• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.

    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- MyGash
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Nyan
    Louis William Tomlinson - Agent 002 SateGoddess
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camille ........ ..... xClove
    - Scarlett Lyn Petronella. DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    - GAlice Mc.Florence Nyan

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -

    Invullijstje :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd : 1D tussen 19-20+ , meisjes tussen de 17-23
    Geboorteplaats :
    Nationaliteit :
    Uiterlijk :
    Innerlijk/karakter :
    Rede : jongens waarom ze naar de geheime dienst zijn gegaan. Meisjes rede waarom ze mensen vermoorden.
    Specialiteit in gevechten :


    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan Curlies.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:12 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Ookgoed]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ik laat ze wel naar jullie gaan)
    (waar zitten ze ongeveer?)
    Alice Mc.Florence
    Het duurde niet lang of de vent had het geld uitgehaald en ik een mes naar hem toegewerpt.Ik liep naar hem toe en nam de envloppe waar een klein beetje bloed op zat dus nam ik een zakdoek en depte het ervan ,daarna trok ik mijn mesje uit zijn lichaam en kuiste het ook af,waarna ik het gebouw uit ga zonder dat iemand iets had gezien."Waar ga ik nu naarote?"mompel ik in mezelf en besluit dan gewoon naar mijn huis te gaan,mischien kwam ik nog wel iemand onderweg tegen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charabella Aidenn Borges

    'Ja' zei ik slikkend. Een verdrietige zucht verliet mijn mond. 'Waarom deed je dat? Dat is niet leuk' mompelde ik zachtjes. Ik pakte Scarlett's arm en rende met haar naar een steegje waar ik zeker wist dat niemand ons zag. Ookal stonden we net al in een steegje, ik moest het zeker weten. 'Heb je iets van een vestje ofzo voor me bij? Mijn broek zit onder het bloed van twee man, de derde heeft een pijnlijke dood gehad' grijnsde ik. Thuis zou ik een ander setje aandoen, maar nu wilde ik op straat lopen. Smekend keek ik Scarlett aan en zette twee grote ogen en een pruillipje op, waar ik best goed in was.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 18:47 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oh, beetje dom, ze stonden al in een steegje o-o

    Edit: Aanpassingen doen wonderen]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 18:47 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nyan schreef:
    (Ik laat ze wel naar jullie gaan)
    (waar zitten ze ongeveer?)
    Alice Mc.Florence
    Het duurde niet lang of de vent had het geld uitgehaald en ik een mes naar hem toegewerpt.Ik liep naar hem toe en nam de envloppe waar een klein beetje bloed op zat dus nam ik een zakdoek en depte het ervan ,daarna trok ik mijn mesje uit zijn lichaam en kuiste het ook af,waarna ik het gebouw uit ga zonder dat iemand iets had gezien."Waar ga ik nu naarote?"mompel ik in mezelf en besluit dan gewoon naar mijn huis te gaan,mischien kwam ik nog wel iemand onderweg tegen


    In een steegje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    Outfit
    Ik grinnik even. 'Ik vond het wel leuk en het was best grappig, je had je gezicht moeten zien!' zeg ik dan lachend en dan pakt Charabella mijn arm vast en sleurt me mee een ander steegje in waar we voor niemand of iets zichtbaar zijn en ik frons even en schud mijn hoofd dan als ik hoor wat ze zegt. Tuurlijk, ze kon het weer eens niet laten. 'Heb je ze opgeruimd, of heb je ze gewoon laten liggen.' mompel ik dan zuchtend, dadelijk komen ze er nog achter dat wij het zijn, het dodenaantal en koorden is sinds wij er zijn al behoorlijk gestegen en ik wil niet dat dit nog erger wordt en ze vermoedens krijgen. Als ik haar dan weer aankijk heeft en ze grote ogen opgezet en een pruillipje en ik schud weer mijn hoofd en grinnik. 'Stop maar Charabella, je weet dat dat niet werkt bij mij.' zeg ik dan met een scheve grijns en rits weer mijn grote tas open en het eerste wat je ziet zijn alle wapens, wat er veel zijn en dit is nog niet eens alles, dit is meer een heel klein deel ervan. Ik zucht even en grabbel in de tas en al snel vind ik er een beste in en gooi die naar Charabella. 'Graag gedaan.' zeg ik dan grijnzend en rits de tas dan weer dicht. 'Msschien is het beter om nu naar juiste gaan, voordat er nog meer doden vallen met jou.' zeg ik dan grijnzend, niet dat ik aan haar onder deed, absoluut niet.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alice Mc.Florence
    Ik loop voorbij een paar steegjes tot ik bekende stemmen hoor.Ik kijk eens om het muurtje en grijns dan."Wel,wel wie we daar hebben!"grijns ik als ik Scarlett en Charabella zie.Ik ga naar ze toe en zie de bloedvlekjes op Char haar broek,ze had blijkbaar ook gemoord.
    (sorry voor korte reachtie)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charabella Aidenn Borges

    'Nog even eentje vermoorden. Dat is leuk' zei ik en ik glimlachte. Ik lette niet op dat Alice eraan kwam. Toen ik het kledingstuk zo om mijn middel knoopte, dat niemand het bloed kon zien, liep ik de straat op en rende naar een jongen. Ik sneed eerst behendig in zijn pols, wat niet zo'n pijn deed. Toen ie weg wilde rennen, draaide ik zijn arm om, trapte zijn hoofd tegen de grond en schoot een paar keer in zijn hoofd. 'Sukkel' giechelde ik en ik sleurde hem moeizaam aan zijn kraag mee, een kroeg binnen. Toen niemand het zag legde ik hem neer en rende weer snel naar Scarlett. 'Zo. Alcohol gevecht' gniffelde ik en vrolijk huppelde ik, Scarlett meetrekkend, verder.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 19:08 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    De telefoon ging een aantal keer over, maar uiteindelijk beland ik op Niall's voicemail. Dat heeft dus ook geen zin. Zayn misschien. Nu zoek ik zijn nummer op en herhaal hetzelfde riddeltje als met Niall. Hoopvol druk ik de telefoon weer tegen mijn oor. Ik had echt behoefte aan wat gezelschap. Ondertussen stond ik op en liep wat rusteloos heen en weer, om uiteindelijk naar de keuken te gaan en daar een sappak uit de koelkast te pakken.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zayn Malik
    Net als ik wou opstaan om terug naar huis te gaan ging mijn gsm af.Op mijn schermpje stond Liam.Ik nam op "Heey,Liam."zeg ik en wandel terug naar mijn huis.

    (sorry alweer,voor dit korte stukje :s)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    Outfit
    Ik zuchte en leunde weer nonchalant tegen de kurr aaan en keek naar Charabella met een simpele grijns rond mijn lippen en zie dan Alice. 'Hallo Alice.' zeg ik dan en kijk haar even aan enkel dan weer naar Isabella en schud mijn hoofd. 'Gek kind.' mompel ik dan grinnikend en zie hoe ze weer terug komt de jongen ergens in een kroeg neer gegooid. Ik blijf me verbazen hoe ze het zo onopvallend kan doen. Als ze weer voor me staat schud ik weer mijn hoofd. 'Tuurlijk, doe dat voortaan altijd, ze mogen geen vermoedens krijgen, ze mogen niet achter ons komen.' zeg ik dan wel nog even streng mijn grijns dan toch weer en kijk weer even naar Alice en dan weer naar Charabella. Ze is duidelijk vrolijk nu ze iemand heeft vermoord en weer schud ik mijn hoofd, hoe toch iemand zo vrolijk kan worden van moorden... 'Waarom hem...' mompel ik dan grijnzend en grinnik. Dan trekt ze me weer mee en frons weer. 'Waar ga je nu weer naartoe, wat wil je nu doen?' vraag ik dan lachend en hou mijn tas grote tas met wapens stevig vast, zodat hij niet viel, als hij valt heb ik misschien een probleem. Dat iemand erachter komt wat in de tas zit...

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 19:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Isabella? o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Charabella Aidenn Borges

    'AAAAALICEEEE!!! HIEEEERR!' gilde ik en ik keek naar Scarlett. 'Wat nou? Hij is een man. Ik haat mannen. Vrouwen krijgen soms langere nagels, wist je dat?' babbelde ik door. 'We gaan naar... eumhh... uit eten! Lekker toch?' lachte ik. 'Dan moet je wel zo'n sjieke jurk aan ofzo, dan val je niet op. Kom, we gaan naar de kledingwinkel en vermoorden iedereen! Ik doe de mannen, jij de vrouwen' giechelde ik en toen ik Alice ook te pakken had, keek ik haar aan. 'Jij gaat mee. We hebben wel wat lekkers verdiend' zei ik en ik trok hun mee de kledingwinkel in.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oke, ik geef het toe. Charabella spoort niet]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik moet zo dansen, dus niet te snel gaan! Ben straks weer terug!!!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp