• There are 11 legends in the land Tedo.
    Fire, water, earth, air, dark, light, animal, metal, spirit, Music and technology.
    They kept the balance between good and evil
    The world was one big harmonious place, the people and the nature were perfectly balanced.
    But then; the greatest threat in ages is facing the legends.
    But they couldn’t be found, the legends disappeared.
    Some people say that some of them had joined the dark forces, but most of the citizens think the legends got scared en ran away, or they just easily died in another battle.

    These days :
    Dark forces are ruling over the land of Tedo.
    The king, queen and their daughter are locked up in the deepest dungeons.
    The capital Onodera lays in the hands of the immortal dark lord Zival.
    He is a real tyrant and the citizens has to pay him a lot.
    Longing for souls, he consumes the civilians one by one.

    But a new generation is born among them.
    These 11 young once must face the danger and start their education to become the league of legend.
    Will they be on time before Zival find out they exist ?


    als iemand een Nederlandse vertaling wilt, stuur dan even een berichtje ;)
    RPG is in het Nederlands.




    Regels :

    • Geen oneliners, minimaal 6 zinnen.
    • 16+ is toegestaan, evenals vloeken (Maar hou het zelfs dan nog wel netjes ;])
    • OCC aangeven met [] {} Of met een andere kleur.
    • Max. 2 personages per speler
    • Ernstig verwond/ vermoord niet andermans personage zonder met die te overleggen in een PB
    • Graag de naam van de Personage waarop het stukje slaat erboven, zodat het makkelijk te zien is vanuit welk personage het geschreven word.
    • Ben je even afwezig voor een bepaalde tijd (langer dan 2 dagen) ? Meld het dan !
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand het recht geef om er eentje voor me aan te maken.





    13 rollen die in te vullen zijn (indien er meer mensen mee willen doen is er altijd nog eentje aan te maken, dit geheel in overleg met mij:

    - Fire
    - Water
    - Earth
    - Air
    - Dark
    - Light
    - Animal
    - Metal
    - Spirit
    - Music
    - Technology
    - Coach/ leraar / begeleider van de 11.
    - Dark Lord Zival
    - Een andere rol kan natuurlijk ook / Bijvoorbeeld rebellenleider, koning, prinses, etc.



    Lijstje dat je in moet vullen :

    Naam :
    Leeftijd:
    Geslacht :
    Legend (indien van toepassing) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (met foto) :
    Geschiedenis :
    Extra :


    De rollen :

    girls :


    - Music ~ Mikky Aileen Briar Williams ~ xClove
    - Animal ~ Candice May Hadley ~ AgentP
    - Air ~ Felicia Jazmyn Thomps ~ Perrfect
    - Spirit ~ Ariana Nyx Mavery ~ Kwijt
    - Water ~ Brooklynne ‘Brooke’ Lupe Wakefield ~ Rider
    - Light ~ Jade Maysilee Bright ~ HurtedHeart


    boys :

    - Fire ~ Raphael Edwards ~ Clonmel
    - Coach ~ Philip Simon Commens ~ DreamerN
    - Dark ~ Shadow ~ Paddo
    - Metal ~ Floyd Dwayne Nightingale ~ Aotearoa
    - Earth ~ Foy Ciar Grimme DreamerN
    - Dark Lord ~ Suphentus Zival ~ Kwijt



    Hier de rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:58 ]


    Credendo Vides

    Eleanor

    Was het waar?
    Twee legendes?!
    Ik begin breed te glimlachen,
    Zelf had ik al een legende ontmeot,
    Waar hij was wist ik niet, maar ik wist dat die bestond.
    Ik bestudeer de twee legendes, misschien was ik iets te bang geweest...
    'S... Sorry voor... Voor mijn gedrag...' ik keek even naar beneden,
    Mijn zoektocht naar de legendes, eindelijk was die begonnen en ik had er al twee...
    Tranen wandelen over mijn gezicht waarna ze zachtjes op de grond vallen,
    Ik leg mijn handen in mijn gezicht om de tranen te verbergen,
    Ik schaamde mij rot, ik had tegen een legende geschreeuwt en zelfs rot gedaan....

    Philip Simon Commens

    voor ik ook maar weer mijn mond open kon doen kwam de legend music achter me het kamertje uit lopen.
    "Philip. Ik weet dat hij een legend is, en misschien komen we verder door vragen te beantwoorden. Maar ik wil weten wat ik kan, weten hoe ik het onder controle kan houden en weten hoe ik kan vechten. Zival zal ongetwijfeld de legends willen om de macht te krijgen, en ik wil weerstand kunnen bieden. En ik ga er van uit dat het ook voor hem geld."
    Een lichte maar toch geamsueerde zucht kon ik niet verbergen, voor zover de subtiele en rustige aanpak.
    Ik zie haar op de jongen aflopen. "Ik ben Mikky, mijn legend is Music." Waarop de jongen niet veel later zichzelf ook voorstelde als "Ik ben Raphael, en mijn legend is denk ik Fire." Zei hij toch iets wat onzeker.
    Ik wierp een blik over mijn schouder heen, waar ik inderdaad al wel een glimp op had gevangen van het symbool van vuur.
    "Je hebt het helemaal gelijk Raphael, jij bent vuur en daarmee één van de legends." Ik liep naar hem toe en schudde hem ook de hand.
    "Mijn naam is Philip Commens en ik ben vanaf nu je trainer, ik leer jullie technieken en jullie krachten beheersen en uitbreiden, zodat jullie hopelijk op tijd klaar zijn om voor eens en voor altijd Lord Zival van zijn troon te stoten."
    Met mijn handen achter mijn rug liep ik naar één van de training gedeeltes. "Heeft één van jullie al enige ervaring met welke vechtsport dan ook ?"
    Net voor ik nog iets wou zeggen voelde ik weer een tinteling waardoor ik me naar het scherm omdraaide dat nu meer dan tien meter verderop hing.
    Heel vaag kwam daar een nieuw symbool in beeld.
    Dit keer het symbool van aarde.
    Dit gaat de goede kant op, de legends ontwaken gestaag.
    Hopelijk kunnen we ze op tijd vinden voor ze in de handen vallen van de duistere macht.


    Credendo Vides

    Paddo schreef:
    Shadow

    Ik glimlach weer even,
    'Hoe erg mensen ook tegen mij kunnen zeggen dat ik nodig ben, ik vecht toch echt voor mijzelf' ik glimlach weer even naar dr,
    Ik loop wat rond door de bomen waarna ik stop,
    'Als de legendes het al niet zonder mij kunnen, dan hebben ze alsnog pech, ik ben gewoon geen type dat zomaar voor andere vecht' ik kijk dr weer even aan,
    Het was waar, mijn verleden had het er voor gezorgd dat ik voor mijzelf vocht,
    Altijd ik tegen de wereld,
    Zo was het altijd al geweest,
    'En als de wereld mij werkelijk nodig had, dan had ik het waarschijnlijk wel van iemand anders gehoord' ik glimlach weer even.

    Jade Maysilee Bright
    Ik kijk verslagen naar de jongen. Maar hij moest helpen. Hi jwas nu zo anders. Niet die gemene gast die me bijna wou vermoorden nee een vriendelijke jongen. 'Je bent een Legend. Dat is je lot om samen met de anderen Legends te vechen tegen Zival. Zonder jou lukt het niet.' Zeg ik tegen de jongen.
    Ik keek hem een tikkeltje boos aan. Hij kon niet zomaar opgeven. Dat mocht en kon gewoon niet. 'Je hebt toch een gave voor een reden. Niet voor niets. Je bent niet geboren met deze krachten im het te misbruiken door een huurling te zijn. Nee je moet vechten tegen het kwaad.' Zeg ik rechtvaardig terwijl ik mijn boog om mijn rug bind.
    Ik bijt op mijn lip. Zonder hem konden we niet winnen. Ik voel dan een negatieve energie en voel het zich weer opkomen. De jongen voor me was zwart en kronkelde. Ik wat duidelijk witachtig geel en ik keek naar een kasteel waar ik een blauw waterpuntje zag. 'Brooke.' Mompel ik zacht geschokt misschien zonder dat de jongen het hoorde.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Shadow

    Ik glimlachte even naar het meisje,
    'Het maakt mij niks uit waar ik voor geboren ben, de wereld keerde zijn rug naar mij toe, dus keerde ik mijn rug naar de wereld toe' ik kijk even naar het kasteel,
    'De gene die mij het meest betaalt zal uiteindelijk mij in zijn team hebben, en als dat de Dark Lord is, dan moet het zo zijn, is het de wereld zelf, dan vecht ik voor hun' ik kijk weer even naar het meisje.
    'Niemand vocht ooit voor mij, dus waarom zou ik voor mensen vechten die ik niet ken of ubberhoudt mag?' ik hoorde de naam die ze uitsprak maar ging er niet op in,
    'En als de Dark Lord ons ook wilt, dan merken we dat vanzelf, maar voor nu vecht ik voor niemand, ik vecht voor mijzelf en niemand anders' ik glimlachte weer even,
    Altijd was ik alleen geweest, en nu komt plots een meid langs die zegt dat ik voor de wereld moet vechten,
    Wat denkt ze nauw zelf? Dat ik voor mensen ga vechten die ik niet eens ken??!!

    Jade Maysilee Bright
    'Ik weet wat je bedoelt.' Zeg ik rustig. 'Ik ben ook gehaat en uitgekotst door mensen. Geslagen en niemand die van je houd, maar dat zijn slechte mensen. Mensen die niet nadenken, maar jij bent toch beter dan dat. Je moet alrijd je verleden laten rusten want nu is het heden. Geen oude koeienuit de slootnhslen want die zijn dood. Die vind je niet meer terug. Het gaat om de onschuldige mensen. De lieve mensen de mensen die hulp geven aan mensen dje het nodig hebben. De wereld is in balans door die mensen. Als zelfs die mensen verdwijnen door Zival is er niet eens een wereld meer om voor te vechten. Denk je nou echt dat de wereld mooier is als iedereen gemeen is?' Vraag ik hem. 'Maar ik ben maar iemand die voor je neer komt om je te bevelen en zo ben ik niet. Dus ik ga aangezien het jou leven is en ik hem niet heb meegemaakt wel weg, maar denk erover na wat jij een betere wereld zou vinden.' Zeg ik terwijl ik mijnmantel over me heen trek en ik me omdraai om weg te lopen. Misschien waren nu zijn ogen geopent, maar het zal wel niet zo zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ga trouwens een verhaal hier over maken, met one direction in de hoofdpersoon. Ik weet niet of jullie daarvan houden, maar moet ik mensen dan waarschuwen als ik hem activeer?]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Shadow

    Ik begin even te lachen,
    Ze dacht echt dat er mensen waren die ieder ander zou helpen,
    'Misschien is het maar beter voor jouw om in je droom wereld te blijven, want in alle jaren dat ik al hier op deze wereld loop heb ik nog nooit iemand mij zien helpen' ik glimalch even naar dr waarna ik wegval in de duisternis,
    Waarom zou ik de mensheid willen helpen? Ze hebben mij alleen maar pijn en bederf gegeven,
    Misschien is het wel een leuke om voor de Dark Lord te werken,
    Als die teminste genoeg betaalt,
    Elke dag iemand anders om het leven brengen en elke dag weer wat geld incasseren,
    Ik glimalch even bij de gedachtes,
    Maar misschien heeft dat meisje ook wel gelijk,
    Misschien heeft de wereld een betere plek nodig,
    Een betere plek om te ontwikkelen zodat mensen werkelijk uit hun schelp kunnen kruipen en andere kunnen helpen.

    Jade Maysilee Bright
    Ik draai me in een ruk om. 'Misschien is het maar beter voor jouw om in je droom wereld te blijven, want in alle jaren dat ik al hier op deze wereld loop heb ik nog nooit iemand mij zien helpen' Ik snuif. 'Dan ken je geen echte mensen.' Zeg ik rustig. 'Je kent geen oude vrouwjes die hun laatste brood geven zodat jij kan overleven. Je kent dus blijkbaar geen mensen die je gratis wapens geven zodat je voor eten kan zorgen.' Zeg ik sissend. Ik draai hem de rug toe en loop weg terug de duisternis in. De bossen in. Maar waar wou ik heen. Brooke was gevangen en ik was vrij en ik had haar nodig. Ik kon haar bevrijden, maar dat ging zo moeilijk. Ik tgen duizende wachters. Hoe kon ik dat in hemelsnaam ooit gaan winnen. Ik had geen idee meer. Ik kon dus genezen. Dingen laten bewegen en een soort van lichtstraal gebruiken om iemand te verwonden. Maar volgens mij kon ik veel meer. Maar ik moest eerst Brooke bevrijden. Ze was mijn beste vriendin en ik kon haar niet in die kelders weg laten rotten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Shadow

    Ik glimlachte even waarna ik naast dr uit de schaduwen stap,
    'Oke best, ik zal voor deze ene keer een goeie daad doen, maar jij mag kiezen wat het word' ik kijk dr even aan,
    Waarschijnlijk zat ze met dr gedachtes bij die ene Brooke,
    Zou die in gevaar zijn?
    Ik glimlachte eventjes waarna ik naar dr kijk,
    'Maar onthoudt, ik doe dit maar een keer, niet meer' ik glimlach weer even,
    Als ik haar goed geobserveerd had, moest die Brooke in het kasteel zijn,
    Als dat zo was, dan was het niet zo moeilijk om die te halen,
    Als ze slim deed en wat anders koos, dan had ze weer andere dingen aan dr hoofd.

    Jade Maysilee Bright
    Ik zit bij mijn gedachtes bij het laten ontsnappen van Brooke als iets uit het niets opduikt. Ik schrik er een beetje van maar merk dat het de duisternis jongen is. 'Oke best, ik zal voor deze ene keer een goeie daad doen, maar jij mag kiezen wat het word' Zegt hij waarna hij me aankijkt. Ik kijk hem ook aan waardoor een klein glimlachje mijn lippen siert. 'Maar onthoudt, ik doe dit maar een keer, niet meer' Gaat hij verder en hij glimlacht naar me. Als ik niet zou nadenken zou ik willen dat hij Brooke zou helpen ontsnappen, maar nee. Zo dacht ik te klein. Hij moest helpen als het moment daar is. Als alle 11 legends bij elkaar waren moest hij ons helpen Zival te verslaan. 'Als het zover is wil ik dat je ons helpt om Zival te verslaan. Zonder jou zouden we het niet kunnen doen.' Zeg ik serieus tegen me. 'Beloof je dat je er dan zal zijn?' Vraag ik hem. Een beetje hoopvol. Brooke kon ik als ik beter was zelf wel komen halen. Ik kon energie uit iemand halen. Licht was energie dus ik kon iemand laten flauwvallen. Het manifiseren van het slot zodat hij opengaat en dan Brooke redden. À piece of cake in mijn hoofd. Tenminste.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Shadow

    Ik glimlach even,
    'Best, als het zover is zal ik er zijn om Zival ten onder te laten gaan, maar alleen dan ben ik er' ik glimlach even,
    Ik pak mijn zwaard van mijn rug af waarna ik een snee in mijn hand maak, zwarte vloeitstof stroomt rustig uit de wond
    'Ik beloof het op mijn eigen bloed' ik glimlach weer even waarna ik in mijn hand knijp waar de wond in zit en de zwarte vloeistof langs mijn vingers op de grond valt,
    'Maar verder, zal ik nooit een ander meer helpen' ik kijk dr even aan,
    'Tenzij ik betaalt word natuurlijk' zeg ik met een liefelijk grijnsje
    Ik kijk dr even aan,
    'Maar om het te bewijzen dat ik je niet zal bedriegen, zal ik een ding voor je doen, maakt niet uit wat' ik kijk dr even aan,
    Hoe wilde ze mij anders vertrouwen dat ik er zou zijn?
    Elk mens kan liegen en bedriegen.

    Jade Maysilee Bright
    Hij pakt zijn zwaard waardoor ik eerst even alert ben, maar hij dan een snee in zijn hand maakt. 'Best, als het zover is zal ik er zijn om Zival ten onder te laten gaan, maar alleen dan ben ik er.' Zegt hij. Ik vertrouwde hem nog niet helemaal. Hij viel me net aan. Hij kon dit net zo goed spelen. 'Ik beloof het op mijn eigen bloed' Zweert hij dan. Hij kon liegen, maar dat zou ik merken of hij moest echt een goede leugenaar zijn. 'Maar om het te bewijzen dat ik je niet zal bedriegen, zal ik een ding voor je doen, maakt niet uit wat' Zegt hij dan. Ik kijk hem aan. Ah hij wou mijn vertrouwen winnen om te bewijzen dat hij er wel zou zijn. 'Dus je doet dus nog iets voor me?' Vraag ik voor de zekerheid. Oké. 'Ik zou dan graag willen dat je me helpt Brooke te redden. Ze is legend Water en zit in het kasteel van Zival.' Zeg ik dan tegen hem. 'Volgens mij zit ze in Kerker 4.' Ga ik rustig verder. Ik kijk hem aan. Zou hij het doen?
    [Wacht even met Brooke redden tot Zival haar in de kerkers heeft gegooit wat nog niet het geval is.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    *Arianna komt nu in het kasteel terecht. Ik schrijf zsm, Zival.*

    Arianna Nyx Mavery
    "Dankjewel, nogmaals sorry," zeg ik. Ze wilt er niet naar luisteren. "Het is niet erg, echt niet. Max en Toby hebben een fijne tijd gehad, is het niet?" Max, die naast me staat,knikt verwoed. Ik glimlach, en mevrouw Misissipi schenkt Max een aai over haar bol. "Zwaai nog maar even naar Toby," zeg ik tegen Max, terwijl ik naar het raam wijs, waar Toby zo hard als hij kan aan het zwaaien is.

    Als we op straat staan, ga ik op mijn hurken zitten. "Heya Maxie! Was 't leuk?" vraag ik. "Ja we hebben gekompjoeturd en geknutseld." ik lach vrolijk terug,en slinger Max op mijn rug. Hij kraait van pret, maar alhoewel ik vrolijk lijk, zit er een zware knoop in mijn maag. "We gaan naar Pappie," zeg ik zachtjes. Max, die het niet gehoord heeft, zingt vrolijk zijn verzonnen liedje verder. Voor de zoveelste keer bedenk ik me dat Max dit niet verdient.

    We lopen door de winkelstraat, en de schemer is al toegeslagen. De stad loopt langzaam leeg en de meeste winkels sluiten. Het hardste geluid is nog steeds Max' gezang. Aan de overkant, lopen een groep van Zival's soldaten. Ze hebben een soort steen vast, en ik besluit me gedeisd te houden. Met Zivals' soldaten weet je het nooit zeker. Tot de grootste, met het mooiste uniform ineens abrupt omkijkt. Dan, mijn kant op. Het zal vast niks betekenen, maar nog steeds ben ik gespannen, en snel loop ik door. Ik kijk in een etalage. Mijn bruine ogen vallen erg op.
    Bruine? Ik had toch grijze ogen? Ik merk dat ik stilsta, dus loopik snel door. De soldaten staan ook stil, en kijken steeds van mij, naar de steen. Ik weet niet wat het is, maar ik vertrouw het nu voor geen meter meer. Ik zet een verbaasde Max neer. Ik ga op ooghoogte zitten, en vertel op haperende toon: "Max, ga zo snel mogelijk naar Toby. Vraag of je mag logeren, want... Ik weet niet.". "En pappie dan?" zegt hij. Mijn stem breekt. "Ga, ga nu maar. Ik hou van je, veel plezier." Hij begrijpt de serieuze ondertoon, kijkt me nog een keer aan, en rent dan weg. Ik zie dat de soldaten hem met hun ogen volgen, maar ze kijken dan weer naar mij. Snel loop ik door, tot ik rennende, maar gesluimerde voetstappen achter me. Ik probeer de hele dag voor ogen te halen. Heb ik iets illegaals gedaan? Nee, absoluut niet. Ik leg mijn hand op de winkeldeur, die het dichstbij is. Ik slik moeizaam wat die soldaten allemaal met me kunnen doen. Ik kijk omhoog, welke winkel is het? Het is een sportschool, maar dan ligt er een hand op de mijne, die de deur vastheeft. Ik haal geschrokken adem, en kijk om. Ik ben omringt door soldaten. Ik probeer dapper te klinken, als ik "Wat is er?" zeg, maar je kunt duidelijk horen dat ik tril. De hand op de mijne volgt zijn pad omhoog, en ik haal trillerig adem. "Wat.. Is... Er aan de ha-hand..." zeg ik. Dan knijpt de hand ineens in mijn arm, en ik onderdruk een gil van schrik en pijn, als er ineens handboeien om mijn polsen zitten. Bang kijk ik naar de hoofdsoldaat die nu een papiertje vastheeft. Een grote rol perkament. Ik voel de warme adem van de soldaat die mijn handboeien vastheeft. "Bij deze wordt u gearresteerd, i.v.m..." het laatste versta ik niet. "Wat ben ik?" zeg ik verbaasd, en ik trek een wenkbrauw op. "Meenemen," zegt de soldaat die het papiertje ook voorlas. "En Tomson, hou je een beetje in." de adem verdwijnt, maar ik wordt abrupt struikelend,mee getrokken. Ik geef een gil van angst, maar niemand is er om me te helpen. Maar Max is veilig, zeg ik nog tegen mezelf.


    Tijd voor koffie.

    Shadow

    Ik glimlach even,
    'Dat is het? Iemand uit die duistere plek halen?' ik glimlach even naar dr,
    'Als dat het is, nauw waar wachten we dan nog op, ik heb daar al is iemand vanuit gered' ik lach even,
    Dat was een van de makkelijkste opdrachten die ik toen had,
    De prinses redden uit de klauwen van die gast,
    'Het is een dag of twee lopen, maar dat is aan jouw of je loopt of niet, ik ga wel met mijn eigen voertuig' ik glimlach even waarna ik een stukje verder op mijn motor te voorschijn haal,
    Ik stap op waarna ik naar het meisje kijk,
    'Tenzij je liever achterop springt' ik glimlach even waarna ik de motor start.

    Jade Maysilee Bright
    Ik kijk naar zijn motor. Tuurlijk hij was een huurling hij kon het betalen. Of ik achterop wil. Ja zeker wel. Ik heb nog nooit op zo een voertuig gezeten. Dan voel een een hoofdpijn opkomen waardoor ik even moeilijk begin te kijken. Ik keek rond bij het kasteel en zie iets wits achtig. Spirit Schiet er door mijn hoofd. 'Zeg.' Begin ik, maar ik weet zijn naam niet. 'Wat is trouwens je naam?' Vraag ik hem. Mijn stem had een beetje een vragend ondertoontje. Ik kijk hem aan. 'Ze hebben een nieuwe opgepakt. Volgens mij is het Spirit.' Zeg ik tegen hem terwijl ik mijn vinger op zijn slaap leg. Ik kon als ik het goed had uit het boek beelden delen. Dus dit vast ook dat hij nu zag wat ik zag. Ik wees naar het witte persoon tussen al het grijze in de verte. Het was vel wit, misschien wel doorzichtig, maar het was wel duidelijk voor mijn gevoel.


    I'm finally back, Finally after a Year break