• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.

    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- MyGash
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Nyan
    Louis William Tomlinson - Agent 002 SateGoddess
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camille ........ ..... xClove
    - Scarlett Lyn Petronella. DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    - GAlice Mc.Florence Nyan

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -

    Invullijstje :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd : 1D tussen 19-20+ , meisjes tussen de 17-23
    Geboorteplaats :
    Nationaliteit :
    Uiterlijk :
    Innerlijk/karakter :
    Rede : jongens waarom ze naar de geheime dienst zijn gegaan. Meisjes rede waarom ze mensen vermoorden.
    Specialiteit in gevechten :


    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan Curlies.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:12 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Om hoelaat?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Half 9, dus een uur, moet nu gaan! Tot zo!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Daaag!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alice Mc.Florence
    Charabella had soms zo van die momenten dat ze niet spoorde en dat was dus ...nu.Scarlet had hoi gezecht en Char ook.Charabellla was vanalles en nog wat aan het ratelen en het enige wat ik echt verstond was het het kledings onderwerpo,waarna ze me aan mijn pols meetrok naar de dichtsbijzijnde kledingswinkel.Ik grinnikte ,ja even gestoord als altijd.Ik had ook best wel nood aan nieuwe kleren dus waar haar idee nog niet zo slacht,van dat moorden kon nog even wachten.Ik vermoord het liefst rijke mensen en niet normale.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charabella Aidenn Borges

    Ik keek rond en pakte hysterisch een mooi jurkje en wat accessoires. Gelukkig was ik een van de weinige die veel kleuren aankon. Uiteindelijk werd de outfit best mooi, maar toch typisch voor een puber. De outfit stond me redelijk goed, nadat ik alle kaartjes eruit had getrokken en in een pashokje aan had getrokken. Zodat niemand het zou merken klom ik onhandig op de balie en schakelde de beveiligingscamera uit. Ik viel van de balie, maar stond snel op. 'Ik leef nog!' zei ik en ik zuchtte. Mijn vingers knakte ik en ik probeerde mijn haar goed te doen. Na een paar pogingen deed ik maar een staart in.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 19:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alice Mc.Florence
    Char vloog meteen al op de kleren af tewijl ik eens rustig rondkeek.Na zo'n tijdje had ik een mooie outfit die ik meenam naar de pashokjes en de labels afsneed ,waarna iik het in mijn handtas prop.Ik ga uit de pashokjes en volg Charabella die subtiel de beveilegings camera's had uitgezet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charabella Aidenn Borges

    'Wij gaan alvast, tot zo, Scarrie-warrie!' zei ik als een klein kind en lachend trok ik Alice mee naar buiten, het duurste restaurant van de stad in. 'Reservering?' vroeg degene wie bij een boek stond met een zware stem. Ik wierp een blik in zijn boek en zag een paar namen. Uiteindelijk zag ik een reservering voor drie en glimlachte naar de man. 'Wilson' zei ik. 'De derde komt zo' mompelde ik erna en de man liet ons erdoor. Even had ik de neiging om hem dood te schieten, maar hield me in. Ik trok Alice mee naar de tafel en ging zitten. Brommend hing ik mijn jasje aan mijn stoel en keek in de menu kaart. 'Ging makkelijk, toch?' giechelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alice Mc.Florence
    'Wij gaan alvast, tot zo, Scarrie-warrie!' zei ze als een klein kind en trok ma mee naar buiten,richting het duurste restaurant van de stad.Ze had het weer voorelkaar gekregen om met een nepreservering binnen te komen.'Ging makkelijk, toch?'geichelde ze toen we aan de tafel zaten."Ja sommige mensen zijn echt zo dom."grijns ik en blik nog even op de man van de receptie."Wel wat wil je eten? Mn.Wilson tracteert toch."grinnik ik en kijk in de menu kaart.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Hallo ben er weer!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [HAAAAII]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Charabella Aidenn Borges

    'Weet ik veel. Euhh...' mompelde ik. De ober kwam bij ons en ik glimlachte vriendelijk. 'Voor mij een water, een Carpaccio als voorgerecht en een Procureur als hoofdgerecht' zei ik en ik keek vragend naar Alice. 'En wat wil jij?' vroeg ik nieuwsgierig, nogsteeds glimlachend. Serieus doen en kalm blijven kon ik als geen ander. Een van mijn sterke punten. Soms was het wel handig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alice Mc.Florence
    Charabella begon te bestellen terwijl ik nog aan het kiezen was.'En wat wil jij?'vroeg ze dan,nu was ze weer zo serieus."Euuhm,voor mij de soep als voorgerecht en de lasagnje als hoofdgerecht."zeg ik en glimlach licht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charabella Aidenn Borges

    De butler liep weg en mokkend keek ik rond. 'Ik kan het niet uitstaan. Allemaal mannen hier. Alstjeblieft zeg, die horen in de bar' siste ik en ik fronste. Mijn hand ging naar mijn tas, waar ik mijn revolver in had zitten. Zachtjes maakte ik de tas open en keek rond. Hopelijk kreeg ik ze allemaal te pakken, alhoewel het onhandig was om nu iedereen te vermoorden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alice Mc.Florence
    'Ik kan het niet uitstaan. Allemaal mannen hier. Alstjeblieft zeg, die horen in de bar' siste ze en ik zuchtte."Charabella hou je in ok?"zeg ik zacht.Het was onmagelijk om nu onopgemerkt te gaan moorden,geld viel er wel te rapen,maar nu was het te opvallend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik ga ondertussen ned 1 kijken, over opstand tegen kanker. Heel mooi [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."