• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    Geen. Wel 2 afdelingen namelijk jongens en meisjes.
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Savannah Rose Montoya - Malino
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Chavs
    Alicia Coco Adams - xSunshineee
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    LouLou Lynsi - nachtkat
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    James Michael O'Rone - nachtkat
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Damon Tyler Campbell - Malino
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    George Kensington - Firebolt
    First Years
    Nathaniel Jayden Desouris - Malino
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 17:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michael James O'Rone || Chav's

    `Tot in de zomervakantie!´
    Schrcastiesh stak ik mijn hand op zonder om te kijken. Het leek wel alsof m'n ouders blij waren dat ik weg ging. Achja, morgen ben ik hier weg; zo lang zouden de leraren het niet vol houden met mij. Ik grinnikte bij de gedachte. Tenzij er een oude bekende zou opduiken. Ik liep het huis in, en volgde de gangen naar boven. Blijkbaar sliepen we op de zolder. Zonder ook maar iets op te merken, liep ik naar een kamer. Daar hoorde ik een maar al de bekende stem iets zeggen:
    `Weet er iemand hier hoe laat het is?´
    Drie keer raden wie dat kon zijn.
    `Hallo?´
    Riep de stem nog een keer.
    `Het is drie uur.´ Ik liep naar binnen, en bekeek de persoon die bij de stem hoorde. Zie je wel, zij was het!

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:17 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [MARIEEEEEE WIL MET TYLER KOMEN PRATEEEEEEEN!

    Ja, zo verveeld ben ik.]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:15 ]


    help

    Annabeth schreef:
    [MARIEEEEEE WIL MET TYLER KOMEN PRATEEEEEEEN!

    Ja, zo verveeld ben ik.]


    |Je weet hem te vinden. (: |


    kindness is never a burden.

    Lou Lou Lynsi || Chav's

    `Het is drie uur.´ Zei een maar al te bekende stem. Terwijl de jongen binnen kwam lopen, bekeek ik hem. Michael James O'Rone, de jongen die mijn vriend wilde zijn, en nu mijn vijand was.
    `Wat moet je?´ Vroeg ik dreigend.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Michael James O'Rone || Chav's

    `Wat moet je?´
    Ik hoorde de dreiging in haar stem. Zonder op of om te kijken liep ik naar haar toe, en draaide een rondje om haar heen. `Je bent geen spat veranderd, weet je dat?´ Zei ik met glimmende ogen


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    5TYLE5 schreef:
    Tyler Julian Jones | Posh Totty.
    Tyler gooide met een harde smak de deur van de Porsch dicht en gooide zijn zakken over zijn schouder. Het raampje van de zwarte auto ging naar beneden en het rode hoofd van Tyler's vader verscheen buiten. "Kalm aan daar!" riep hij kwaad maar Tyler negeerde de vent en stak zijn middelvinger naar hem uit. "Screw you," mompelde hij en duwde zijn Ray-Ban beter op zijn neus. Met gierende banden scheurde de Porsch het terrein af en Tyler rolde met zijn ogen. Zijn vader was soms ook zo'n uitslover. En een zak. Dat moest erbij gezegd worden.

    |Boem! Wie oh wie, wil met Tyler komen praten? (: |


    Annemarie Sophie Cambridge
    "Hey," zei Marie tegen Savannah en Cordelia. Ze deed haar bed een beetje in orde, niet echt wetend wat ze moest doen.
    "Ik ga denk ik ga verwelkomen of zo." Het was niet dat ze er erg veel aandacht aan besteedde op de eerste schooldag, vorig jaar had ze helemaal niets zitten doen, maar ze had niet echt zin om met Cordelia en Savannah te praten. Ze deed haar zwarte hakken weer aan en ging naar beneden, waar Tylers Porsch net de oprit op kwam.


    help

    nachtkat schreef:
    Michael James O'Rone || Chav's

    `Wat moet je?´
    Ik hoorde de dreiging in haar stem. Zonder op of om te kijken liep ik naar haar toe, en draaide een rondje om haar heen. `Je bent geen spat veranderd, weet je dat?´ Zei ik met glimmende ogen


    |Darling, waarom praat je tegen jezelf? Je kan Noah en Rosalie joinen, aangezien Rosalie zelf een Chav is. ^-^ |


    kindness is never a burden.

    Lou Lou Lynsi || Chav's

    `Je bent geen spat veranderd, weet je dat?´
    `Jij ook niet.´ Ik voelde mijn water heet worden, en pakte mijn mes uit mijn laars. `En hier in ben ik ook niet verander.´ Zei ik terwijl hij me naar zich toe had getrokken, maar niet verder kon omdat ik mijn zakmes met de punt tegen hem aan zette. `Dus ik stel voor dat je je nu omdraait, en weg gaat.´


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Alexia 'alex' samorena
    Met een zucht kijk ik mijn broer na die niet snel genoeg uit de auto stapt, hij loopt naar de achterbak en pakt zijn koffer eruit waarna hij me nog een vluchtige blik toewerpt, de achterbak dichgooit en daarna gehaast wegstapt. Hij heeft zo te zien veel haast om van me af te komen. Als Demain uit mijn zicht is wacht ik nog even om mezelf moet in te praten waarna ik ook uiteindelijk uit de auto stap en voorzichtig naar achteren loop om het voorbeeld van mijn egoïstische broer te volgen maar zie dat mijn koffer al uit de achterbak is getiltd. glimlachend kijk ik ernaar, hij kan wel aardig zijn. Met nog steeds dezelfde glimlach pak ik het handvast beed en loop met stevige stappen richting het hoofdgebouw om mezelf te melden bij de administratie.

    Demian Samorena
    Ik rol met mijn ogen als ik de oude dame heel langzaam op haar computer mijn gegevens in zit te typen. Geïrriteerd tik ik met mijn vingers op het houd van de balie en kijk even om mij heen, na een tijdje kijk ik weer terug naar de vrouw om te zien dat ze nu bij de printer staat. 'Ik heb wel meer dingen te doen dan op school zijn, dus alsjeblieft kan het niet wat sneller?' Ik kijk haar recht in haar ogen aan en even lijkt het alsof ze verbaasd is, maar dat verandert al snel en de uitdrukking verdwijnt in een chagerijnig gezicht. Langzaam om mij te irriteren loopt ze naar de balie toe en geeft me mijn rooster. 'Alsjeblie-' Ik ruk het papier uit haar handen voordat ze haar zin kan afmaken. Rustig pak ik mijn koffer met één hand vast en al lopend bestudeer ik het rooster in mijn andere hand.

    (Oke wist niet dat het al begonnen was xd Maar wilt iemand Alex of Demian ontmoeten?)


    On wednesdays we wear black

    [ik heb Annabelle, Ryan en Cordelia voor je?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Leeeeeeeneeee?]


    help

    LostMagic schreef:
    [ik heb Annabelle, Ryan en Cordelia voor je?]


    (is goed, Alexia of Demian? haha)


    On wednesdays we wear black

    Annabeth schreef:
    [Leeeeeeeneeee?]


    |Jahaa! Ik ben bezig. (: |


    kindness is never a burden.

    [moet ik nu serieus kiezen? Ik haat kiezen... ehm ok... Demian dan maar xd wie wil je? :p]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rosalie Eleanor Sugg | Chav
    "Nog geen vriendinnetjes van je gevonden?" vroeg Noah met een lichte grijns. Hij deed het gewoon puur om me te plagen. "Nee, maar jij blijkbaar ook niet aangezien je al naar het niveau van de nieuwelingen bent gezakt", kaatste ik de bal terug. Wat was het nu toch handig dat hij Headboy was en dus alle nieuwelingen moet verwelkomen en al die dingen.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:40 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe