?)


    (ja dat had ik daarnet ook voorgesteld,ik wil wel opnieuw beginnen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mooizo, en ik ga geen excuses aanbieden omdat ik mijn mening zei. Of nouja, geen idee hoe het zou zit. Fijn dat je weer meedoet, Nyan]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    [Ik schrijf me dus uit moest je het nog niet doorhebben, alle mensen die nog een beetje realistisch waren en die ik leuk vond om mee te RPG'en zijn toch weg. No offence, maar ik wil alleen meedoen aan RPG's waar meer ervaren mensen zijn, dan kan ik niemand irriteren of boos maken met mijn commentaar]