• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.

    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- MyGash
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Nyan
    Louis William Tomlinson - Agent 002 SateGoddess
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camille ........ ..... xClove
    - Scarlett Lyn Petronella. DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    - GAlice Mc.Florence Nyan

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -

    Invullijstje :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd : 1D tussen 19-20+ , meisjes tussen de 17-23
    Geboorteplaats :
    Nationaliteit :
    Uiterlijk :
    Innerlijk/karakter :
    Rede : jongens waarom ze naar de geheime dienst zijn gegaan. Meisjes rede waarom ze mensen vermoorden.
    Specialiteit in gevechten :


    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan Curlies.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:12 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Misschien moet je MyGash (Carlie) bij Hazza zetten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Gedaan, sorry was het even vergeten.(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    (Mijn topics. Hopelijk kan ik het dit keer wel bijhouden :') )


    Happy Birthday my Potter!

    (Mijn tops :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics. Hoe gaan we nu beginnen?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics]

    Harry Edward Styles

    Grommend liep ik de straat over. Ik kreeg net te horen dat er een paar mensen waren die het waarschijnlijk doordleuk vonden om te moorden. Sukkels. Fronsend keek ik naar voren, maar de frons ging over in een grijns toen ik een meisje zag. 'Wel hallo' fluisterde ik in haar oor, waardoor ze giechelde naar haar vriendin. Ik liep weer verder en klopte aan bij Louis.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    [wel, misschien dat iedereen gewoon iets voor zich zelf doet en dan langzaam naar elkaar toe komen? Het is niet de bedoeling dat net als het vorige topic dat iedereen al bijna dood ging in de helft van het topic(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    (Ja, de jongens zijn wel geheim agenten. Zo makkelijk te pakken zijn ze niet.)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik kan laat reageren dit uur, ik ga in de douche]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ok(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Zayn Malik
    Het was best koud vandaag,maar ik had besloten een wandeling te doen met Hatchi.Sinds de time-out van Perrie en ik ,mocht ik Hatchi blijven houden.Na zijn eindje gewandelt te hebben zette ik me op een bankje en haalde een sigaret uit waarna ik die aanstak en de rook inhaleerde.Het deed me altijd op denken zetten.De laatste tijd zijn er meer moorden dan normaal,dus dat betekende nieuwe missie.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cately ‘Cat’ Shannen McCloud - Q

    Mijn blik brandde op de auto voor mijn neus, terwijl de vingers van mijn handen zich in elkaar hadden gevlochten en nu als steun dienden voor mijn kin. Het bureau en de stoel die ik neer had laten zetten in de witte kamer, waren het enige meubilair. Mijn ellebogen steunden op het houten blad en ik was niet van plan om van de stoel af te komen, voor ik wist wat ik mistte. De klanken van het liedje Savior sloten alle andere geluiden buiten in 'mijn wereld'. Hier waren alleen ik, de auto en het bureau en de stoel.
    Ik begon langzamerhand een hekel te krijgen aan de Aston Marten voor mijn neus. Ik wist dat hij niet compleet was, maar hoe lang ik ook keek, ik wist niet wat er nog aan miste. Misschien was het omdat ik nou eenmaal geen auto-expert was, ik was immer een vrouw. Dat was echter geen aannemelijke reden, want ik was zo goed als een expert in alles wat met techniek en dergelijke te maken had. Ik ging de auto dus ook echt niet laten winnen.

    (Wie gadgets of zo wilt, moet maar naar Cat, de nieuwe Q komen c; )

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Niall Horan
    Met een handdoek over mijn schouder loop ik lachend de sportschool uit. Het doet me goed om even te sporten, zeker in deze tijd van het jaar. De vele concerten van de afgelopen weken hebben veel stress opgeleverd, maar nu vloeit langzaam alles weer weg uit mijn lichaam. Ik droog mijn haren met mijn handdoek. Ik kom anmenlijk net uit de douche die in de sportschool is, dus ik ruik helemaal neit meer naar zweet. Ik zou een eigen sportschool in mijn huis kunnen makken maar het doet me goed om nog een beetje normaal te blijven. ik wil er namelijk niet uitzien als die beroemde gast die alles heeft wat hij wilt. De beroemdheid zit ook weer niet zo hoog in mijn hoofd. Ik prop de handdoek in een zak die ik later even in mijn tas stop, waarna ik naar buiten loop. Net als ik naar buiten wil lopen valt mijn blik op een papier op het prikbord. Als ik er heen loop zie ik dat er een meisje op staat. Ze wordt vermist. Schuddend loop ik weer weg, het wordt weer eens tijd dat M weer eens iets van zich laat horen. Ik heb haar een beetje verwaarloosd met al deze drukte, aangezien we nu wel weer aan de slag moeten gaan. Ik besluit maar om me even bij Q te gaan melden, waarna ik snel naar links loop. Aangezien de sportschool bijna naast het gebouw ligt waar M en Q zijn ben ik er al snel. Ik heb niet opgelet of iemand me heeft egzien, maar mijn capuchon staat veilig over mijn hoofd heen.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:35 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Charabella Aidenn Borges

    Zacht liep ik over straat. Een norse blik vormde mijn gezicht en ik stak mijn handen in mijn zakken. 'Wat saai' verliet mijn mond pril. Uiteindelijk liep ik naar een steegje, zag een paar jongens en trok mijn wenkbrauwen op. Ze grijnsden en liepen naar me toe. 'Hierkomen met dat geld' gromde een van de jongens die me wilde vastpakken. 'Doe geen moeite' mompelde ik en ik zag hem vallen. Mijn tasers had ik in mijn handen en mijn revolver pakte ik snel. De andere twee jongens wilden me grijpen, maar de een vloerde ik en schoot ik dood en de andere pakte ik bij zijn kraag terwijl ik hem tegen het muurtje aandrukte. 'Triest jochie' zuchtte ik en ik schoot in zijn hoofd. Mijn revolver stopte ik terug in mijn riem en ik wilde weer de straat op lopen. Mijn broek zat onder het bloed, wat vooral het bovenste gedeelte was. Ik besloot maar om gewoon via de steegjes te lopen zodat ik gelijk ook nog andere jongens kon uitschakelen. Wat makkelijk.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 21:34 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."