• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.

    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- MyGash
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Nyan
    Louis William Tomlinson - Agent 002 SateGoddess
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camille ........ ..... xClove
    - Scarlett Lyn Petronella. DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    - GAlice Mc.Florence Nyan

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -

    Invullijstje :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd : 1D tussen 19-20+ , meisjes tussen de 17-23
    Geboorteplaats :
    Nationaliteit :
    Uiterlijk :
    Innerlijk/karakter :
    Rede : jongens waarom ze naar de geheime dienst zijn gegaan. Meisjes rede waarom ze mensen vermoorden.
    Specialiteit in gevechten :


    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan Curlies.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:12 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Waar moet Niall dan heen komen?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    (Het lap waar de nieuwe auto wordt ontwikkeld. Er loopt vast wel een aardige MI6 medewerker rond die hem wilt vertellen dat Q daar is c; )


    Happy Birthday my Potter!

    [JEEY, heb nieuwe nepsnorren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik loop het gebouw in, waarna ik zo normaal mogelijk door het gebouw heen loop. Gelijk zie ik al iemand die aan onze kant staat. Zo onopvallend mogelijk loop ik naar hem toe.'Weet jij waar Q is?' de man denkt even na en wijst dan naar rechts. Ik knik dankbaar, dat betekent dus dat Q in het lab is. Ik sla in naar links, aangezien je nooit weet of iemand je bekijkt. Hiervoor hebben wij -geheim agenten- een speciaal wijs sisterm ontwikkeld. Als iemand naar rechts wijst moet je eigenlijk naar links lopen, zodat niemand er meer iets van snapt. Na vijf minuten lopen kom ik eindelijk aan bij het lab, waarna ik voorzichtig mijn hoofd om het hoekje stop.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Cately ‘Cat’ Shannen McCloud - Q

    Ik keek op van mijn overpeinzingen, toen er een piepgeluidje uit de band om mijn pols kwam. Ongeïnteresseerd las ik de informatie op het schermpje. Er kwam iemand aan, agent 003 om precies te zijn. Zijn naam was als ik het goed had (dat had ik meestal, dus daar ging ik nu ook maar vanuit) Niall James Horan, ook wel Nialler genoemd. Hij had blond haar en blauwe ogen. Hij was lid van One Direction en behalve zingen kon hij ook nog gitaar spelen. Andere dingen die hij leuk vond waren eten en Nandos en bovendien was hij Iers. Zo kon ik nog wel een tijdje doorgaan.
    Ik draaide mij om op het moment dat hij zijn hoofd om het hoekje stak. Met mijn hand schoof ik de beschermende bril mijn haar in en stond op. Ik glimlachte vriendelijk naar hem en stak mijn hand uit.
    'Aangenaam agent 003. Ik ben de nieuwe Q.'


    Happy Birthday my Potter!

    [moet naar zaalhockey, reageer vanavond(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Daag. Waar kan ik met Chara heen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Key, veel plezier!)


    Happy Birthday my Potter!

    Eenhoornpoep schreef:
    [Daag. Waar kan ik met Chara heen?]


    [Ik kan wel doen dat Scarlett haar tegen komt.. Ik heb ook niks te doen.. Dan begin ik wel!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb ook niks te doen D: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Kee. Laat Scarlett maar komen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Of je gaat offline, kan ook]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Wiel wil naar Alice? :3 ze heeft net/bijna een vent vermoord en geld opgepikt :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    Outfit
    Ik zucht en loop de schietbaan uit en heb mijn zware tas met alle soorten wapens nonchalant over mijn schouder hangen en zucht weer even en kijk dan kort schichtig om me heen of ik nog andere mensen zie. Als ik dan niemand zie loop ik snel een zijstraatje in en loop op een hoog tempo door. Inmiddels is dit al een bekende route voor me. Waarom ik altijd zo loop, simpel, het lijkt me niet handig als ik over openbare plekken loop met een tas vol wapens en als ik dan ook nog politie tegen kom of iemand erachter komt heb ik echt een probleem en zo weet ik dat er niks kan gebeuren. Al snel loop ik de vaste route naar het huis waar ik woon met de andere meiden en kijk even op mijn horloge en kijk dan weer voor me uit en zie iemand verderop staan in het steegje en loop door alleen zo dat ik voor niemand zichtbaar ben en pak al snel mijn revolver uit mijn tas en heb hem al gereed. Als ik dan dichterbij kom herken ik het persoon en zucht even geluidloos en grijns dan. Misschien even laten schrikken. Ik kan tevoorschijn zonder dat Charabella me ziet, ja, toen ik dichterbij kwam herkende ik haar al snel. Ik sta al snel achter haar zonder dat ze het door heeft en grijns even en grijp haar dan in een oogopslag vast en zet het geweer tegen haar slaap. 'Boe!' zeg ik dan lachend en laat haar dan al snel weer los en kijk haar aan. 'Hey, schrok je?' vraag ik dan lachend en stop de revolver weer terug in de tas met de andere wapens en kijk haar dan met een scheve grijns aan.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 18:39 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Chara wel. Zal ik beginnen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."